STRZELA OGNIEM

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » ndz sie 01, 2010 10:51

a moze to byc wina tego ze kadlub mam od pompy D a nie od TD?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » ndz sie 01, 2010 12:59

t0mal pisze:zawór z aaz
chodzi ci o ten elektrozawor?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: t0mal » ndz sie 01, 2010 16:27

Jak zostawiłeś sprężynę w przyspieszaczu od td i nie pomieszałeś podkładek to nie powinno mieć to wpływu. Zacznij od uszczelki.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: Michał_1977 » ndz sie 01, 2010 17:00

tomogolf2 pisze:wymienilem zaworki, 3 rozne wstawilem i na kazdym byly te same objawy....
Poświęć jeden z nich i wbijaj w nim po troszkę ten trzpień (za każdym razem kontroluj jak pracuje),wtedy ciśnienie w pompie wzrasta.Jak nie pomoże,to pompa łopatkowa zapieczona lub szl.... ją trafił.
t0mal,z uszczelką też dobrze kombinuje :bajer:

tomogolf2, przekładałeś sam kadłub (goły),czy razem z pompą łopatkową,bo może tutaj jest odpowiedź?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » ndz sie 01, 2010 17:42

Michaś_1977 pisze:przekładałeś sam kadłub (goły),czy razem z pompą łopatkową,bo może tutaj jest odpowiedź?
własnie nie goly, z pompy od D wyjełem głowiczke tłoczek fale zmienilem na 11 i zamontowałem grzyba z boospinem,podkladki i sprezyne dałem swoja o mniejszej sprezystosci na ktorej adv timimg chodzil bez zarzutu... pompy łopatkowej nie przekaldalem a chodzilem z takim zamiarem....


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: Michał_1977 » ndz sie 01, 2010 19:26

tomogolf2 pisze:pompy łopatkowej nie przekaldalem a chodzilem z takim zamiarem....
A no właśnie,pewnie łopatki się zapiekły jak długo stała i nie daje ciśnienia...


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » ndz sie 01, 2010 20:37

to co teraz? rozebrac ja? czy moze nie bawic sie i w od TD pompe przełozyc graty?


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: t0mal » ndz sie 01, 2010 22:00

Wymień uszczelkę, miałem to samo.



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: t0mal » pn sie 02, 2010 17:32

sory tomo okłamałem cię :(
Zestawy z uszczelkami zaworu mają numery:
1 467 010 467 - 45,49 zł
1 467 010 507 - 42,20 zł
1 467 010 508 - 39,02 zł
1 467 010 517 - 52,50 zł
1 467 010 520 - 55,99 zł
9 461 610 423 - 53,27 zł
Dolna uszczelka zaworu ma nr. 1 460 210 325

Ceny wg. intercars



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » pn sie 02, 2010 20:22

spoko spoko zakupilem pelen zestaw uszczelek, dzis wyjelem pompe, jutro pozmieniam uszczelki WSZYSTKIE... i zobacze co bedzie...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: t0mal » pn sie 02, 2010 22:15

przy okazji dobrze obejzyj pasek rozrzadu u mnie juz po dwoch latach zrobił sie miekki



Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » pn sie 02, 2010 23:38

pasek niedawno nowy wstawialem... mam nadzieje ze to bedzie wina jakiegos oringu... jak nie to sie wkur... ;/


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14299
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: Michał_1977 » wt sie 03, 2010 14:40

tomogolf2 pisze:a moze to byc wina tego ze kadlub mam od pompy D a nie od TD?
Hmm,kiedyś też złożyłem pompę z kadłubem od D i szczerze muszę przyznać,że nie chciało to to jechać...nie wiem dlaczego,może kanał od zaworu ma mniejszy przekrój,choroba wie,ale być może coś w tym jest,a Twój przypadek jest tego dowodem :?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
tomogolf2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1172
Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
Lokalizacja: Mrągowo
Kontakt:

STRZELA OGNIEM

Post autor: tomogolf2 » wt sie 03, 2010 23:01

NO to stało sie... wymienilem uszczelki <pompa D> złozylem pompe, wstawilem, odpalilem... i co? dalej to samo :grrr: to postanowilem pojsc o krok do przodu, wyciagnelem pompe przełozylem graty do starej pompy od TD... i znow to samo... nie mam pojecia co jest nie tak;/ moze byc wina gov moda? ta głowna sprezyna jest bardzo mocno scisnieta dalem 3 podkladki, a moze wina adv tim?mam sprezyne dosc miekka i 2 podkadki tylko ze cienkie mniej niz 1mm, moze za duzo? juz nie wiem teraz gdzie szukac przyczyny... rece mi opadly...


Moj Fire & Ice TDI

KUPIE TYLNA ŁAPE SILNIKA SYNCRO MK3 PASSAT B4!!

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości