Strona 2 z 3

Re: problem po wymianie pompy

: wt sty 04, 2011 21:56
autor: stanlej
arwam pisze:vwmkII,

to akurat niema nic wspólnego z równomiernością pracy silnika.
co do tańczących obrotów to bym powiedział że raczej zamałe obroty nastawione na dźwigni regulacji obrotów a za duży wydatek resztkowy

pisałem już wcześniej że mam pompę bez regulacji wydatku, są na niej 3 śrubki, obroty min., obroty max., dawka


pozdrawiam

problem po wymianie pompy

: wt sty 04, 2011 22:17
autor: arwam
stanlej, doj foto bo bardzo dużo osób popełnia ten błąd zwłaszcza starsi mechanicy.

problem po wymianie pompy

: śr sty 05, 2011 21:51
autor: stanlej
foto zrobię jutro narazie podam link do dwóch filmików
" onclick="window.open(this.href);return false; zegary silnik pracował chwilkę wiec obroty były na takim poziomie, zaraz po odpaleniu są na 0 a potem wskakują na pierwszą kreskę

" onclick="window.open(this.href);return false; praca silnika

problem po wymianie pompy

: czw sty 06, 2011 12:59
autor: Bartek_R
a nie wydaje ci się że silnik troszkę za twardo chodzi no chyba że to jakość nagrania powoduje takie wrażenie nie wiem jak go słychać na żywo, ale jeśli tak samo to spróbował bym troszkę opóźnić kont wtrysku

problem po wymianie pompy

: czw sty 06, 2011 18:57
autor: stanlej
teraz po kolejnym ustawieniu chodzi troszeczke delikatniej, no ale gdy się doda gazu to leci jasny dymek, w trakcie jazdy jest to zauważalne

problem po wymianie pompy

: czw sty 06, 2011 19:29
autor: Michał_1977
stanlej pisze:mam pompę bez regulacji wydatku
To chyba jest to jedyna w swoim rodzaju... :bajer:
stanlej pisze:są na niej 3 śrubki, obroty min., obroty max., dawka
No widzisz :bigok:
stanlej, jedź do pompiarza i niech faktycznie ustawi ten kąt wtrysku :chytry:

problem po wymianie pompy

: czw sty 06, 2011 20:52
autor: stanlej
nie jest jedyna, przed 88 rokiem były właśnie pompy bez regulacji wydatku tylko obroty, w nowszych obroty regulowało sie za pomocą śrubki z tyłu pompy a wydatek na górze

problem po wymianie pompy

: pt sty 07, 2011 10:40
autor: Michał_1977
stanlej, czaisz,że dzwonili,tylko nie wiesz,w którym kościele... :grin:
Zarówno stare jak i nowe pompy miały śrubę wydatku szczątkowego.Jest to śruba od minimalnego położenia dźwigni gazu,ta w kółku na fotce :bigok:
Pompa nowsza
Obrazek
Pompa starsza
Obrazek

problem po wymianie pompy

: pt sty 07, 2011 16:52
autor: stanlej
wrzuciłem 3 filmiki:
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;
" onclick="window.open(this.href);return false;

może wszystkie o tym samym ale jednak w trakcie oglądania dostrzegałem nowe szczegóły

problem po wymianie pompy

: pt sty 07, 2011 17:11
autor: stanlej
Fotki:
Nowa pompa starego typu(zamontowana obecnie): http://img560.imageshack.us/i/07012011009.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;
Stara pompa nowego typu(wymontowana): http://img510.imageshack.us/i/07012011001.jpg/" onclick="window.open(this.href);return false;

sorki za jakość. tak jak wcześniej czytałem, pompa obecnie zamontowana nie ma regulacji wydatku

problem po wymianie pompy

: pt sty 07, 2011 20:51
autor: Michał_1977
stanlej, zarówno jedna,jak i druga pompa,JEST WYPOSAŻONA W ŚRUBĘ DO REGULACJI WYDATKU.
W jednej jest to ta z czerwonym kapslem,a w drugiej jest to ta z dwiema nakrętkami.Jeżeli to właśnie jej używasz do reg. obrotów,to robisz wielki błąd i tutaj masz odpowiedź na to dlaczego obroty świrują.Ta śruba NIE SŁUŻY DO REG. OBROTÓW!
Do reg.obrotów powinna być pionowa śruba za pompą,a jeśli takiej nie ma,to regulację obrotów trzeba trzeba wykonać poprzez naciągnięcie lub popuszczenie linki gazu.Zauważ,że na pancerzu przy pompie,są nacięcia i zawleczka.Wyjmujesz zawleczkę,regulujesz pancerz i zakładasz znów zawleczkę.
Jak na moje oko,to masz za bardzo naciągniętą ową linkę (1 film) :bajer:

problem po wymianie pompy

: pt sty 07, 2011 21:02
autor: stanlej
no to dopiero ktoś mnie uświadomił że ta pompa też ma regulacje wydatku...co do linki to jest luźno ale za to jest czuła, w poprzedniej pompie musiałem wcisnąć pedał żeby była reakcja, tu jest od razu. czyli trzeba ustawić ten wydatek, czyli wizyta u pompiarza? linka jest luźno tyle że jest czuła czego nie było na poprzedniej pompie...


dzięki

problem po wymianie pompy

: pt sty 07, 2011 21:08
autor: Michał_1977
stanlej pisze:czyli wizyta u pompiarza?
Niekoniecznie.Można to wykonać metodą garażową,ale fakt faktem najlepiej u pompiarza,tylko,że taki zabieg kosztuje,bo trzeba pompę zdjąć...
Tu jest porada jak wyregulować samemu :bigok:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=100796" onclick="window.open(this.href);return false;

problem po wymianie pompy

: pt sty 07, 2011 22:13
autor: stanlej
czyli że ja mam za duży wydatek szczątkowy? a tak poza tym to ja podniosłem dawkę paliwa o 0,5 obrotu ale to przed ostatnią regulacją. może powinienem ustawić dawke tak jak była i dopiero zająć się wydatkiem? bo kąt był ustawiony na słuch i oko, podniesiona dawka = koniec dymienia na biało więc mogło to zmylić kumpla który mi to ustawiał, za zegarze nie byłoby znaczenia czy dawka taka czy taka...