Golf III GT 1.9 TDI

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: munior » ndz gru 05, 2010 19:31

JakPodglosnisz pisze:Nie wiem jak się to sprawdza i gdzie. Powiem, że nie jestem totalnie zielony w takich sprawach, ale nie sprawdzałem. Może wiesz gdzie mógłbym to sprawdzić? Stacja diagnostyczna? Nie chciałbym, żeby mnie ktoś oszukał i powiedział mi błędną diagnostykę o moim silniku.
W takim razie trzeba posiedzieć na forum długie godziny ,żeby dowiedzieć się co i jak ,zakupić interfeis za 40 zł na all....o i skombinować sobie program vag com .Wtedy nikt cię nie oszuka ,bo sam sobie wszystko zarobisz :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
JakPodglosnisz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: JakPodglosnisz » ndz gru 05, 2010 20:13

Ok. Panowie, co można podejrzewać w moim samochodzie? Chce się mniej więcej przygotować cenowo. Czytałem gdzieś na forum, że jak popiskuje pasek od alternatora na zimnym silniku to mogą być oznaki zbliżającej się wymiany rozrządu.



Awatar użytkownika
skkr_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 139
Rejestracja: sob maja 22, 2010 17:31
Lokalizacja: Łódź

Re: Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: skkr_lodz » pn gru 06, 2010 00:22

JakPodglosnisz pisze:Ok. Panowie, co można podejrzewać w moim samochodzie? Chce się mniej więcej przygotować cenowo. Czytałem gdzieś na forum, że jak popiskuje pasek od alternatora na zimnym silniku to mogą być oznaki zbliżającej się wymiany rozrządu.
to chyba raczej dotyczy silników 1.9 TD a nie TDI i sygnalizuje kończący się klin na wale


Lepiej mieć brzuch od piwa, niż garb od roboty :)

Awatar użytkownika
JakPodglosnisz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: JakPodglosnisz » pn gru 06, 2010 10:59

To dobrze. Ale i tak dla pewności będę robił rozrząd. Auto idze w środę do mechanika. Wymiana końcówek wtrysków + rozrząd. Tutaj powstaje pytanie, czy wymiana samych końcówek wtrysków spowoduje, że już nie będzie się z nich lało?



Awatar użytkownika
mobi65
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 67
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 21:02
Lokalizacja: Usa
Auto: bmw
Kontakt:

Re: Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: mobi65 » pn gru 06, 2010 17:41

co do pulsacyjnego przyspieszenia to mialem podobna sytuacje z bylym juz golfem 1z okazal sie sprawca zaworek n75 wyczyscilem i problem zniknal , co do chmury dymu i kiepskiego przyspieszenia sprawdzil bym pod katem szczelnosci caly uklad dolotowy , byc moze spadl waz,pekniecie , lub dziurawy intercooler :bajer: vag podstawa , ale to przejrzec bez niego nie zaszkodzi , n75 mozesz u siebie sprawdzic odlaczajac dwa wezyki dolne od zaworka n75 i je zlaczajac ze soba , przejazdzka i juz wiadomo co i jak z tym pulsacyjnym przyspieszaniem


[URL=https://matchnow.info] Girls in your city[/URL]

Awatar użytkownika
JakPodglosnisz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: JakPodglosnisz » pn gru 06, 2010 19:27

Gdzie szukać tego zaworka n75? Co dokładnie z tym zrobić?



Awatar użytkownika
wojtas_tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 00:31
Lokalizacja: ddz

Re: Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: wojtas_tdi » wt gru 07, 2010 01:09

tu masz foto gdzie sie znajduje n75 odpowiedzialny za prae turbo
Obrazek


TD ic POWER!

fenestro00005
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: śr kwie 07, 2010 20:21
Lokalizacja: Łomża

Re: Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: fenestro00005 » wt gru 07, 2010 01:19

wojtas_tdi pisze:podepnij pod vaga to chyba najlepsza opcja, sprawdzisz parametry wtryskow i w jakim stanie turbo mniej wiecej... :chytry:
parametry wtrysków. jak?



Awatar użytkownika
JakPodglosnisz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: JakPodglosnisz » wt gru 07, 2010 09:30

No właśnie nie wiem. Jutro auto idze do mechanika, podepniemy go pod vaga i zobaczymy co mu dolega. Zastanawiam się czy czyścić ten zaworek. Dużo roboty z tym jest?



Awatar użytkownika
wojtas_tdi
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 428
Rejestracja: wt wrz 01, 2009 00:31
Lokalizacja: ddz

Re: Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: wojtas_tdi » wt gru 07, 2010 10:24

fenestro00005 pisze:
wojtas_tdi pisze:podepnij pod vaga to chyba najlepsza opcja, sprawdzisz parametry wtryskow i w jakim stanie turbo mniej wiecej... :chytry:
parametry wtrysków. jak?
przeciez jest blok w ktorym pokazuje zakresy ujemne i dodatnie no i wartosc twojej dawki dozowanej? jezeli miesci sie w przedzialach to jest okej. tam mozesz sprawdzic czy wtryski sa ok?!


TD ic POWER!

Awatar użytkownika
JakPodglosnisz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Re: Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: JakPodglosnisz » wt gru 07, 2010 17:36

przeciez jest blok w ktorym pokazuje zakresy ujemne i dodatnie no i wartosc twojej dawki dozowanej? jezeli miesci sie w przedzialach to jest okej. tam mozesz sprawdzic czy wtryski sa ok?!
Nie rozumiem o co Ci chodzi. Strasznie niezrozumiale to napisałeś.



Awatar użytkownika
JakPodglosnisz
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 175
Rejestracja: sob lis 13, 2010 11:12
Lokalizacja: Siemianowice Śląskie

Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: JakPodglosnisz » sob gru 11, 2010 11:19

Witam! Byłem u mechanika. Diagnostyka komputerowa wykazała, że dostaje się za mało powietrza (słabe ciśnienie). Mechanik powiedział, że może być gdzieś nieszczelność pomiędzy turbo, a silnikiem. Wstępnie umówilem się na naprawę na 20.12. Chciałbym zobaczyć sam te połączenie turbo-silnik czy nie ma gdzieś nieszczelności. Prosiłbym o wytłumaczenie, lub zdjęcie gdzie znajduje się turbo i które przewody idą do silnika. Czy jest jakiś element, który mógł się zepsuć i przepuszcza powietrze?



Awatar użytkownika
gluchy1984
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 136
Rejestracja: pn maja 21, 2007 22:00
Lokalizacja: Warszawa

Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: gluchy1984 » sob gru 11, 2010 15:12

Cześć
Na zdięciu kilka postów wyżej masz widoczne prawie wszystko:
- czarna puszka poniżej tego n75 to oczywiście filtr powietrza, z niego tym poczęści giętkim po części sztywnym grubym przewodem idzie powietrze do turbiny ( one je zesysa więc tutaj jest podciśnienie), ta rura chowa się gdzieś na dole i na jej końcu znajdziesz turbo.
-dwie czarne rury z plastiku za silnikiem, ta bliżej kabiny wychodzi z turbiny i wędruje wzdłuż silnika do intercoolera( taka chodnica powietrza przed lewym przednim kołem) wychodzi następnie u dołu wspomnianego intercoolera by się ponownie pojawić na górze w postaci tej drugiej widocznej na zdjęciu. która wchodzi w takie srebrne coś (kolektor dolotowy) i tutaj obieg się zamyka, kolektor doprowadza już powietrze do silnika.
Sraty mogą się pojawiać na całej opisanej długości z dwóch powodów: albo z dziura albo niedrożność.
Możesz sobie poczytaż trochę na forum o czyszczeniu EGR i dolotu, zobaczysz ile syfu ludzie z kolektora i głowicy wyciągają.
poza tym żuć okiem na ten post:
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=370063" onclick="window.open(this.href);return false;
Zawsze to coś.
Uff od matury chyba tyle nie pisałem.



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Golf III GT 1.9 TDI

Post autor: xxxGlaDxxx » sob gru 11, 2010 16:47

JakPodglosnisz, jeżeli silnik za mało dostaje powietrza to proponuje ci odpiąć tą wtyczke przy puszce filtra powietrza. Jak ją odepniesz to się przejedź i powiedz nam swoje odczucia na temat przyspieszania ;)



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 229 gości