Strona 2 z 2

: pn lut 06, 2006 15:33
autor: Radzik763
U mnie tez przewód dolny od pompy do chłodnicy jest zimny, i nie wiem czy tak musi być???.A chłodnica nagrzewa sie od gory i bardzo powoli.a w samoichodzie normalnie grzeje. Moze wiecie cos na ten temat .Czy jest to normalne czy jakas usterka???. :goof: :goof: :goof:

: pn lut 06, 2006 15:44
autor: Kapibara
Radzik763 pisze:U mnie tez przewód dolny od pompy do chłodnicy jest zimny, i nie wiem czy tak musi być???.A chłodnica nagrzewa sie od gory i bardzo powoli.a w samoichodzie normalnie grzeje. Moze wiecie cos na ten temat .Czy jest to normalne czy jakas usterka???.

nie jest to normalne

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=315795#315795

: czw mar 30, 2006 07:32
autor: Muzzy
Podzielam sie z problemem kolegi "Radzik763", tez bywa, ze mam dolny wąż od chlodnicy zimny, ale to jest zima. Ale temp. na wskazniku na desce rozdzielczej trzyma sie jak drut na polowie skali, to chyba jest OK (pod warunkiem, ze czujnik temperatury jest dobry.
Mam jednak inny problem:
Jak jade sobie na trasie spokojnie 80-100 km/godz. to włącza mi sie brzeczyk i miga kontrolka czerwona od cisnienia oleju. Wymienilem czujnik przy podstawie filtra (0,8-1,4 bar chyba) i nic to nie dalo, myslalem, ze mam za malo oleju (bylo pomiedzy min i max), ale tez nie w tym rzecz. Prosze POMOCY !!!
Sprobuje jeszcze zmienic czujnik cisnienia oleju w glowicy (chyba 0,3 bar), a jak nie bedzie to....???
Czy moze byc cos z pompą oleju (tam jest taki zaworek regulujący ciśnienie-moze sie zaciął), a może chłodniczka oleju jest zamulona ??
A JAK NIE TO ??
Czy mój motor sie już kończy ???
Dzięki za pomoc i POZDRAWIAM.

: czw mar 30, 2006 07:41
autor: Cinek
poważna sprawa. bo jak ci brzęczy to traz sprawdzać, bo brzęczek idzie z obudowy filtra a tam jest największe ( teoretycznie ) ciśnienie. musisz obowiązkowo pojechać do jakiegoś mechanika albo sobie sprawdzić ciśnienie oleju normalnym wskaźnikiem, a najlepiej nie elektrycznym tylko takim do którego przychodzi rurka z olejem. co do świecenia kontrolki to ja tak mam, ale jak kontrolka świeci t wskaźnik VDO pokazuje 2bar więc czujnik znowu( chyba z 3ci raz ) i mam go w....odpiąłem kontrolke człkiem bo mam zestaw wskaźników. ale nie lekceważ tego i zmierz porządnie ciśnienie, na ciepło i zimno.
a co do wężą na dole. hmm zimny czy lekko letni ? bo to jest różnica. powinien pomału puszczaś a jak sie zagrzeje bardziej to powinien sie otworzyć. tylko że otwarcie następuje chwile ( chyba z 10 stopni ) przed włączeniem wentylatora. w zimie w zasadzie nie jest wielki problem. najlepiej popatrzeć jak sie cieplej zrobi

Odpowiedz

: pt mar 31, 2006 14:12
autor: Muzzy
Dzięki
Pomierze cisnienia w warsztacie, moze pompa olejowa sie juz konczy ...
Jak tylko kupilem tego Golfika, to jak jechalem 150-140 km/godz. dluzszy czas, to sie tak robilo, ale teraz to juz przy spokojnej jezdzie 90-100 km/godz. tak mi brzeczy w desce rozdzielczej i miga smarowanie. Problem ten mnie zaczyna bardzo niepokoić. Dzisiaj w garazu z mechanikiem (moj brat) zdejmieny miske olejowa i popatrzymy. Oby nie luz na panewkach :< Myslalem, ze wina filtra oleju (byl FILTRON, zmienilem na KNECHT)- bez zmian. Jezdze na oleju "Mobil Super M", wymieniam co 8tys. km. Z pewnoscia napisze jak cos bede wiedzial wiecej. POZDRO dla wszystkich smigaczy Golfiarzy. GTD --- oleee.
POZDRAWIAM.