Odpalanie, film z tłumika

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Odpalanie, film z tłumika

Post autor: Michał_1977 » śr wrz 29, 2010 09:33

Sorki,że wciskam się między wódkę,a zakąskę,ale jeszcze warto rozważyć taką opcję-gwałtowny i krótkotrwały bączek dymu,to olej z zaworów lub w gorącej części turbiny,bo wydaje mi się,że on tak na prawdę jest niebieskawy,tylko na filmie zrobionym z bliska i pod światło tak wygląda,to raz,a dwa,to palenie-można wstępnie postawić na przybrudzony układ paliwowy (osady w pompie itd.). Można Zastosować dobry czyścik do układów paliwowych diesla i obserwować z czasem powinno robić się lepiej.
Spróbuj 2-3 razy podgrzać świeczki i wtedy zapal,bo to,że rok temu zmieniane,to o niczym nie świadczy.Są świece i są świece z Chin :grin:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Odpalanie, film z tłumika

Post autor: munior » śr wrz 29, 2010 14:38

Michaś_1977 pisze:że rok temu zmieniane,to o niczym nie świadczy.Są świece i są świece z Chin
To prawda ,trzeba odpiąć listwę i sprawdzić po kolei ,ewentualnie jak się komuś nie chce i woli zapłacic ,podjechać do jakiegoś elektryka samochodowego ,który powinien mieć amperomierz przykładany do przewodu ,zmierzy jaki prąd płynie i wszystko jasne


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Odpalanie, film z tłumika

Post autor: piotrekgal » śr wrz 29, 2010 18:07

t0mal, u mnie z szarpnieciami nie ma problemu, ogolnie turbina dosc wczesniej sie budzi, juz czuc przy 2400rpm, ze zaczyna wciskac.

Michaś_1977, filtr paliwa co prawda nowy ale bede musial kupic jakies STP na wtryski czy cos takiego, faktycznie nie pomyslalem. No i te swiece sprawdzic tak jak mowisz z kolega munior. Co do dymku to jest raczej bialy bo glowe wychylam i widzę...choc np dzis fakt 2,3 obroty walu ale juz bez dymka..swiece grzalem dwa razy i za kazdym razem ten wal musi sie te 2,3x obrocic jak na filmie, wczesniej jak mialem dojechane swiece to przy kreceniu kopcil bialoscia a po odpaleniu chwile go szarpalo.



Awatar użytkownika
jhosef
_
_
Posty: 9172
Rejestracja: czw lis 16, 2006 21:12
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Re: Odpalanie, film z tłumika

Post autor: jhosef » czw wrz 30, 2010 10:34

t0mal, ma pytanie odnośnie turbiny. Przepraszam, ze tak się podpinam ale jestem nieco zmartwiony.

Kiedyś z ciekawości zrzuciłem dolot aby pomacać turbawkę. Brak luzów w jedną i drugą. Ale wirnik nie kręci się swobodnie na zimno. jak się go zakręci paluchem to nie kreci się za długo. Czy mam się zabierać już za turbinę?

Jeśli turbo do roboty to właściwie co, bo luzów niby nie ma.

W czasie jazdy czuć, że dmucha.Auto ma swoją deklarowaną moc, czuć podnoszącą się turbinę. Autem jeżdżę od niecałych 20k km. Zalany Shell Helix Ultra 5w40, wcześniej Castrol Magnatec 10W40 - to przeze mnie. Poprzedni właściciel lał Elf 15W40.

Auto nie pali oleju, jeżdżone zgodnie z przykazaniami.



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Odpalanie, film z tłumika

Post autor: piotrekgal » czw wrz 30, 2010 12:29

A ja chcialbym powiedzieć tak: dziś była zimna noc 3 stopnie, poszedłem odpalić auto ( 4stopnie na zewnatrz ) i kręciłem auto pewnie dobre 8 razy, podgrzewałemn świece ze dwa razy, przy paleniu był biały dym starałem się wywąchać czym smrodzi i definitywnie niespalonym paliwem, to chyba typowa objawa spalonej swiecy? Jak już w koncu załapał to tak niewpenie chciał odpalić ( trwało to do 2s ) i potem pracował równiutko..



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Odpalanie, film z tłumika

Post autor: t0mal » czw wrz 30, 2010 14:40

Brak luzów w jedną i drugą. Ale wirnik nie kręci się swobodnie na zimno. jak się go zakręci paluchem to nie kreci się za długo.
Paluchem to sobie można podłubać w nosie, mam dojechaną k14 w garażu, jakbym dał ją komukolwiek do obmacania pewnie powiedziałby, że jest jak nowa. A jak założysz ją na slinik wyje jak zarzynany prosiak.

piotrekgal, świece do sprawdzenia, to podstawa, z tym, że po odpalenu kulawo by pracował.
Następnie spuść wodę z filtra paliwa i sprawdź czy się nie zapowietrza, bo objawy podchodzą, podobnie jak jest początek wtrysku do korekty - silnik jakby łapał ale nie odpala



Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Odpalanie, film z tłumika

Post autor: piotrekgal » czw wrz 30, 2010 14:50

t0mal, ale kąt wtrysku zmienilby się ot tak nagle sam? nikt do tej pompy nie lazł..Jak juz załapał to tak troche nim potrzęsło, jakby silnik był niepewny, ze oby na pewno ma zagrać. Filtr dziś sprawdze, świecę i bezpiecznik.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14298
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Odpalanie, film z tłumika

Post autor: Michał_1977 » czw wrz 30, 2010 16:28

piotrekgal pisze:kąt wtrysku zmienilby się ot tak nagle sam?
Sam nie,ale jeżeli zmieniałeś pasek,to tak.
Frytury jakiejś nie lałeś do baku przypadkiem,choć raz? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
piotrekgal
Forum Master
Forum Master
Posty: 1407
Rejestracja: sob wrz 16, 2006 15:32
Lokalizacja: Suwałki
Kontakt:

Odpalanie, film z tłumika

Post autor: piotrekgal » czw wrz 30, 2010 16:46

Michaś_1977, sam pasek rozrzadu byl wymieniany ale zapewne i potem kat wtrysku tez ( u sasiada mechanika w warsztacie ) ale glowy nie dam czy ustawial zegarem czy na sluch, tak czy siak auto pracowalo jak przed wymiana, delikatnie rowno z dobrym odejsciem.
Co do paliwa to frytek nie zalewalem ani bio no kiedys ze 2,3 lata temu przez moze dwa miesiaca pojezdzilem na rzepaku potem temperatury mocno spadly z dniem wystrzelily wsie oringi i pompa poszla do uszczelnienia/ roboty w serwisie BOSCH, teraz ostatnim to nawet Gold ON ze statoila 40l..



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości