zawór na filtrze

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

berthold61
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 443
Rejestracja: czw wrz 30, 2010 16:40
Lokalizacja: Ruda Śląska

zawór na filtrze

Post autor: berthold61 » czw lis 11, 2010 20:13

problem się rozwiązał tak jak myślałem pompa wtryskowa była na zdechnięciu na alledrogo kupiłem zwykłą to znaczy z zwykłego diesla i pali od dotyku
to jest silnik 1v turbo diesel 60ps a pompa miała tłoko rozdzielacz ten cieńszy a w tej nowszej tz starszej jak się nie mylę 9 mm ,ciekawe jak się to spisze w praniu bo zwykły diesel ma wtryski ustawione na 130 a turbodiesle na 155 ciekawe


było:syrena 105.mercedes123.golf2 1,3.sierra2,3 d.reno111,6reno kango 1,4 pb.vw golf3 1,9 tdi. audi 80 tdi.vw polo 1,9 d peugeot 307 1,6 hdi. kilka innych umkło uwadze a teraz ford fokus mk 2 2,0 tdci 136 ps już 170ps i 400 niutków oraz audi a2 1,4 tdi 105,9ps 232,8nm

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

zawór na filtrze

Post autor: t0mal » pt lis 12, 2010 01:58

Wystarczy, że minimalne opóźnisz wtrysk i będzie chulać. 1V to jest wolnossący diesel, któremu dołożono turbo, żeby obniżyć zadymienie spalin. Pompa jest niemal identyczna jak w wolnossącym 1.9, nawet wyprzedza początek wtrysku jak w wolnym ssaku.*
ranczer56, nie
anaba525 pisze:Pompa ma taki zawór w sobie, w postaci śruby z napisem[out](chyba tak to sie pisze) na przewodzie powrotnym.
Zawór na powrocie jest nie istotny, niektóre pompy z sb mają tam zaworek, ale większość ma kalibrowany otwór.
Rene pisze:Pytanko do tego samego zaworka/podgrzewacza. Czy występowały 2 rodzaje wielkości tych zaworów. Bo kupiłem filtr i niestety musiałem zamontować stary z powrotem. Złączkę ma na 14mm a w filtrze miejsce na 9mm złączkę.
Czy po prostu ktoś ją zmienił??
Tak filtry paliwa z nowszych tdi mają inny podgrzewacz (ALH, AGR, itp.).
*1V ma natrysk oleju na denko tłoka, natomiast co do pompy ma ona węższe łożyskowanie niż w 1.9, a reszta bebechów jest taka sama. Pompa z 1V jedyne co robi po podkręceniu dawki do pali sprzęgło i kopci.



Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

zawór na filtrze

Post autor: wesol » pt lis 12, 2010 02:21

umnie w AHF zawor juz dawno lezy w szafie na półce. Korkiem zatkalem filtr a wezyki polaczylem rurką. Auto chodzi poprawnie. Nic to nie zmienilo poza tym ze mniej powietrza w przewodzie do pompy jest.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

zawór na filtrze

Post autor: t0mal » pt lis 12, 2010 02:29

Można i tak :) właściwie ten zawór ogrzewa paliwo dopiero jak paliwo jest ciepłe (nonsens) :P a przełącza się jak jest zbyt gorące, także napewno nie pomoże przy paleniu.



Awatar użytkownika
Rene
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 116
Rejestracja: śr gru 07, 2005 18:18
Lokalizacja: Kraków

zawór na filtrze

Post autor: Rene » ndz lis 14, 2010 15:14

Założyłem swój zaworek i do momentu odpowietrzenia czyli jakieś 2-3minut pojawiało mi się powietrze ale teraz już go nie zauważam.


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 278 gości