Strona 2 z 22

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: ndz sty 02, 2011 20:47
autor: Łuki_79
arturk24 pisze:Co radzicie sprawdzić w pierwszej kolejności?
Gruszkę turbiny,czy nie zamarza na mrozie.Rano po uruchomieniu silnika sprawdz czy sztanga jest wciągana do gruszki.
oli26, zmienna geometria zapieczona lub gruszka uwalona.Zdejmij zabezpieczenie z dzwigni sterującej vnt i sprawdz co się zacina

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: ndz sty 02, 2011 21:34
autor: perki
a co powiecie o czyms takim

5 osoby w aucie + ful bagazy 2,3,4,mozna z gazem w podloge do konca obrotomierza pieknie przyspiesza ,5 bieg 3100 obr i tryb awaryjny

4 osoby w aucie , bez bagazy 2,3,4,5 mozna zamknac licznik i nie wpadl w tryb awaryjny

auto stalo 3 dni na dworzu , 1 szy raz taka sytuacjie miala miejsce

potem jeszcze sam gonilem go po autostradzie -5 bieg od 2 tys but w podloge i tak pod 4500 obr i pieknie , plynnie przyszpieszal , zwalnielem znow do 100 i to but i nic sie nie dzialo .

dostep do vaga bede mial za jakies 2 tyg niestety a nie daje mi to spokoju

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pn sty 03, 2011 12:54
autor: Mongolski
n75 nie otwiera wg i notlauf, im mniejsze obciazenie dla silnika tym wyzsze obroty i nie potrzebny jest "boost" z wg -chyba, ze cos namieszałem :helm:

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pn sty 03, 2011 20:59
autor: bradley
Mongolski pisze:n75 nie otwiera wg i notlauf
Znajdz w tym silniku tylko WG...

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: pn sty 03, 2011 22:32
autor: Mongolski
aajt, nie pomyslałem :otepienie:

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: śr sty 05, 2011 20:03
autor: jespol3
witam mam problem z golfem III 1.9 tdi afn jak zaczynam kręcić auto na biegach to załancza się tryb awaryjny ale nie zawsze jaka moze być przyczyna?
proszę o pomoc.pozdrawiam

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: śr sty 05, 2011 20:45
autor: Łuki_79
jespol3, zacznij czytać dokładnie drugi post tego tematu od tego momentu
damcio151 pisze:No to turbiny nowszej generacji, VNT sterowane podciśnieniowo. Występują w MK3 AFN, i od MK4 w górę z wyjątkiem silnika AGR ( wyżej opisanego ).

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: śr sty 05, 2011 22:04
autor: jespol3
to jaka może być według ciebie przyczyna

Re: Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: śr sty 05, 2011 22:22
autor: perki
jespol3 pisze:to jaka może być według ciebie przyczyna
pomoze Ci jezeli wypisza ci 20 przyczyn tryb awaryjnego ? zanim sprawdzisz wszystkie minie sporo czasu i wydasz sporo kasy. W 1szym poscie pisze zrobic logi to bedzie wszystko widac

do autorow tematow jeszcze mozna by wkleisc do pierwszych postow jakis przyklad logow dynamicznych gdzie jest niedoladowanie + pare strzlaek po czym to widac , przeladowania + po czym to widac , przeplywka + po czym widac ze pada + n75 . tak prosto opisac po zdaniu + strzalka :pub:

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: śr sty 05, 2011 22:32
autor: jespol3
a jak podepne pod waga to coś będe wiedział bo ja już nic nie rozumiem z tego

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: śr sty 05, 2011 22:40
autor: Łuki_79
jespol3 pisze:a jak podepne pod waga to coś będe wiedział bo ja już nic nie rozumiem z tego
Podepnij i wykonaj logi dynamiczne grup 003,008,011

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: śr sty 05, 2011 22:44
autor: jespol3
ok jak będe coś wiedział napiszę

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: czw sty 06, 2011 18:32
autor: jespol3
koledzy mam pytanko te wężyki do turbiny i zaworow mają jakieś przekroje i nazywają się jakoś zeby je kupić pomoże ktoś

Temat o notlaufie,czyli problemy z turbiną i nie tylko

: czw sty 06, 2011 19:16
autor: bradley
Zwykle od przelewow starczaja 3,2mm