Strona 2 z 2

: sob lut 18, 2006 08:41
autor: Fox_00
Ja mam 1.6TD i mam założony stożek, po konsultacji z mechanikiem :bajer: i mam zajebisty świst dzięki turbince :hmm:
Ale stwierdziłem że naaaaaaaaaaaaaawet jak mi turbo wysiądzie to jest okazja na inną i lepszą turbinke ;)

:pub:

: sob lut 18, 2006 10:11
autor: zaprzal
Fox_00, jak ci się umiejętnie turbo rozwali to możesz mieć szansę na nowy silniczek (jesli stary zassie kawaleczek rozwalonej turbiny) :zakrecony: Poza tym co lepszego chcesz zapakowac do 1.6 co nie rozwali seryjnej glowicy?

Rafit, nie poleca sie stożków bo przepuszczają drobne zanieczyszczenia, a to nie wpływa dobrze na turbo. Wyobraź sobie wirnik który obraca się 120-150tys razy na minute i jak w niego uderzaja jakies syfy :>

Co do dźwięku to zwykły diesel będzie nieporównywalnie głośniejszy na przelotowym wydechu od TDI. Turbo samo w sobie wytłumia dużo dźwięków. Nawet 1.6 TD z małymi turbinkami (bo były i z nieco większymi) są głośniejsze od TDI, ale to chyba nie zaleta.

: sob lut 18, 2006 10:13
autor: Fox_00
zaprzal pisze:Fox_00, jak ci się umiejętnie turbo rozwali to możesz mieć szansę na nowy silniczek (jesli stary zassie kawaleczek rozwalonej turbiny) :zakrecony: Poza tym co lepszego chcesz zapakowac do 1.6 co nie rozwali seryjnej glowicy?
Nawet jeśli tak się stanie, no to trudno się mówi ;) wstawi się w tedy 2.5TDI i będzie OK :bigok:
Ale już dwa lata jeżdze i nic się nie dzieje, więc looozik :bigok:

: sob lut 18, 2006 11:34
autor: Rapix
zaprzal pisałes ze masz u siebie przelot 3 pytania czy jest znacznie głosniej? czy faktycznie turbo bardziej słychac tzn. gwizd i 3 czy to cos dało?

: sob lut 18, 2006 12:12
autor: zaprzal
Rapix, 1. jest glosniej ale bez przesady. Mam male turbo garrett T2, jak masz wieksze to bedzie napewno ciszej...
2.gwizd slychac ale z drobnej nieszczelnosci na laczeniu wydechu ;)
3. dalo duzo w wyzszych partiach obrotow - auto ciagnie teraz prawie do konca

Jest jedno ALE ;) Nie wiem jak jest w passacie, ale w golfie 3 1.9 aaz seryjny wydech ma juz sensowna srednice. W moim 1.6 bylo to jedyne 45mm i stad spora roznica. Nie wiem czy w 1.9 bedzie to tak samo odczuwalne...

: sob lut 18, 2006 16:14
autor: Shane84
Rafit pisze:No to daj link zobaczymy co twój może :)
Z tym, ze ja mam TDI :)
nie mam tego juz na stronie...ale wysle Ci na poczte za jakies 30 min rafit@o2.pl , pozdrawiam
Shane84


ok Masz w skrzynce pocztowej,ale dodatkow wrzucilem na serwer i bedzie tam przez 7 dni bo tylko tyle mozna http://s39.yousendit.com/d.aspx?id=0276 ... L4B7FS4CVD
milego ogladania

: sob lut 18, 2006 21:05
autor: REDBULL83
jak mialem zwyklego diesla to wycialem wszytko po drodze i zostal koncowy to jakos tam pierdzial ale teraz mam TD to po zdjeciu calkowitym koncowego tylko gwizd turbiny slychac i nic wiecej wiec by trzeba i srodkowy udydolic i moze jeszcze katalizator to wtedy cos da:P

: sob lut 18, 2006 21:52
autor: Rafit
Ja mam od początku do konca teraz układ 2,5 cala (86mm), katalizator też wycięty, jest tylko tłumik środkowy i końcowy i efektu żadnego nie ma. Wniosek trzeba coś jeszcze wyciąć :bajer:

: śr lut 28, 2007 22:52
autor: Zdzisek86
Ja mam pytanie to był golf 2 1,6 TD co ma 9,5 secundy do setki jakim sposobem?????? co jest zrobione przy turbinie bo mi się to zaczyna podobać :D