Strona 2 z 3

Re: schodzące paliwo z pompy i filtra

: śr sie 04, 2010 20:36
autor: karol8114
Czepiasz się szczegółów, ostatnio rozkręcałem to 7 lat temu w audi 2,0 D i nie pamiętam czy tłoczek czy też kulka, zasada działania ta sama.

schodzące paliwo z pompy i filtra

: śr sie 04, 2010 20:49
autor: estek1988
no panowie kupiłem dzisiaj zaworek rope i wężyki i efekt żaden...
przez wężyki idzie ropka zaworek spełnia swoje zadanie ale nie odpala...:/
czasami łapał i puszczał a później już w ogóle nie łapał i akumulator rozładował się po raz kolejny :grrr:
a może z pompą coś nie tak????

Re: schodzące paliwo z pompy i filtra

: śr sie 04, 2010 20:52
autor: t0mal
karol8114 pisze:zasada działania ta sama.
Podobna :satan:
estek1988 pisze:a może z pompą coś nie tak????
A ssie paliwo? Odpalałeś go z bańki?

Spróbuj odpowietrzyć moim starym sprawdzonym sposobem - oto co będzie potrzebne
- zaślepka 3.2mm taka jak na wtrysku, albo wężyk 3.2mm z wkręconą śrubką
- przezroczysty wężyk igelitowy 3.2mm
- duża strzykawa (najlepsza jest pompka podciśnieniowa ze zbiornikiem)
- zaworek zwrotny działający też w powietrzu (jak nie masz pompki)
Zdejmujesz wężyki z powrotu pompy, na jeden króciec dajesz zaślepkę, na drugi wężyk z zaworkiem umieszczonym w pozycji roboczej (najczęściej w pionie) do strzykawki i ssij :)
Jak zacznie wylatać paliwo już bez piany to masz pewność, że pompa jest odpowietrzona.
Teraz luzujesz wtrysk i kręcisz aż zacznie tryskać paliwo (tryskać nie wyciekać), dokręcasz wtrysk i nie ma bata, musi odpalić, jak pompa i wtryski ok to nawet na 2 garach będzie chodził.

Jeśli się nie uda to pewnie świece nie grzeją, albo nie ma kompresji, albo wtryski trupy

schodzące paliwo z pompy i filtra

: śr sie 04, 2010 20:57
autor: karol8114
A sprawdziłeś zawór w pompie o którym wcześniej była mowa?

schodzące paliwo z pompy i filtra

: śr sie 04, 2010 21:11
autor: estek1988
nie sprawdzałem tego zaworka w pompie, a jak to zrobić???
trzeba rozbierać pompę???

schodzące paliwo z pompy i filtra

: śr sie 04, 2010 21:34
autor: karol8114
Nie trzeba rozbierać pompy, na zdjęciu masz pokazane który zawór odkręcić, po odkręceniu sprawdź czy się tłoczek nie zawiesił.

schodzące paliwo z pompy i filtra

: śr sie 04, 2010 21:47
autor: estek1988
a po odkręceniu i późniejszym złożeniu nie będzie coś nie tak???
o ile pamiętam to tym zaworem robi się tzw mod łukiego który polega na wbiciu tego zaworka o ileś tam mm

schodzące paliwo z pompy i filtra

: śr sie 04, 2010 21:59
autor: karol8114
Nic się nie stanie, bez obaw, wykręcasz, sprawdzasz czy tłoczek pracuje bez oporu i wkręcasz, 10 min Ci to zajmie.

schodzące paliwo z pompy i filtra

: śr sie 04, 2010 22:05
autor: estek1988
ok to będę jutro kombinował

schodzące paliwo z pompy i filtra

: śr sie 04, 2010 22:19
autor: t0mal
jak nie masz do niego klucza to nie ruszaj pozatym bedziesz potrzebował specjalnych o-ringów

schodzące paliwo z pompy i filtra

: czw sie 05, 2010 11:12
autor: estek1988
t0mal próbowałem twoim sposobem odpowietrzyć pompę ale okazało się że jest już odpowietrzona bo ropa przelewem leciała, poluzowałem pierwszy wtrysk i nic
próbowałem odpalić drugi raz i nie chce zagadać
wtryski sprawdzałem i ładnie rozpylają na wartości 150 bar pompa ustawiona na zegar, świece dobrze grzeją a kompresja przez dwa dni nie uciekła bo to jest niemożliwe....
musi być jakaś przyczyna w pompie...

schodzące paliwo z pompy i filtra

: czw sie 05, 2010 12:26
autor: t0mal
Elektrozawór odcinający n109 - zacina się albo brak zasilania.

schodzące paliwo z pompy i filtra

: czw sie 05, 2010 14:49
autor: estek1988
elektro zawór jest dobry bo sprawdzałem i po przekręceniu kluczyka otwiera przepływ czyli jest ok

schodzące paliwo z pompy i filtra

: czw sie 05, 2010 18:25
autor: t0mal
Tak czy siak pompa do roboty - albo wiszą łopatki albo jest skrajnie dojechana głowiczka. Dla pewności wykręć i wyczyść elektrozawór.