Cześć
Na zdięciu kilka postów wyżej masz widoczne prawie wszystko:
- czarna puszka poniżej tego n75 to oczywiście filtr powietrza, z niego tym poczęści giętkim po części sztywnym grubym przewodem idzie powietrze do turbiny ( one je zesysa więc tutaj jest podciśnienie), ta rura chowa się gdzieś na dole i na jej końcu znajdziesz turbo.
-dwie czarne rury z plastiku za silnikiem, ta bliżej kabiny wychodzi z turbiny i wędruje wzdłuż silnika do intercoolera( taka chodnica powietrza przed lewym przednim kołem) wychodzi następnie u dołu wspomnianego intercoolera by się ponownie pojawić na górze w postaci tej drugiej widocznej na zdjęciu. która wchodzi w takie srebrne coś (kolektor dolotowy) i tutaj obieg się zamyka, kolektor doprowadza już powietrze do silnika.
Sraty mogą się pojawiać na całej opisanej długości z dwóch powodów: albo z dziura albo niedrożność.
Możesz sobie poczytaż trochę na forum o czyszczeniu EGR i dolotu, zobaczysz ile syfu ludzie z kolektora i głowicy wyciągają.
poza tym żuć okiem na ten post:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=370063" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze to coś.
Uff od matury chyba tyle nie pisałem.