Coś bym "grzebnął" w moim MK II TD

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » ndz maja 07, 2006 21:57

Ale kurcze nikt mi nie odpowiada czy temperatura wzrosła czy nie... jak to jest... trzyma sie na takim samym poziomie?



raptorr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 19:53
Lokalizacja: bialystok

Post autor: raptorr » pn maja 08, 2006 12:21

spokojnie, powiem jak zrobie jakas wieksza trase :)

Ostatnia nie wyjasniona sprawa u mnie to te 2 kabelki wychodzace od pompy. Po cholere one sa i co sie stanie jak je odlacze ;>
Orientuje sie ktos?

Z forum http://www.vwdiesel.net/phpBB/viewtopic.php?t=579 wyczytalem "Now, to disconnect the connector #4 and to find a means of connecting the selenoid which is below of this connector #4 on the same wire as the connector #3 (fuel cut-off selenoid). You can let the connector #4 hang, it is now useless.
" z posta o tunningowaniu AAZ i szczerze mowiac nic z tego nie kumam ;/



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn maja 08, 2006 16:09

U mnie po zwiekszeniu doładowania temperatura spadła...
raptorr masz wskaznik doładowania? Moze kiedys bysmy sie stykneli i bym podpioł twój wskaznik do siebie bo cos mi sie zdaje ze mój jakas lipe pokazuje...



raptorr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 19:53
Lokalizacja: bialystok

Post autor: raptorr » pn maja 08, 2006 16:51

spoko, szybciej moj cos zle pokazuje, bo kupilem go za 5zl he he he. uzywany i jedne co w nim denerwuje to drgajaca wskazowka przy malych obrotach, ale coz, na nic innego na razie kasy nie ma.
Przynajmniej ladnie wyglada ;P
Obrazek

ps. to dziwne ze u ciebie temp. zmalala ;)



Awatar użytkownika
szerszeniak
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 277
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 21:30
Lokalizacja: warszawa
Kontakt:

Post autor: szerszeniak » pn maja 08, 2006 18:16

zeby wskazówka nie drgała musisz zrobić dysze w tróiniku na wyjściu do wskaźnika tzn zmniejszyc w tym miejscu przekrój rurki w tych kupionych na allegro w trojniku jest taka mała dysza i wtedy nie bedzie drgac i denerwowac


sprzedam pompe wtryskową 1,6TD silnik SB
felgi 15" BBS i całe auto http://otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C1942956

Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn maja 08, 2006 19:57

chyba na wolnych obrotach drga dlatego ze wskaznik nie jest przeznaczony do samochodu. Te do samochodu sa zanurzone w glicerynie chyba


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » pn maja 08, 2006 20:02

Mój jesty do samochodu i drga fakt ze ja trójnika nie mam podpiatego bo u mnie nie było takiej potrzeby... ale po rozmowie z aw69 wystarczy w rurke włorzyc troche watki i problem znika :)



Awatar użytkownika
zaprzal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3027
Rejestracja: śr lis 10, 2004 20:06
Lokalizacja: Białystok / Tykocin
Kontakt:

Post autor: zaprzal » pn maja 08, 2006 20:04

no jak jest do samochodu i drga to wtedy ten sposob ktory szerszeniak, napisal czyli jakas zwezke trzeba wstawic, obojetnie z czego. A jak wskazowka sama na wolnych obrotach to poprostu dlatego ze wskaznik nie do samochodu ;)


[b]nie odpowiadam na PW![/b] prosze o kontakt przez [url]turbodiesel.pl[/url]

raptorr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 19:53
Lokalizacja: bialystok

Post autor: raptorr » pn maja 08, 2006 20:39

wooo faktycznie jak scisne pozadnie ten wezyk to nie drga.
Jutro zrobie jakies zwezenie ale nie kolo trojnika, lecz jak najblizej wskaznika zeby jak najbardziej zmniejszyc "delay" :) dzieki za tipsa ;) :pub:



Awatar użytkownika
Rapix
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2447
Rejestracja: pt paź 15, 2004 17:47
Lokalizacja: Zambrów
Kontakt:

Post autor: Rapix » wt maja 09, 2006 13:26

A wsadz w ta rurke waty to tez przestanie...
Zaprzal ja mam do samochodu i drga? Tylko jak mówiłem umnie jest bez trójnika...



raptorr
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 71
Rejestracja: czw wrz 29, 2005 19:53
Lokalizacja: bialystok

Post autor: raptorr » wt maja 09, 2006 13:46

po prostu scisnalem wezyk zeby zmniejszyc jego srednice i teraz jest ok. he hhe he



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 90 gości