Strona 2 z 3

Garrett T2, brak doładowania...

: wt paź 05, 2010 09:50
autor: Ł-u-k-a-s-z
rolek pisze:Też chciałbym wyjąć suszarę na stół i ją dokładniej obadać, a najlepiej włożyć jakieś k24, ale boję się że ta wymiana mnie przerośnie ;)
k24 tak sobie nie przełożysz musisz miec do niej osprzęt ,bo w t2 jest inny,najlepiej wyciag t2 i ja sobie w łapkach ogladnij ,zrób z wg i bedziesz widział,pamietaj ze bez kanału to nie wyciagniesz turbo ,wiem to po sobie

Garrett T2, brak doładowania...

: czw paź 14, 2010 22:02
autor: rolek
Dzisiaj miałem trochę więcej czasu żeby podłubać pod autem i rozruchałem ten zawór. Zdjąłem zawleczkę, popsikałem penetratorem i ruszałem sztangą. Ciężko było ją ruszyć. Po kilku próbach udało mi się ją kawałek ruszyć ręką (wcześniej robiłem dźwignię śrubokrętem), jednak ruch ten nie był większy niż pół cm, sztanga stawiała opór, jakby w środku była jakaś sprężyna. Nie wiem czy to ma tak ciężko chodzić czy coś, ale tak jest. Złożyłem potem wszystko do kupy i wsiadłem auto. Pokazało się magiczne 0.3b na 3 biegu...

Mam jeszcze jedno pytanie, może na sztandze jest skręcone ciśnienie doładowania, dlatego nie dmucha więcej ? W którą stronę i jak mam wkręcić/wykręcić te ustrojstwo, żeby podnieść ciśnienie doładowania ?

Obrazek

Garrett T2, brak doładowania...

: pt paź 15, 2010 15:25
autor: VwMnichu
musisz skrocic ta sztange zeby podniesc doladowanie

Garrett T2, brak doładowania...

: pt paź 15, 2010 18:57
autor: rolek
Już nie skrócę bo się ukręciła.. temat można zamknąć

Garrett T2, brak doładowania...

: sob paź 23, 2010 12:45
autor: rolek
Co jest potrzebne do zmiany z Garretta T2 na KKK14 ? Czy wszystko pasuje plug&play ?

Garrett T2, brak doładowania...

: sob paź 23, 2010 18:03
autor: IRAS AAZ
Ja mam podobny problem T3 dmucha 0,5 bara i ni cholery wiecej :grrr: szukam dobrej K14 bo kiedys mi sie dobrze na niej jezdziło :hmm:

Garrett T2, brak doładowania...

: pn paź 25, 2010 10:56
autor: superkasztan
Witam

Tak przy okazji zapytam, dajecie radę wyjąć sprężarkę bez zdejmowania kolektora??
Tak popatrzałem z kanału i kiepskie dojście to tych śrubek od sprężarki :/

Pozdr

Garrett T2, brak doładowania...

: pn paź 25, 2010 13:30
autor: Michał_1977
rolek pisze:Co jest potrzebne do zmiany z Garretta T2 na KKK14 ? Czy wszystko pasuje plug&play ?
Spływ oleju do K-14 potrzebujesz i tyle.Reszta pasuje.
superkasztan pisze:dajecie radę wyjąć sprężarkę bez zdejmowania kolektora??
Oczywiście.
superkasztan pisze:kiepskie dojście to tych śrubek od sprężarki
Klucz 12 wykorbiony (łamany) i kręcisz.
Dobrze jest zapuszczać przez kilka dni te śruby,bo jak urwiesz,to w ASO trochę takie kosztują :bajer:

Garrett T2, brak doładowania...

: pn paź 25, 2010 14:40
autor: superkasztan
Wiem
kiedyś sprawdzałem kilka dych jedna sztuka,

Sam muszę wymienić suszarkę, mój G t-2 zaczął lać olejem,

Czyli łamane oczko da radę wykręcić te śruby.

Dziś spróbuje ;)

Pozdro

Garrett T2, brak doładowania...

: pn paź 25, 2010 20:57
autor: Michał_1977
superkasztan pisze:Czyli łamane oczko da radę wykręcić te śruby.
Wszystko zależy jakimi narzędziami dysponujesz :food:

Garrett T2, brak doładowania...

: czw lis 04, 2010 17:14
autor: rolek
Obrazek

Nowe turbo i... 0.7 bara

:okej:

Garrett T2, brak doładowania...

: czw lis 04, 2010 17:34
autor: rolek
Obrazek

aha, a tutaj na zdjęciu zamknięta klapka od WG :)

Garrett T2, brak doładowania...

: czw lis 04, 2010 20:03
autor: superkasztan
Rolek
0,7 z T3 ??
więcej koksu :D

Mi udało się poluzować śruby, ale jeszcze się wstrzymałem z wymianą,
chce mieć pomodzoną pompę przed wymianą na T3
ponoć długo się wkręca ta suszarka

Garrett T2, brak doładowania...

: czw lis 04, 2010 22:47
autor: Michał_1977
superkasztan pisze:ponoć długo się wkręca ta suszarka
Heh...to zależy ile paliwa trafia nad tłoki :satan:
Moja K-24 już od 1800rpm zaczyna pompować,a wielkością jest podobna do T3.