ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

tomasz28

ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: tomasz28 » ndz lis 28, 2010 17:07

koledzy proszę o pilną pomoc jak zdjąć to sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora (tą rolkę)??



Awatar użytkownika
Sztomel
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 5667
Rejestracja: czw wrz 20, 2007 23:10
Lokalizacja: Rybnik

ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: Sztomel » wt lis 30, 2010 20:33

trzeba dysponować specjalnym podwójnym kluczem (ale bardzo krótkim jeśli nie chcesz demontować alternatora z silnika) :
http://images.google.com/images?hl=pl&b ... =&gs_rfai=" onclick="window.open(this.href);return false;
zależy też jaki masz alternator : dla Bosch'a musi być klucz Spline a dla Valeo klucz Torx.


Obrazek

mular
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 212
Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:56
Lokalizacja: chelm

ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: mular » wt lis 30, 2010 22:36

Sprawdz jeszcze koło pasowe na wale u mnie tez rozne rzeczy sprawdzałem i sobie dalej piszczało i tak z pół roku w koncu okazało sie ze to własnie to koło tam sa dwa koła oddzielone od siebie specjalna guma i to ona juz sie wyrobiła i dopóki sie nie zagrzała to własnie tak piszczała po poł roku sie rozłeciało koszt to jakies 350 zł



Awatar użytkownika
ciachotdi
diesel m@ster
diesel m@ster
Posty: 1121
Rejestracja: pt gru 05, 2008 15:05
Lokalizacja: Aalsmeer
Auto: Seat mii

ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: ciachotdi » śr gru 01, 2010 10:51

Podepnę się pod temat. U mnie piszczało tak na wspomaganiu - wąski pasek klinowy - matowy czarny spray załatwił sprawę nic nie piszczy. Aha ważna sprawa jak raz ściągnie się pasek który smigał od nowości MUSI być tak samo nałożony, w przeciwnym razie problem wróci.



Awatar użytkownika
djsysieek_mk4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt maja 08, 2009 17:27
Lokalizacja: NEL

ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: djsysieek_mk4 » wt sty 11, 2011 19:30

Powracam do tematu. Samochód stoji na warsztacie, bo wczesniej kasa sie ulotniła i nie byłem w stanie naprawic. Kupiłem pasek contitech jest inny niz gates jest wiecej włókien i mniej gumy a w gates odwrotnie. Własnie sie zastanawiam czy robic te sprzęgiełko alternatora ( stare wyglada b.d ale 165tys nakręciło) czy pierwszo załozyć pasek i zobaczyc czy ten pasek naprawi cały problem z piszczeniem :bigok: a potem najwyzej pozniej te sprzegiełko wymienię jak nie pomoze


ALH+ ||seria 95,2 KM 210,8 NM || mod 114 KM 253,6 NM ||

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9269
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Re: ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: wesol » wt sty 11, 2011 19:39

Załóż ten pasek i na pracujacym silniku dotknij do rowkow kawalkiem smoly twardej a zobaczysz ze juz na 100% nie zapiszczy.


Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to

Awatar użytkownika
djsysieek_mk4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt maja 08, 2009 17:27
Lokalizacja: NEL

ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: djsysieek_mk4 » wt sty 11, 2011 19:47

a i dodam, ze wczesniej podczas zimy mi nie piszczał, ale teraz codziennie


ALH+ ||seria 95,2 KM 210,8 NM || mod 114 KM 253,6 NM ||

Awatar użytkownika
djsysieek_mk4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt maja 08, 2009 17:27
Lokalizacja: NEL

ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: djsysieek_mk4 » pt sty 14, 2011 19:18

Samochód dalej stoji na warsztacie, po wymianie paska na contitech i sprzęgiełka alterantora dalej to samo :/ piszczy cały czas z dołu jak by od koła pasowego wału. Ktoś juz wymieniał tego koło pasowe? pomogło?


ALH+ ||seria 95,2 KM 210,8 NM || mod 114 KM 253,6 NM ||

Awatar użytkownika
KamilP
DieseL PoweR
DieseL PoweR
Posty: 2270
Rejestracja: ndz lis 28, 2010 22:24
Lokalizacja: Okolice Radzynia Podlaskiego/Lublin

ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: KamilP » sob sty 15, 2011 00:10

No to Ty na prawde uparty jesteś.. tyle kasy wsadzić.. I akurat pewnie przyczyną jest to co najmniej prawdopodobne.. To aż tak Cię te piszczenie denerwuje? :) Ja już dawno bym sobie dał z tym spokój :) U wujka w golf 3 1.9d coś też piszczy, i też jest problem co, mechanik wymienił rolkę napinacza czy może cały napinacz i dalej to samo, i dał sobie spokój :) Ale szacun dla Ciebie :bajer:
A może na tym kole pasowym te rowki są już troche zniekształcone albo zanieczyszczone i może dlatego :)

Pozdro :bajer:



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

Re: ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: guziolek » sob sty 15, 2011 16:28

tomasz28 pisze:koledzy proszę o pilną pomoc jak zdjąć to sprzęgiełko jednokierunkowe alternatora (tą rolkę)??
Potrzebujesz o taki kluczyk Obrazek
A tak w ogóle to należałoby przejrzeć temat, bo już odpowiedź padła, a nie lecieć z krzykiem jak dziecko w piaskownicy.



Awatar użytkownika
djsysieek_mk4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 31
Rejestracja: pt maja 08, 2009 17:27
Lokalizacja: NEL

ALH Piszczący pasek wielorowkowy POMOCY

Post autor: djsysieek_mk4 » wt sty 18, 2011 20:43

Witam. Samochód w koncu naprawiony. Przyczyna była w rozrządzie. Po wymianie rozrządu piszczenie znikło :) :okej: Temat uwazam za zamkniety


ALH+ ||seria 95,2 KM 210,8 NM || mod 114 KM 253,6 NM ||

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości