Strona 2 z 3

: wt lut 21, 2006 12:03
autor: Maciekwisla1906
No to powodzenia zycze :) pozdro

: śr lut 22, 2006 02:08
autor: tomek6
ciśnienie 1bar , IC też siedzi, podkładka w pompie zeszlifowana, zobaczymy jutro jaki efekt!

raptorr -zaopatrz się w manometr ,bo ja podkręciłem swoją turbinkę do 1.5 bara nie wiedząc o tym .

zaprzal- kolejne dzięki, pomiar zrobiony .

: śr lut 22, 2006 15:27
autor: zaprzal
tomek6, jaka masz turbine ze zapodales az 1,5 bara?

: czw lut 23, 2006 21:27
autor: tomek6
k-14, bez wodnego chłodzenia . tylko jeszcze słabo się zbiera albo za mała dawka,bo nie puszcza chmury albo koła go mulą 185/55/15.

: czw lut 23, 2006 21:38
autor: zaprzal
tomek6, jak nie ruszales dawki to musisz KONIECZNIE ja zwiekszyc :D wtedy zobaczysz prawdziwy efekt :> samo powietrze praktycznie nic nie daje... nom kolka przyduze, ale mimo to powinien sie ladnie zbierac

: czw lut 23, 2006 21:50
autor: tomek6
a jak ze średnim spalaniem ? przy normalnej jeździe, czasem but.

: czw lut 23, 2006 22:37
autor: zaprzal
tomek6, baaaardzo ciezko powiedziec. nie powinno sie zmienic, przy rozsadnej jezdzie powinno nawet spasc a przy pelnym bucie na wysokich obrotach mocno rosnie... bardzo ciezko to okreslic musisz sam sprawdzic.. mi srednie spadlo

: czw lut 23, 2006 23:23
autor: Rapix
Koła nie takie duze... ale faktycznie same podniescienie doładowania nie da Ci az tak wiele... teraz paliwka dolej i napewno bedzie ekfekt...

: czw lut 23, 2006 23:55
autor: zaprzal
koła niby nie duże ale różnice sie zawsze odczuwa. mi sie teraz bardzo przyjemnie jezdzi na stalowych 13 z zimowymi kapciami 175 :>

: pt lut 24, 2006 16:43
autor: Rapix
A mi sie przyjemnie smigało latem na 195/50 R15 auto znacznie stabliniejsze... fakt przyspieszenie moze i troszke słabsze ale autem tak nie bujało wydawało mi sie po prostu stabilniejsze!!!

: sob lut 25, 2006 01:17
autor: tomek6
stabilniejsze jest to fakt . letnie takze mam 195/50/15

: pt mar 23, 2007 19:03
autor: skarredasch
czyli jak to jest - zmienie boost pina, podepne gdzies miernik (jeszcze niewiem gdzie ;)) i turbo nie mam ruszac tylko zwiekszyc dawke paliwa?

: pt mar 23, 2007 19:20
autor: Krzylu
skarredasch,
pin
cisnienie powietrza+dawka paliwa
intercooler

tak to powinno wygladac

co daje spiłowanie podkladki w pompie? i co jesli wykrecila mi sie sruba od regulacji obrotow jałowych w sumie stoja na 1000 a powinny na 950 dac dłuzsza srube czy da jakos sie ja bardziej wkercic w ten plastik regulacyjny czy co to tam jest??

: pt mar 23, 2007 20:05
autor: skarredasch
gdzieś widziałem zdjęcie takiej turbinki wyjętej...
czy ta regulacja to jest wastegate??
Obrazek


czyli jak to mam, tą regulację, to mam wastegate i mogę ograniczyć maksymalne ciśnienie doładowania?
jestem troszkę zielony w aaz, ale powoli zabieram się za niego ;)...
manometr już mam, do 4 bar - innego nie bylo. koszt - 12 zł...
czy muszę mieć go cały czas podpiętego?...nie mam miejsca na kolejny wskaźnik w środku i nie chcę przerabiać deski...myślałem, żeby go wywalić po ustawieniach pinu, dawki i turbawki ...przecież to się nie zmieni samo z siebie...;)
chcę troszkę podciągnąć moc, ale nie ekstremalnie...może kiedyś ic wsadzę...