[mk2] JP - czy powinno dmuchać po odkręceniu korka??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » pt mar 10, 2006 11:34

skoku pisze:a ja pytałem mechanika i powiedział, ze po odkręceniu korka, podnies reke na ok 20 cm nad otworem, jezeli jest jeszcze wyczuwalne to zle a jezeli nie czujemy podmuchu to jest ok! ( oczywiscie na wolnych orotach)
Zobacz do jakiego silnika odnosi się ten temat......a jaki masz Ty.



Awatar użytkownika
skoku
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: czw wrz 15, 2005 13:23
Lokalizacja: brzesko

Post autor: skoku » pt mar 10, 2006 16:20

nie mowił o moim silniku tylko ogónie o dieslu:grin:



Awatar użytkownika
Kryspin
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 271
Rejestracja: pt lut 10, 2006 11:53
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

Post autor: Kryspin » pt mar 10, 2006 16:48

no to dziwny jakiś ten mechanik,
bo inaczej będzie w starym 1,6 a inaczj w 1,9 td czy tdi gdzie jest odpowietrzenie skrzyni korbowej a jeszcze inaczej no w toyotowym dieslu


[url=http://www.toyotaklub.org.pl]TKP[/url]

Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » pt mar 10, 2006 17:12

W MK3 1.9 D 1Y jest chyba tak samo jak w MK2- brak zewnętrznego odpowietrzania.
Poprawcie jesli sie myle.
A wogóle co się dzieje z tym powietrzem jesli nie ma zewnętrznego odpowietrzania.


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
marek29
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 284
Rejestracja: wt sie 31, 2004 11:59
Lokalizacja: Krzeszowice
Kontakt:

Post autor: marek29 » sob mar 11, 2006 08:14

Per pisze:W MK3 1.9 D 1Y jest chyba tak samo jak w MK2- brak zewnętrznego odpowietrzania.
Poprawcie jesli sie myle.
A wogóle co się dzieje z tym powietrzem jesli nie ma zewnętrznego odpowietrzania.
W 1.9 jest.To jest taka rura gumowa z boku silnika która biegnie z osadnika pokrywy zaworów do bloku silnika.Nawiasem mówiąc w 1,6 też bez problemu można takie coś zrobić ,ponieważ jest wejście do bloku zaślepione które było używane dawno-dawno temu do serva.
Co do drugiej części pytania..jest kanał odpowietrzający blok+głowica ,ale jego przekrój pozostawia wiele do życzenia.



Awatar użytkownika
Per
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 155
Rejestracja: sob sty 07, 2006 21:03
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Post autor: Per » sob mar 11, 2006 10:59

Czyli powietrze biegnie z bloku do głowicy no i chyba do kolektora dolotowego bo przewód tam sie kończy.

[ Dodano: Sob Mar 11, 2006 13:26 ]
No to jak w MK3 jest zewnętrzne odpowietrzanie no bo są przewody, to czemu dmucha mi z korka a z bagnetu nie.
Nie jest to jakiś system górnego chłodzenia


Nie naprawiajcie na siłe tego, co działa !

Awatar użytkownika
gregoreq
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 164
Rejestracja: sob kwie 16, 2005 14:46
Lokalizacja: Kalisz
Kontakt:

Post autor: gregoreq » wt maja 02, 2006 14:36

A jesli widac ze lekko cos dmucha z otworu na bagnet to czego to objaw ( silnik JP )


Szukam:
Silnik wycieraczki tylniej do passata B3
Instrukcje do radyjka GAMMA IV
Sprzedam:
Kierownica RAID z naba

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 156 gości