Porównanie 1.6 D i TD, oraz wykres spalania w TD
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
nic nie krecilem u mnie w silniku da sie cos pokrecic ??? mam silnik 1V jest jakies jedno koretlo na srubokret z kontra 10 i jest tam plomba znaczy farba zolta ale tak jakby zerwana ja go przywiozlem z niemiec nie wiem moze tam cos pobrubowac pokrecic co ty na to doradz mi bo nie wiem co mam robic.
Jeszcze jedna sprawa jak mam zimny silnik to mam fajne przyspieszenie fajnie sie zbiera i wogole natomiast jak silnik sie rozgrzeje to robi sie mul i trzeba go bardzo cisnac zeby cos jechal czy ktos wie od czego to moze byc
Jeszcze jedna sprawa jak mam zimny silnik to mam fajne przyspieszenie fajnie sie zbiera i wogole natomiast jak silnik sie rozgrzeje to robi sie mul i trzeba go bardzo cisnac zeby cos jechal czy ktos wie od czego to moze byc
- Trochim
- Gadatliwa bestia
- Posty: 517
- Rejestracja: wt sie 17, 2004 13:22
- Lokalizacja: betonów
- Kontakt:
to całkiem możliwe, że ktoś chciał dodac mocy i zwiększył dawke paliwa na pompie. Możesz taą dawkę trochę zmniejszyc (wykrecic trochę tą śrube i zakontrowac) odrazu będziesz musiał podniesc obroty biegu jałowego (bo jak zmniejsz dawke to spadną) no i spodziewaj się, że autko może zacząc jeździc wolniej.
Tylko przed regulacja dokładnie sprawdź czym masz kręcic co by później nie miec kolejnych problemów
Tylko przed regulacja dokładnie sprawdź czym masz kręcic co by później nie miec kolejnych problemów
Nissan Patrol K160
-
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 8027
- Rejestracja: pt gru 02, 2005 00:13
- Lokalizacja: Śląsk
- Kontakt:
A ja nie wiem przy ilu zmieniam biegi bo niestety nie posiadam obrotomierza (ale mysle o nim) ale jak sobie tak spokojnie smigam 60 na 4 to u mnie tez jest to czasem bolesne dla uszu (wydech:D) zwlaszcza dla tych co siedza z tylu jeszcze jak jade na wzniesienie ) a biegi zmieniam jak mi sie podoba najbardziej z tego co pamietam to przeciaglem mojego Dieselka na 3 do 100 km/h (wyprzedalem sobie) i szkoda mi go bylo potem://
Z tego co widzę masz drugiego Diesla ,myślałem że posiadasz wiedzę na temat działania takiego silnika.......TO NIE BENZYNA. Nawet gdybyś wcisnął gaz do dechy na piątce przy 50km/h to i tak nie spali więcej!!!!!!!!!!Krzylu pisze:ja i tak krece swojego zwyklasa wyzej niz 2tys
zazwyczaj 3.5obrt i zmieniam bieg
duzo osob mysli ze jak bedzie zmienaic biegi przy 2tys obrtowo to malo palic bedzie im auta
to blad:
dlaczego
poniewaz kazdy silnik lubi swoj zakres obrotow i widac to na tym wykresie gdzie sie pokrywa najlepsze przyspieszenie moment i moc powyzej 3tys obrotow
i wcale niebedzie palil wiecej
zmienaijac bieg przy 2000 obrotow zeby przyspieszyc musi sporo sie silnik napocic
W pompie masz regulator odśrodkowy ,który i tak NIE poda więcej paliwa przy zadanych obrotach niż chcesz!!!!!!!!!!!!!!
W dieslu nie jest ważne tzw. "dławienie" (jak w bezynie) ,tylko prędkość obrotowa silnika ,a co z tym związane długość czasu wtrysku a co z tym związane obroty silnika.
Jazda na niskich obrotach zawsze zaprocentuje mnieszym zużyciem palwa!!!!!!
Jeżeli to do Ciebie nie przemawia to wlej do słoika 1litr paliwa ,włóż węże i sprawdż spalanie na odcinku np. 10km ,przy STAŁEJ PRĘDKOŚCI 70KM/H NA KOLEJNO 3-CIM,4-TYM I 5-TYM BIEGU .Tylko się nie zdziw jak na 3-ce braknie Ci tego litra.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 97 gości