Strona 2 z 4

Re: regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 21:39
autor: Marcin997
adamss3003 pisze: na początek chciałem tylko pin obrócic i tak przez jakiś czas pojeździć...
Skąd ja to znam... :jezor: Normalnie jak ja :bajer: Chciałem tylko LDA obrócić i tyle.. Ale... że widziałem że można więcej to nie dało rady.. Na drugi dzień był zegar, dawka, ciśnienie, łuki, a potem doszedł gov, przelot :grin:
Apetyt rósł w miarę jedzenia.. :)

lukiskwuki pisze:a co sadzisz o stanie mojego turbo....?bo nie wiem jak sie do tego odniesc
Jeśli dobrze pamiętam to poprzeczny luz jest dopuszczalny a wzdłużny nie bardzo... :) albo może na odwrót?? :grin:

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 21:48
autor: Dziku VR6
Marcin997 pisze:Jeśli dobrze pamiętam to poprzeczny luz jest dopuszczalny a wzdłużny nie bardzo... :) albo może na odwrót?? :grin:
Dokładnie... miałem mały poprzeczny luz na zimnym turbo , na ciepłym juz nie było żadnego luzu...

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 21:52
autor: lukiskwuki
heheh nom z boost pinem jeszcze sie zobacze bo chce jeszcze go obrocic ..teraz pogoda sie skopała i nie ma gdzie testowac .......mam ogolnie tez problem z okresleniem na 100% rodzaju turbiny bo nigdzie nie jest opisana ale wydedukowałem na podstawie neta ze to garet t3 :)

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 21:55
autor: Dziku VR6
Czyli posiadasz silnik JR 70KM?

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 22:16
autor: lukiskwuki
kurde poprzeczny luz to taki góra dół a wzdólzny lewo prawo w odniesieniu do auta?? nom dokładnie mam jr :) ale teraz sam juz nie wiem jakie mam turbo jak dalej szperam

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 22:36
autor: lukiskwuki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6f4 ... a9906.html" onclick="window.open(this.href);return false;
znalzlem teraz rzecz ktora tez jest umnie pod maska ,,,,nie wieme juz sam pomozcie mi...

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 22:53
autor: Orzeł_01
lukiskwuki pisze:znalzlem teraz rzecz ktora tez jest umnie pod maska ,,,,nie wieme juz sam pomozcie mi...
To jest zawór bezpieczeństwa, wszystkie 1.6td go mają.
lukiskwuki pisze:kurde poprzeczny luz to taki góra dół a wzdólzny lewo prawo w odniesieniu do auta??
Wzdłużny, czyli osiowy - wpychasz wirnik i pociągasz względem jego osi. Tego luzu ma nie być :) Poprzeczny, łapiesz wirnik w palce i poruszasz nim góra dół, lub na boki - tu ma być lekki luz :)

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 22:56
autor: lukiskwuki
a czy to jest tez regulacja ciisnienia??? ...bo tam nie ma srubki na imbus zadne, cos tam jest ale na płaski srubokret .......a nei orjentujesz sie z jakiego to jest turbo??

regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 23:24
autor: Orzeł_01
Na tym zaworze nie reguluje się ciśnienia doładowania, ale dobrze go zaślepić żeby nie upuszczał ciśnienia po zwiększeniu doładowania. Jak masz turbo T3 to musisz sobie kupić manual bost control (MBC) bo T3 nie ma regulacji ciśnienia doładowania na zaworze WG. Regulacje na imbus ma turbo KKK K-14 i K-24.

Każdy 1.6td ma taki sam zawór bezpieczeństwa, tak że po nim nie poznam jakie masz turbo. Zrób fotkę turbiny, to wtedy Ci powiem :bigok:

Re: regulacja LDA

: pn gru 13, 2010 23:45
autor: adamss3003
Marcin997 pisze:
Skąd ja to znam... :jezor: Normalnie jak ja :bajer: Chciałem tylko LDA obrócić i tyle.. Ale... że widziałem że można więcej to nie dało rady.. Na drugi dzień był zegar, dawka, ciśnienie, łuki, a potem doszedł gov, przelot :grin:
Apetyt rósł w miarę jedzenia.. :)

No to jest tak jak z OC kompa, jak sie zacznie do nie można przestać :okej: Mi bardzo by zależało żeby zmiany były odwracalne.. albo przynajmniej robiły takie wrażenie :jezor: dlatego moda łukiego napewno nie bede robił. Jak mi kurier dowiezie wskaźnik ciśnienia doładowania to napewno zwieksze dawke, i ciśnienie doładowania. Mam pytanie, do jakiej wartości można bezpiecznie podnieść ciśnienie przy gumowej uszczelce pod głowicą? :satan: Jak mi wydmucha uszczelke, to wiąże sie to z jakimiś dodatkowymi konsekwencjami? trzeba przy wymianie uszczelki planować głowicę?

regulacja LDA

: wt gru 14, 2010 00:04
autor: Michał_1977
adamss3003 pisze: Mam pytanie, do jakiej wartości można bezpiecznie podnieść ciśnienie przy gumowej uszczelce pod głowicą?
Ok. 1,3-1,4bara w zależności od jej stanu.
adamss3003 pisze:Jak mi wydmucha uszczelke, to wiąże sie to z jakimiś dodatkowymi konsekwencjami?
Tak-z kosztami,bo uszczelka kosztuje ok. 100zł,zabielenie (planowanie) głowicy ok.40zł,śruby głowicy ok. 40zł,uszczelniacze zaworowe itd,a pewnie jeszcze coś po drodze wyskoczy :bajer:

regulacja LDA

: wt gru 14, 2010 16:53
autor: lukiskwuki
a ja nadal nie moge skminic jakie mam turbo :(

regulacja LDA

: wt gru 14, 2010 18:45
autor: Dziku VR6
lukiskwuki pisze:a ja nadal nie moge skminic jakie mam turbo :(
daj foto :grin:

regulacja LDA

: wt gru 14, 2010 22:06
autor: lukiskwuki
Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


chlopaki nie mam lepszych fotosów moze cos doradzicie z tegoco mamy??