zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
ja jak mam ustawiona pompę, to jak ja przestawię w str chłodnicy to silnik nie równo pracuje i dymi na biało
układ mam zalany wodą na czas prób układ płukałem wodą chłodnica ma nie całe 2 lata i była zawsze zalana płynem
układ mam zalany wodą na czas prób układ płukałem wodą chłodnica ma nie całe 2 lata i była zawsze zalana płynem
Re: zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
ee to spoko ale, nagrzewnica tez wchodzi w układ chłodzenia:)
Gdy pchasz pompe w strone silnika to przyspieszasz zapłon łatwiej pali z rozruchu,ale mocniej stuka ... A od silnika to opóźniasz wtrysk i kopci i kaszle i wogóle to porażka szarpie no padaka...Pod wraunkiem że przecholujesz:)
Gdy pchasz pompe w strone silnika to przyspieszasz zapłon łatwiej pali z rozruchu,ale mocniej stuka ... A od silnika to opóźniasz wtrysk i kopci i kaszle i wogóle to porażka szarpie no padaka...Pod wraunkiem że przecholujesz:)
- Michał_1977
- _
- Posty: 14242
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
To zależy ile ją przestawisz....Mumin90 pisze:ja jak mam ustawiona pompę, to jak ja przestawię w str chłodnicy to silnik nie równo pracuje i dymi na biało
Czasem 1mm to już za dużo
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
pompę wczoraj ustawiałem i robiłem próby wydaje mi się ze teraz jest ustawiona dosyć dobrze bo na tym ustawieniu silnik ma siłę na wolnych obrotach i podczas jazdy równomiernie ciągnie i ładnie pracuje
postanowiłem zaryzykować i wlałem litr octu resztę wody do układu chłodzenia i tak pojeździłem
następnie spuściłem wszystko z układu i okazało sie ze było bardzo dużo brudu woda z octem zrobiła sie brązowa i bardzo brudna, układ następnie wypłukałem wodą i znów zalałem z octem i wypłukałem
i silnik już trzyma temperaturę na środkowej kresce i już chyba nie ma tak wysokiego ciśnienia tak mi się wydaje, ale będę to obserwował.
trochę jeszcze pojeżdżę na wodzie do puki jest ciepło i będę płukał układ
wydaje mi sie ze któryś kanał mógł mógł być mało drożny i to mogło być przyczyną wysokiego ciśnienia
tylko dziwne jest to bo silnik był na płynie, chyba ze kiedyś jeździł długo na wodzie
teraz jeszcze pytanie jaki jest dobry płyn chłodnic najlepiej jakim zalać ?
postanowiłem zaryzykować i wlałem litr octu resztę wody do układu chłodzenia i tak pojeździłem
następnie spuściłem wszystko z układu i okazało sie ze było bardzo dużo brudu woda z octem zrobiła sie brązowa i bardzo brudna, układ następnie wypłukałem wodą i znów zalałem z octem i wypłukałem
i silnik już trzyma temperaturę na środkowej kresce i już chyba nie ma tak wysokiego ciśnienia tak mi się wydaje, ale będę to obserwował.
trochę jeszcze pojeżdżę na wodzie do puki jest ciepło i będę płukał układ
wydaje mi sie ze któryś kanał mógł mógł być mało drożny i to mogło być przyczyną wysokiego ciśnienia
tylko dziwne jest to bo silnik był na płynie, chyba ze kiedyś jeździł długo na wodzie
teraz jeszcze pytanie jaki jest dobry płyn chłodnic najlepiej jakim zalać ?
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
Ja mam podobny problem tyle, że dziś wracajac do domu wyprzedzałem i przydusiłem do 130 to pokazało mi poza 3/4 skali i jadac dalej ok 90 km/h to spadło do 90*C ale w domu jak otworzyłem maske to w okolicy zbiorniczka wyrównawczego było trochę płynu chłodniczego... Nie zdążyłem sprawdzić czy dolny wąż od chłodnicy jest ciepły zaraz po bucie, ale w domu po powrocie gorny był dośc ciepły a dolny lekko ciepły termostat mam nowy (wahler) 4 miesięczny i musiałem dolać ok pół litra płynu. Ciśnienie w wężach było ok takie jak zawsze. Ale nigdy nie grzał mi sie przy takim czymś.
Moje małe wozidło viewtopic.php?f=87&t=352273 MK2 by kahn91
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
wywalcie metalowom rure z pmiedzy filtra oleju a skrzynia to przewerzenie moglo sie zatkac . po occie wszystko koroduje lepsza jest cola rozpuszcza rdze i konserwuje metal
darecki6
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
tak ale jak wypukam układ to zaleje płynem i nie będzie tak korodować mam nadzieje, a po koli też koroduje myślę ze ocet szybciej wypłuka i rozpuści te brudy a rurkę to ja miałem chyba wymieniana bo jest w dobrym stanie przeważnie to i z zewnątrz mocno korodują te rurki a moja trzyma się dobrze narzazie się poprawiło ale jeszcze płukam i zaleje potem płynem i zobaczę co będzie się działo
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
układ już zalałem płynem po tych wszystkich płukaniach ale problem niestety dalej jest wskażnik tem. pokazóje mi mniedzy środkowa kreska a następna po prawej i cały czas tak kupiłem nowy czujnik pewnie przyjdzie w poniedziałek to wymienię, ale tymczasowo odwróciłem kable z czujników ten od tem. płynu z tym do grzania świec żarowych i dalej tak samo wiec to raczej nie wina czujnika, chyba ze wskaźnika w zegarach, pyzatym dolny wąż chłodnicy jest zimny wiec to też jest dziwne ze wskaźnik pokazuje taka tem. i termostat jest zamknięty.
ale największym problemem jest to ciśnienie w układzie chłodzenia dlaczego jest takie wielkie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi
ale największym problemem jest to ciśnienie w układzie chłodzenia dlaczego jest takie wielkie nie mogę znaleźć na to odpowiedzi
- Marcin997
- Użytkownik
- Posty: 434
- Rejestracja: czw cze 04, 2009 22:40
- Lokalizacja: Bieszczady "Średnia Wieś"
- Kontakt:
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
jeśli Ci to w czymś pomoże, to powiem CI że u mnie też było duże ciśnienie.. I.. Jak jechałem do domku (zanim wiedziałem że mi uszczelka padła) wskaźnik trzymał mi się podczas normalanej spokojnej jazdy z prd. 70-80km/h na 3/4 skali... I to mnie niepokoiło..Tylko że mi zaczął z tylu dawać na biało... No i na testerze wyszło...
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
właśnie u mnie na teście wyszło ok i silnik nie dymi na biało dobrze pali tylko wskaźnik pokazuje ok 3/4 skali a dziwne jest to ze termostat jest zamknięty bo dolny waż jest zimny a temperatura taka wysoka na wskaźniku i te ciśnienie wysokie,
wymieniałem olej i jest czysty nie widać w nim żadnego płynu nic nie po kojącego, płyn też jest czysty nie widać w nim żadnych plam oleju
zastanawiam sie czy głowica gdzieś nie pękła delikatnie ale z drugiej str na teście powinno wyjść
wymieniałem olej i jest czysty nie widać w nim żadnego płynu nic nie po kojącego, płyn też jest czysty nie widać w nim żadnych plam oleju
zastanawiam sie czy głowica gdzieś nie pękła delikatnie ale z drugiej str na teście powinno wyjść
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
nie chce straszyć ale jest możliwość że pękła tuleja któregoś cylindra i może troche dmuchać w układ.. miałeś sprawdzany ukł chłodzenia na zawartość spalin?
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
tak miałem sprawdzany i wynikało że nie ma spalin,dziwna rzeczą jest to ze płyn w głowicy jest gorący na wskaźniku przed ostatnia kreska a nie raz nawet ostatnia a termostat jest zamknięty,
termostat nowy czujnik też nowy
myślę ze to może być pęknięta głowica lub wydmuchnięta uszczelka pod głowicą
teraz szukam drugiej głowicy i z planuje ja i wtedy tą zdejmę myśle ze wtedy wszystko sie wyjaśni
swoja droga dziwne ze test wyszedł ok, płyn jest czysty olej też czysty
termostat nowy czujnik też nowy
myślę ze to może być pęknięta głowica lub wydmuchnięta uszczelka pod głowicą
teraz szukam drugiej głowicy i z planuje ja i wtedy tą zdejmę myśle ze wtedy wszystko sie wyjaśni
swoja droga dziwne ze test wyszedł ok, płyn jest czysty olej też czysty
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
a temp płynu jest taka jak pokazuje licznik? załatw sobie termometr i zmierz jego temperature:) to chyba najlepszy sposób i najtańszy..
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 518
- Rejestracja: śr lis 04, 2009 20:20
- Lokalizacja: WPU,WL Murowannka
- Kontakt:
Re: zbyt wysokie ciśnienie płynu chłodniczego
nawet jak bym miał termometr to nie ma jak zmierzyć jest tem, chyba ze taki wkręcany w króciec chłodnicy o ile takie sa,
ale temperatura temperatura ale ale mnie nie pokoi to ciśnienie dlatego chyba zdejmę głowice i może sie okaże czego to przyczyna
ale temperatura temperatura ale ale mnie nie pokoi to ciśnienie dlatego chyba zdejmę głowice i może sie okaże czego to przyczyna
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 176 gości