Q_mac, no właśnie obadałem cały króciec... Głównie na łączeniu z głowicą bo tam składałem go więc to był mój cel.. W ogóle nie ma wody wyżej... Nigdzie nie cieknie, żeby przynajmniej się pociło..
Michał_1977, Głównie widzę to na lewo od karbów uszczelki, bo łatwy dostęp, od razu widać tam wszystko, no i potem od boku widać dużo.. Tam cały czas się pojawia..
No i mnie to wkur(*& No bo jakim cudem, na zgaszonym silniku, po kilku dniach stania, gdy to przeczyszcze, to chwile postoi i dalej jest to samo.. Chyba powinno byc jakieś ciśnienie to bym się zgodził.. A tak o ? A druga sprawa.. To najbliżej ścianek jest płaszcz olejowy o ile mi się wydaje....?? Więc najpierw powinien cieknąć olej na zewnątrz czy aaaaa...
No Panowie autko śmiga
Jest Malina..

Okazało się, że z podniecenia walłem się o ząbek na pompie...

No i poprawiliśmy to, i mimo tego załapywał ale nie to..

Za dużo ropy miał już chyba i nie mógł sobie poradzić... Więc wzieliśmy go na hol, i od razu, załapał... Szybka zmiana kąta wtrysku i chodzi i pali na strzał
Chyba nic nie cieknie

Będę widział

Tylko troszke mi się za szybko grzeje, znaczy wychodzi ponad 90, ale myślę że to kąt wtrysku do poprawienia

W każdym razie chodzi

Teraz zostało mi tylko posprzątać ten burdel w garażu, poprawić kąt wtrysku i jeździć...

No i ciśnienia w wężach nie ma takiego dużego..

Także jest git

Będziemy widzieć co się będzie dalej działo...
Wszystkim wielkie dzięki

I chyba zmienię to ciśnienie na turbie z 1.5Bara na 1bar...
