spalanie + rozrząd

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

Re: spalanie + rozrząd

Post autor: michszym11970 » ndz paź 10, 2010 17:55

rękawek pisze:koledzy czy kąt wtrysku morze miec asz 136 czy ja zle sprawdzam!???
Źle sprawdzałeś, w Twoim silniku nie ustawia się kąta wtrysku, tylko kąt synchronizacji wału z wałkiem rozrządu, zrób tak, jak napisał Łuki_79, koledzy piszą o silniku VP (pompa rotacyjna), a Ty masz PD (pompowtryski)


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

Awatar użytkownika
rękawek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: śr mar 26, 2008 22:10
Lokalizacja: białystok

spalanie + rozrząd

Post autor: rękawek » ndz paź 10, 2010 18:29

dzieki koledzy udało sie na vagu 409-1 jest wartośc 0,0 a polskim 4.9 jast 123 powinno byc oki!???



michszym11970
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: wt lip 14, 2009 12:25
Lokalizacja: Łęczyca
Kontakt:

spalanie + rozrząd

Post autor: michszym11970 » ndz paź 10, 2010 19:15

Wartość 0,0 jest idealna.


jest - Audi A3 S-line ASZ+ >>218KM 489Nm<<
był - Audi A4 Avant 1.9TDI AFN
był - mkIV GTI TDI ARL+ >>187KM 398Nm<<
był - mkIII 1Z+ >>130KM 313Nm<< od www.g-lab.pl

perki
...
...
Posty: 2363
Rejestracja: wt gru 09, 2008 10:18
Lokalizacja: Zagłębie

spalanie + rozrząd

Post autor: perki » śr paź 13, 2010 20:00

czy w AHF jezeli byl kat wtrysku 130 a ustawi sie na tyle ile powinno byc czyli 49-51 to kierowca zauwazy jakas zmiane ? czy tylko silnik to zauwazy ?? :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot], Google Adsense [Bot] i 194 gości