Strona 2 z 2

: pt mar 10, 2006 11:34
autor: marek29
skoku pisze:a ja pytałem mechanika i powiedział, ze po odkręceniu korka, podnies reke na ok 20 cm nad otworem, jezeli jest jeszcze wyczuwalne to zle a jezeli nie czujemy podmuchu to jest ok! ( oczywiscie na wolnych orotach)
Zobacz do jakiego silnika odnosi się ten temat......a jaki masz Ty.

: pt mar 10, 2006 16:20
autor: skoku
nie mowił o moim silniku tylko ogónie o dieslu:grin:

: pt mar 10, 2006 16:48
autor: Kryspin
no to dziwny jakiś ten mechanik,
bo inaczej będzie w starym 1,6 a inaczj w 1,9 td czy tdi gdzie jest odpowietrzenie skrzyni korbowej a jeszcze inaczej no w toyotowym dieslu

: pt mar 10, 2006 17:12
autor: Per
W MK3 1.9 D 1Y jest chyba tak samo jak w MK2- brak zewnętrznego odpowietrzania.
Poprawcie jesli sie myle.
A wogóle co się dzieje z tym powietrzem jesli nie ma zewnętrznego odpowietrzania.

: sob mar 11, 2006 08:14
autor: marek29
Per pisze:W MK3 1.9 D 1Y jest chyba tak samo jak w MK2- brak zewnętrznego odpowietrzania.
Poprawcie jesli sie myle.
A wogóle co się dzieje z tym powietrzem jesli nie ma zewnętrznego odpowietrzania.
W 1.9 jest.To jest taka rura gumowa z boku silnika która biegnie z osadnika pokrywy zaworów do bloku silnika.Nawiasem mówiąc w 1,6 też bez problemu można takie coś zrobić ,ponieważ jest wejście do bloku zaślepione które było używane dawno-dawno temu do serva.
Co do drugiej części pytania..jest kanał odpowietrzający blok+głowica ,ale jego przekrój pozostawia wiele do życzenia.

: sob mar 11, 2006 10:59
autor: Per
Czyli powietrze biegnie z bloku do głowicy no i chyba do kolektora dolotowego bo przewód tam sie kończy.

[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 13:26 ]
No to jak w MK3 jest zewnętrzne odpowietrzanie no bo są przewody, to czemu dmucha mi z korka a z bagnetu nie.
Nie jest to jakiś system górnego chłodzenia

: wt maja 02, 2006 14:36
autor: gregoreq
A jesli widac ze lekko cos dmucha z otworu na bagnet to czego to objaw ( silnik JP )