STRZELA OGNIEM
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
Jak zostawiłeś sprężynę w przyspieszaczu od td i nie pomieszałeś podkładek to nie powinno mieć to wpływu. Zacznij od uszczelki.
- Michał_1977
- _
- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
Poświęć jeden z nich i wbijaj w nim po troszkę ten trzpień (za każdym razem kontroluj jak pracuje),wtedy ciśnienie w pompie wzrasta.Jak nie pomoże,to pompa łopatkowa zapieczona lub szl.... ją trafił.tomogolf2 pisze:wymienilem zaworki, 3 rozne wstawilem i na kazdym byly te same objawy....
t0mal,z uszczelką też dobrze kombinuje

tomogolf2, przekładałeś sam kadłub (goły),czy razem z pompą łopatkową,bo może tutaj jest odpowiedź?
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
własnie nie goly, z pompy od D wyjełem głowiczke tłoczek fale zmienilem na 11 i zamontowałem grzyba z boospinem,podkladki i sprezyne dałem swoja o mniejszej sprezystosci na ktorej adv timimg chodzil bez zarzutu... pompy łopatkowej nie przekaldalem a chodzilem z takim zamiarem....Michaś_1977 pisze:przekładałeś sam kadłub (goły),czy razem z pompą łopatkową,bo może tutaj jest odpowiedź?
- Michał_1977
- _
- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
A no właśnie,pewnie łopatki się zapiekły jak długo stała i nie daje ciśnienia...tomogolf2 pisze:pompy łopatkowej nie przekaldalem a chodzilem z takim zamiarem....
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
sory tomo okłamałem cię 
Zestawy z uszczelkami zaworu mają numery:
1 467 010 467 - 45,49 zł
1 467 010 507 - 42,20 zł
1 467 010 508 - 39,02 zł
1 467 010 517 - 52,50 zł
1 467 010 520 - 55,99 zł
9 461 610 423 - 53,27 zł
Dolna uszczelka zaworu ma nr. 1 460 210 325
Ceny wg. intercars

Zestawy z uszczelkami zaworu mają numery:
1 467 010 467 - 45,49 zł
1 467 010 507 - 42,20 zł
1 467 010 508 - 39,02 zł
1 467 010 517 - 52,50 zł
1 467 010 520 - 55,99 zł
9 461 610 423 - 53,27 zł
Dolna uszczelka zaworu ma nr. 1 460 210 325
Ceny wg. intercars
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
spoko spoko zakupilem pelen zestaw uszczelek, dzis wyjelem pompe, jutro pozmieniam uszczelki WSZYSTKIE... i zobacze co bedzie...
STRZELA OGNIEM
przy okazji dobrze obejzyj pasek rozrzadu u mnie juz po dwoch latach zrobił sie miekki
- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
pasek niedawno nowy wstawialem... mam nadzieje ze to bedzie wina jakiegos oringu... jak nie to sie wkur... ;/
- Michał_1977
- _
- Posty: 14299
- Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
- Lokalizacja: Leżajsk
- Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM) - Silnik: Zły!
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
Hmm,kiedyś też złożyłem pompę z kadłubem od D i szczerze muszę przyznać,że nie chciało to to jechać...nie wiem dlaczego,może kanał od zaworu ma mniejszy przekrój,choroba wie,ale być może coś w tym jest,a Twój przypadek jest tego dowodemtomogolf2 pisze:a moze to byc wina tego ze kadlub mam od pompy D a nie od TD?

- tomogolf2
- Forum Master
- Posty: 1172
- Rejestracja: wt maja 30, 2006 07:12
- Lokalizacja: Mrągowo
- Kontakt:
STRZELA OGNIEM
NO to stało sie... wymienilem uszczelki <pompa D> złozylem pompe, wstawilem, odpalilem... i co? dalej to samo
to postanowilem pojsc o krok do przodu, wyciagnelem pompe przełozylem graty do starej pompy od TD... i znow to samo... nie mam pojecia co jest nie tak;/ moze byc wina gov moda? ta głowna sprezyna jest bardzo mocno scisnieta dalem 3 podkladki, a moze wina adv tim?mam sprezyne dosc miekka i 2 podkadki tylko ze cienkie mniej niz 1mm, moze za duzo? juz nie wiem teraz gdzie szukac przyczyny... rece mi opadly...

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 75 gości