Strona 2 z 3

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: sob paź 30, 2010 21:00
autor: kosmos5
i co?

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: sob paź 30, 2010 21:44
autor: Łuki_79
Logi wklejaj tutaj http://vaglog.rtnet.pl/" onclick="window.open(this.href);return false; ,lepiej się czyta (musisz podać e-mail aby się zalogować) i wklejaj linki tutaj na forum :grin:
Turbo pózno pompuje nawet na tej skręconej sztandze,na wydłużonej to wstaje powyżej 2500 rpm dopiero.Układ podciśnienia masz szczelny na 100 %? Logiem 011 BS możesz się również pochwalić jeżeli masz.

Re: Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: sob paź 30, 2010 23:43
autor: Zimny Chirurg
kosmos5 pisze:i co?

Kolego jak Ty walisz w sztange by sie ruszyła no to bez jaj. Masz turbo do powaznego czyszczenia. A co do logów to nadal masz przeładowanie. Piszesz tez ze masz nowe turbo na starym programie. Jak nie zrobisz korekty to nadal będziesz miał jaja. Musisz to wszystko dopasować. W programie zmienić limitery na doładowanie bo będzie nadal wywalał oTA.

Pozdro

ZC

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: ndz paź 31, 2010 11:44
autor: kosmos5
:) waliłem bo juz zwątpiłem co moze byc? sztangal chodzi BARDZO lekko!! bez minimalnych oporow, a zeby spr czy da sie jeszcze niżej ją opuścic to postukałem i ... niżej nie zejdzie juz bo to pełen zakres pracy, rozbierałem juz z 6-7 razy turbine do czyszczenia i wiem jak sie zachiwuje jak nawala. idac dalej, po załorzeniu 1749VA było idealie, trzymało 1.2 bez jąknięcia!! wiec napewno nie trzeba czegos tam zmieniac!! skoro na tych samych ustawieniach chodzilo idealnie co nie?
idac dalej, pozniej dałem do wymiany kolo zamachowe i sprzęgło, i uszczelke pod głowica, i spece mi tak poskładali ze pompa byla przestawiona o 1 ząbek wczesniej, kont wyjechał na 17st na biegu jałowym, 2- coś z turbiną zrobili i grucha byla zablokowana i mi łądowało na maxa cały czas, to ponad 2 bylo bez problemu, jak juz ogarnołem wszystko to na trasie nie podobało mi sie ze na 1,5b mi wchodzi, zwiękrzyłem dawke paliwa bo byla mała a ze sie na zlot miejscowy i na 1/4 wybieram to poprawiłem bo byla 6,7mg :jezor: i jak ustawiłem na 4.0 to mi zamiast 1,5 to 1.8 ladowała, do wczoraj :cool:
i teraz juz pow 1.3 nie wychodzi, wiec dlaczego tak teraz sie zachowuje skoro mam zapieczone wg Ciebie kiero? widziałes jak pracuje sztanga? jak chodza kierownice luzem( bez gruszki?) NIE? no właśnie, sam juz 3 razy sie nastawiałem ze bede musiał zrzucac suszare ale nie ma po co bo chodzą IDEALNIE! po za tym problem sie rozwiązał sam :bigok: wiem ze pisze głupoty , bo jak bym tego sam nie przezył to tez bym nie uwierzył, ale walcze z tym od kilku dni i jednak samo odpuściło wiec nie ma innego wyjścia, nawet zmniejszałem dawke paliwa, przy czym to tez nie pomagało. ale i tak dziekuje za uwagi bo bez Was chyba nie przeciągnoł bym go tak mocno , troche sie bałem o suszarke ale dla logow czasem trzeba. pozdro

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: ndz paź 31, 2010 11:46
autor: kosmos5
log BS 11 zrobie pozniej, ok:) dzisiaj jade na 1/4 , jak co zdam elacje czy cos sie mnieniło

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: ndz paź 31, 2010 12:36
autor: evolution
kosmos5, zes sie popisal mysleniem walac mlotkiem w sterowanie kierownic,, dalej przeladowuje, ogolnie nic nie naprawiles a mogles tylko zepsuc, zrob test z odpietym wezykiem od gruszki i wstaw logi z 11 grupy. upewni mnie to w pewnej teorii ale chce miec pewnosc

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: ndz paź 31, 2010 15:46
autor: kosmos5
nie waląc tylko pukając, mam wyobraźnie i wiem na ile z tym mogłem sobie pozwolic, a co do ciekawostki ,po raz kolejny pokręciłem dłuogścią sztangi :jezor: i wymieniłem węże podcisnienia , i jest lepiej , ale ... jak mowicie dalej przeładowuje- było grzebane wiec inaczej reaguje, pierwszy but 2000-4000 na 4 biegu , przęładowanie i jak wczesniej juz ostatnie przeładwanie, każde nast wcisniecie do dechy max 1.3 i jak to wytłumaczycie? bez węzyka nie bedzie jechało, jade na zlot, jak sie zbiore to porobie Wam logi zeby uspokoic waszą niepewnośc:) pozdro

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: ndz paź 31, 2010 16:38
autor: evolution
nie bedzie jechac ale pozwoli dokladnie ustalic usterke

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: wt lis 16, 2010 22:20
autor: kosmos5
:prayer: nie dało mi spokoju i rozebrąłem moją suszarkę, wyczyściłem kiero itp. i problem zniknoł, tak wiec po raz kolejny to byly zasysfione kiero. zwracam honory i przyznaje racje. juz wszystko pięknie gra , oby tak dalej, pozdro
aa P.S obeszło sie bez zmieniania w mapach czegos tak zeby "nowe"turbo chodzilo jak powinno :jezor: jest wszystko jak należy :bigok:

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: wt lis 16, 2010 22:35
autor: evolution
do nastepnej awari zapieczonych kierownic gdzie w koncu oddasz ja do regeneracji

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: wt lis 16, 2010 22:46
autor: leon79
evolution, powiedz, jesli się orientujesz, jaki jest koszt profi regeneracji turbiny(np na Melecie)?

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: wt lis 16, 2010 23:15
autor: evolution
okolice 1600

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: wt lis 16, 2010 23:29
autor: kosmos5
hm a czym sie różni "profi regeneracja" turbiny w przypadku zapieczonych kiero od takiej domowej?

Przeładowanie-ale nie tak oczywiste:/

: wt lis 16, 2010 23:31
autor: leon79
Czy to jest opłacalne,jesli nowa można mieć za ok 2,200zł (np do ATD/AXR)?