Strona 2 z 2

Pasek rozrządu

: czw sie 19, 2010 22:18
autor: piotreq
Jesli 2-3 zabki to nie.

Pasek rozrządu

: czw sie 19, 2010 22:20
autor: Gurney
Ok. Dzięki wszystkim za odpowiedzi i pomoc. Jutro odprowadzę samochód do lepszego mechanika i zobaczymy jak sprawa się potoczy.

Pasek rozrządu

: czw sie 19, 2010 22:21
autor: piotreq
Jak sie rozwiaze temat to napisz co wyszlo dokladnie bo ciekawy jestem. :chytry:

Re: Pasek rozrządu

: czw sie 19, 2010 22:24
autor: evolution
piotreq pisze:Jak o 2-3 to raczej nie powinno sie nic stac.

A co zrobiles ze przeskoczyl ?
2 zabki w dieslu to destrukcja silnika, bezkolizyjnosc tdi to okolo 1,75 zabka czyli fikniecie o zabek powoduje juz walenie zaworow po tlokach na szczescie prawie nieszkodliwie

Re: Pasek rozrządu

: czw sie 19, 2010 22:33
autor: Gurney
evolution pisze:
piotreq pisze:Jak o 2-3 to raczej nie powinno sie nic stac.

A co zrobiles ze przeskoczyl ?
2 zabki w dieslu to destrukcja silnika, bezkolizyjnosc tdi to okolo 1,75 zabka czyli fikniecie o zabek powoduje juz walenie zaworow po tlokach na szczescie prawie nieszkodliwie
Czyli jeżeli przeskoczył o 2 ząbki to silnik nadaje się już tylko do wymiany czy poszczególne elementy?

Pasek rozrządu

: czw sie 19, 2010 22:33
autor: piotreq
evolution pisze:na szczescie prawie nieszkodliwie
Dlatego napisalem "raczej" :hmm:

Pasek rozrządu

: czw sie 19, 2010 22:34
autor: piotreq
Gurney pisze:Czyli jeżeli przeskoczył o 2 ząbki to silnik nadaje się już tylko do wymiany czy poszczególne elementy?
Najpierw trzeba ustawic rozrzad jak nalezy i zobaczyc co bedzie dalej a nie wymieniac juz silnik :bigok: