Wariuje kontrolka grzania świec MK2

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Wariuje kontrolka grzania świec MK2

Post autor: luki3105 » pn mar 07, 2011 08:40

Witam dziś rano znów temat powrócił tzn podgrzałem z 3 razy świece auto odpaliło chociaż nie za łatwo było może z - 10 stopni w nocy a auto stało pod chmurka jednak taki mróz wcześniej nie robił na nim wrażenia przejechałem ok. 20 km do pracy i kontrolka znów zwariowała czy to może być ze jakaś świeca się przepaliła?? Podejrzewam że znów padł bezpiecznik na podszybiu, jak myślicie czy to wina świecy??
Dzięki za pomoc pozdrawiam



thumbs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 223
Rejestracja: wt mar 16, 2010 11:39
Lokalizacja: Siedlce

Wariuje kontrolka grzania świec MK2

Post autor: thumbs » pn mar 07, 2011 12:12

U mnie oderwal sie przewod od sterownika do grzania swiec i tez kontrolka mrygala:D Sterownik swiec pod maska obok serwa jesli sie nie mysle a jesli niech ktos poprawi :D u mnie tam lezal problem


http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4

luki3105
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 81
Rejestracja: śr lis 21, 2007 17:26
Lokalizacja: pomorze

Wariuje kontrolka grzania świec MK2

Post autor: luki3105 » pn mar 07, 2011 19:55

Sprawdzałem bezpiecznik na podszybiu ok, przewody do bezpiecznika tez ok wiec to nie to w środę profilaktycznie wymienię świece może coś to pomoże, co może być przyczyną tego migania??
Dzięki za pomoc.



Awatar użytkownika
Orzeł_01
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob sie 07, 2010 11:12
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Wariuje kontrolka grzania świec MK2

Post autor: Orzeł_01 » pn mar 07, 2011 23:08

luki3105 pisze:co może być przyczyną tego migania??
Przyczyną mogą być zimne luty w przekaźniku, spróbuj go rozłożyć i poprawić w nim wszystkie luty (nową cyną). Stare luty pękają od drgań (cieniutkie pęknięci wokół wlutowanego drucika do płytki drukowanej), w tych pęknięciach cyna się utlenia, powstają siarczki które są izolatorami. Zimne luty to częsty problem w starych autach grupy VAG. Najczęściej zimne luty przestają przewodzić w niskich temperaturach.


Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 179 gości