Glowica
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Glowica
znalazlem z sb chlopak chce 200 z wysylka mam zdjecia
http://img145.imageshack.us/i/p1110309.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img39.imageshack.us/i/p1110308g.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img197.imageshack.us/i/p1110307j.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img43.imageshack.us/i/p1110306x.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img822.imageshack.us/i/p1110305.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
wiec radzicie szukac od 1.9 ???
http://img145.imageshack.us/i/p1110309.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img39.imageshack.us/i/p1110308g.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img197.imageshack.us/i/p1110307j.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img43.imageshack.us/i/p1110306x.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://img822.imageshack.us/i/p1110305.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
wiec radzicie szukac od 1.9 ???
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=349439 Bylo MK2
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=556302 Jest Mk4
Glowica
Dokładnie, moja nowa głowica z 1.9 też ma delikatne pęknięcia pomiędzy zaworami i nie ma się czym przejmować, na nic to nie wpływa. Stara głowica z 1.6 miała te pęknięcia "otwarte" na ponad 1mm do tego pęknięcia komór wirowych i pomiędzy komorami, a zaworami. Nadaje się tylko na złom.arwam pisze:pęknięcia między zaworami jeśli nie rozchodzą się to jest norma w tych głowicach
arwam, masz może jakieś bliższe informacje na temat odprężenia 1.6 przez zastosowanie głowicy z 1.9 - jaka jest różnica w sprężaniu?arwam pisze:thumbs, jedyna wada założenia głowicy od 1.9 do 1.6 to taka że przy mrozach silnik przez kilka sekund może lekko przebierać.
Dobre rozwiązaniethumbs pisze:umowilem sie ze jak bedzie ok to doplace reszte kasy
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Glowica
Orzeł_01 pisze:arwam, masz może jakieś bliższe informacje na temat odprężenia 1.6 przez zastosowanie głowicy z 1.9 - jaka jest różnica w sprężaniu?
kiedyś liczyłem i wychodziło coś koło 20:1 ale to było dawno temu i nie jestem już pewien co do wartości.
różnica jest głównie w średnicach komór wirowych.
Glowica
Czyli stopień sprężania spada około 3, czy może to spowodować problemy z rozruchem?arwam pisze:kiedyś liczyłem i wychodziło coś koło 20:1 ale to było dawno temu i nie jestem już pewien co do wartości.
różnica jest głównie w średnicach komór wirowych.
Golf mk2 "PANZERWAGEN" Off-Road Swap SYNCRO - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... 3#p6148733" onclick="window.open(this.href);return false;.
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
Audi 80 B4 1,9 M-TDI 1Z
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Glowica
No to mam dylemat. Czy kupować cały silnik 1.6 czy tylko założyć głowicę od AAZ? Na dole miałem tylko panewki wymieniane, gładzie cylindrów w idealnym stanie i reszta też, ale pierścienie do wymiany już. Głowicę mam do wywalenia. Chcę pójść w zwiększanie mocy. Przy metalowej uszczelce trzeba splanować jakoś blok czy cuś? Bo na pewno zostaną jakieś pozostałości po szmacianej uszczelce na bloku.
Glowica
Toshiba pisze: Chcę pójść w zwiększanie mocy. Przy metalowej uszczelce trzeba splanować jakoś blok czy cuś? Bo na pewno zostaną jakieś pozostałości po szmacianej uszczelce na bloku.
chcesz mieć wysokoobrotową kosiarkę napędzną ON?
jak tak to kupuj tylko czapkę od AAZ'a i uszczelkę pod głowicę od AAZ'a.
do tego już tylko wystarczy pompa i odpowiednie turbo.
P.S. jak masz na wierzchu tłoki to wypoleruj ich górną cześć od strony głowicy
Orzeł_01 pisze:Czyli stopień sprężania spada około 3, czy może to spowodować problemy z rozruchem?
miałem przez krótką chwilę taki silnik i w mrozy nie było problemu z rozruchem ale po odpaleniu silnik przebierał trochę.
z ty mze tam dół był w stanie idealnym.
a założona była głowica od 1.9 bo szukało się ori a cały silnik z którego głowica była wzięta juz praktycnzie był sprzedany dlatego trzeba było zdjąć jaz powrotem.
auto było trochę słabsze w dole ale za to w górze to było coś pięknego
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Glowica
Pierścienie oczywiście wymienię... A płaszczyznę bloku jakoś przeszlifować? Wydrapać jakoś pozostałości uszczelki? Czym wypolerować te tłoki?
Kolektory wydechowe itd podejdą p&p pod głowicę AAZ? Turbo bym chciał zmienić, ale kolektory zostawić, bo po co je wywalać jak są ok.
Kolektory wydechowe itd podejdą p&p pod głowicę AAZ? Turbo bym chciał zmienić, ale kolektory zostawić, bo po co je wywalać jak są ok.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Glowica
Nic nie szlifuj!Toshiba pisze:A płaszczyznę bloku jakoś przeszlifować?
Dłuto szrokie i zdejmujesz resztki uszczelki.Później drobny papier ścierny i na twardej kostce trzeba delikatnie przelecieć całą powierzchnię.Wcześniej odtłuść,bo zabija papier.Toshiba pisze: Wydrapać jakoś pozostałości uszczelki?
Papier na mokro 2000-2500.Ja robiłem na benzynie ekstrakcyjnej.Nie polecam robić tego bez wyjęcia tłoków z blokuToshiba pisze:Czym wypolerować te tłoki?
Bez problemuToshiba pisze:Kolektory wydechowe itd podejdą p&p pod głowicę AAZ?
Głowicę z AAZ proponuję liznąć na obrabiarce ok. 0,2mm. Trochę do prężysz i powinno nie być aż takich problemów z paleniem
Glowica
Michał_1977, kiedy na seryjnej głowicy od AAZ'a nie będzie problemów z paleniem jeśli sama głowica i i silnik trzymają kompresję.
Toshiba, jedynie kolektor dolotowy musisz zmienić bo są trochę inne kształty kanałów ale jak nie będziesz miał podczas składania silnika takiego pod ręką to można na jakiś czas założyć ten od 1.6, dopuki nie znajdziesz kolektora od AAZ'a lub ABL'a może też byż od audi TDI 90KM
tutaj kolega pisał na jaki kierunek się orientuje
Toshiba, jedynie kolektor dolotowy musisz zmienić bo są trochę inne kształty kanałów ale jak nie będziesz miał podczas składania silnika takiego pod ręką to można na jakiś czas założyć ten od 1.6, dopuki nie znajdziesz kolektora od AAZ'a lub ABL'a może też byż od audi TDI 90KM
Toshiba pisze:Chcę pójść w zwiększanie mocy.
tutaj kolega pisał na jaki kierunek się orientuje
- Toshiba
- Gadatliwa bestia
- Posty: 856
- Rejestracja: sob lut 10, 2007 01:09
- Lokalizacja: CeeLI / CeWu
- Kontakt:
Glowica
Dzięki koledzy Tłoki i tak będę wyjmował, bo mam pierścienie do wywalenia... Komprecha mi idzie w węże chłodzące. To chyba przez to? Czy nie? No albo przez głowicę... Korka do końca nie dokręcam, wtedy mniej mi ubywa płynu...
Jak tą głowicę liznę to jaką uszczelkę wtedy zakładać? Ile karbów? Bo nie wiem czy jak będę kupował jakąś głowicę to dowiem się na jakiej uszczelce latała.
Jak tą głowicę liznę to jaką uszczelkę wtedy zakładać? Ile karbów? Bo nie wiem czy jak będę kupował jakąś głowicę to dowiem się na jakiej uszczelce latała.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14244
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
Glowica
Tak?arwam pisze: kiedy na seryjnej głowicy od AAZ'a nie będzie problemów z paleniem jeśli sama głowica i i silnik trzymają kompresję.
To po co wcześniej takie coś pisałeś?
Ponad to,przypomnę Ci jeszcze raz-planowanie głowicy to koszt ok.50zł,a nowa uszczelka + koszt robocizny,tj.ok.350-400zł-to raz,a dwa,że jak splanujesz lekko głowicę,to zawsze możesz trochę mniej dmuchać w silnik i na jedno wyjdzie.arwam pisze: jedyna wada założenia głowicy od 1.9 do 1.6 to taka że przy mrozach silnik przez kilka sekund może lekko przebierać.
Ja wolę na zimne dmuchać i robotę robić 1 RAZ,a Ty,czy kto inny,to już jak wolicie...możecie zakładać w ślepo,nawet taką pogiętą jak chiński paragraf...
Na chybił-trafił,to ja wolę totka puścić
Nie przez to,chyba,że blok pęknięty....Toshiba pisze:mam pierścienie do wywalenia... Komprecha mi idzie w węże chłodzące. To chyba przez to?
Właśnie,albo po prostu przez uszczelkęToshiba pisze:No albo przez głowicę
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 197 gości