Strona 2 z 5

: sob lut 11, 2006 23:17
autor: arek
Ja mam afna i pędzluje mu sotro , zawsze do odcięcia , zobaczymy ile wy3ma :helm:

Średnio mi spala w granicach 6,3-6,6 , wiecej nigdy nie spalil , wiec przy tak ostrym bucie nie jest tak źle :chytry: Nie ma jakto katować tdika :satan:

: ndz lut 12, 2006 00:57
autor: Corvax
Bula88 pisze:Corvax, ile dales za te wtryski ASV??
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=35822

Gadaj z Rogalem - jak dla mnie cena sensowna bo wtryski nówki - nie załuje :)

: ndz lut 12, 2006 01:14
autor: Bula88
Corvax, cos musiałes modyfikowac czy tylko wlozyles te i jezdzisz??

: ndz lut 12, 2006 01:51
autor: Michalak
Chyba sie robi Off Top :satan:

: ndz lut 12, 2006 04:14
autor: Corvax
Bula88 pisze:Corvax, cos musiałes modyfikowac czy tylko wlozyles te i jezdzisz??
Plug'n'play prawie nie licząc podkładek pod wtryski i przeróbki wtyczki wtrysku sterującego. Po calej operacji nalezy skorygować dawkę i kąt wtrysku jedynie.

Michalak pisze:Chyba sie robi Off Top
delikatny, ale ciągle w obszarze pytania - te silniki są stworzone do katowania :P Byle przestrzegać pewnych zasad.

: ndz lut 12, 2006 10:25
autor: Bula88
Corvax pisze:Plug'n'play prawie nie licząc podkładek pod wtryski i przeróbki wtyczki wtrysku sterującego. Po calej operacji nalezy skorygować dawkę i kąt wtrysku jedynie.
jakie musza byc wartosci kkata i dawki dla tych wtryskow??

: ndz lut 12, 2006 13:22
autor: Corvax
dawka 3,4mg kat 56-58

: ndz lut 12, 2006 14:14
autor: Bula88
Corvax pisze:dawka 3,4mg kat 56-58
a jakie sa seryjnie w 1z wartości, trzeba zaingerowac VAGiem?? czy na diagnostyce facet to ustawi VAGiem??

: ndz lut 12, 2006 22:42
autor: Corvax
seryjne dla 1Zt są w okolicach 4.5-4 i z tego co wiem mozna albo zrobic adaptacje VAGiem - jesli bedzie sie miesciło w granicach tilerancji nastawów, albo mechanicznie przestawiając nastawnik.

Zerknij sobie tu:
http://pics.tdiclub.com/pdf/injector_install_howto.pdf

co prawda tutorial jest o wymianie końcówek ale to praktycznie to samo.

: ndz lut 12, 2006 23:05
autor: inek01
No tak, tylko jaki diesel ma moment a jaki benzyna... Wcale nie trzeba czesto robic "wajcha w dol" przy wyprzedzianiu np.

: pn lut 13, 2006 17:21
autor: lukasss
no dobra panowie a jak to jest z tym nagrzewaniem sie oleju. nie mam kompa wiec mi nie pokazuje. przy po jakim czasie olej w silniku juz mozna uznac za nagrzany.

: pn lut 13, 2006 18:46
autor: Michalak
No właśnie też jestem ciekawy jak to się ma..........

: pn lut 13, 2006 18:47
autor: paolo
chwile pozniej niz woda osiagnie 90 st

: pn lut 13, 2006 19:11
autor: zaprzal
paolo, chwile pozniej niz "chwile"...