Strona 2 z 3

Turbina wyczyszczona a problem dalej...

: ndz lis 28, 2010 01:04
autor: Fahoo
sklep dla tir :pub:

Re: Turbina wyczyszczona a problem dalej...

: ndz lis 28, 2010 13:43
autor: ziomek1988
Chyba ten przewód był winny całej sytuacji...póki co zakleiłem go taśmą izolacyjną i jak ręką odjął...póki co. Jutro kupię wężyk tylko pytanie...z tym tir to powaga czy jaja sobie robisz Fahoo? :grin:

Turbina wyczyszczona a problem dalej...

: ndz lis 28, 2010 14:06
autor: Łuki_79
ziomek1988 pisze:z tym tir to powaga czy jaja sobie robisz Fahoo? :grin:
Idz do zwykłego motoryzacyjnego i na pewno dostaniesz :grin:

Turbina wyczyszczona a problem dalej...

: ndz lis 28, 2010 22:25
autor: ziomek1988
No i znowu to samo :/ udalo mi się zrobić logi grupy 011 na 3 i 4 biegu. Na 4 dwa razy bo za pierwszym jakiś koleś mi wyjechał i nie doszedłem do końca. Co eksperci o tym myślą??

http://vaglog.rtnet.pl/ziom666_2004_29465.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://vaglog.rtnet.pl/ziom666_2004_29466.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Turbina wyczyszczona a problem dalej...wklejone logi 011

: ndz lis 28, 2010 23:10
autor: leon79
kiery się lekko przycinają.

Turbina wyczyszczona a problem dalej...wklejone logi 011

: ndz lis 28, 2010 23:16
autor: ziomek1988
Nooo proszę...a niby dałem i czyścili :grrr: teraz przynajmniej wiem jak...za 400zł!

Re: Turbina wyczyszczona a problem dalej...wklejone logi 011

: ndz lis 28, 2010 23:17
autor: doggie
leon79 pisze:kiery się lekko przycinają.

nooo, 2529.6 mbar to już znaczne przeładowanie

Turbina wyczyszczona a problem dalej...wklejone logi 011

: ndz lis 28, 2010 23:26
autor: leon79
ziomek1988, kiedy czyscili?

Turbina wyczyszczona a problem dalej...wklejone logi 011

: ndz lis 28, 2010 23:41
autor: ziomek1988
W czwartek odebrałem samochód ale dopiero przed wczoraj miałem okazję go rozgrzać i sprawdzić jak śmiga.
Najgorsze jest chyba to, że nie mam żadnych papierów na to...bo chciałem bez faktury i zamiast 480 zapłaciłem 400...ale oni chyba powinni mieć to w kompie odnotowane bo wszystkie zlecenia wbijają i drukują

Turbina wyczyszczona a problem dalej...wklejone logi 011

: pn lis 29, 2010 01:28
autor: Fahoo
ziomek1988, ja mówie powaznie w sklepie dla tir są takie przewody kolanka redukcje...sam sie u nich zaopatruje

Turbo wyczyszczone,problem dalej-logi 011, 011bs, 03bs, film

: pt gru 03, 2010 23:31
autor: ziomek1988
Przewody wymienione ale popękał mi N18 :/ musiałem kupić nowy i wymienić. Co do turbiny to dalej przeładowuje...
Sprawdzę gruchę jak reaguje na 011 bs

Może wina N75? Może odpiąć wężyk od n75 i się przejechać? Tylko jakie wartości wówczas powinno dawać turbo?

Zaraz wkleję logi 011bs, 03bs i filmik pokazujący jak chodzi gruszka


log 003bs http://vaglog.rtnet.pl/ziom666_2004_29659.html" onclick="window.open(this.href);return false;
log 003 - http://vaglog.rtnet.pl/ziom666_2004_29660.html" onclick="window.open(this.href);return false;
log 011bs http://vaglog.rtnet.pl/ziom666_2004_29661.html" onclick="window.open(this.href);return false;

filmik pokazujący wciągającą i wyciągającą się gruchę:
http://w765.wrzuta.pl/film/6l65bPPnRJ1/" onclick="window.open(this.href);return false; ... ka_turbiny


Może teraz ktoś coś mądrego mi jeszcze podpowie? Może to jednak nie kierowniczki w turbinie?

Turbo wyczyszczone,problem dalej-logi 011, 011bs, 03bs, film

: pt gru 03, 2010 23:45
autor: Łuki_79
ziomek1988 pisze:Może to jednak nie kierowniczki w turbinie?
W czasie logowania 011 BS połóż palec na sztandze a wyczujesz ewentualne zacinanie się vnt
P.S Na moje oko w 8 s widać zacięcie przy pozycji max doładowanie - chwilowe zatrzymanie,ale może to ta jakość :kac:

Turbo wyczyszczone,problem dalej-logi 011, 011bs, 03bs, film

: pt gru 03, 2010 23:48
autor: ziomek1988
A jeśli faktycznie się zacina to grucha do wymiany czy turbo do ponownego czyszczenia?

Turbo wyczyszczone,problem dalej-logi 011, 011bs, 03bs, film

: pt gru 03, 2010 23:52
autor: Łuki_79
ziomek1988 pisze:A jeśli faktycznie się zacina to grucha do wymiany czy turbo do ponownego czyszczenia?
Wtedy musisz zdjąć zabezpieczenie z dzwigni sterującej vnt i sprawdzić co się zacina - zmienna geometria czy sztanga,bez tego to wielka niewiadoma 50/50 :grin: