AAZ Problem z Immo??

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » czw sie 05, 2010 22:21

najgorsze jest to ze jest kiepskie dojście to tych śrub w puszce:/ boje się zeby czegoś nie uszkodzić:/ ale chyba w sobote zdemontuje przwody paliwowe i rure od ukł. chłodzenia i spróbuje rozwiercić



BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » sob sie 07, 2010 13:23

Sytuacja opanowana autko pali od "pierwszego strzała" :D Ale dojście do tego zaworu koszmarne :/



Awatar użytkownika
snophy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: wt wrz 04, 2007 09:49
Lokalizacja: Olsztyn
Kontakt:

AAZ Problem z Immo??

Post autor: snophy » śr sie 11, 2010 12:49

Kolego, ja miałem podobna akcje. Na zimnym palił elegancko a wystarczy ze pochodził 10 min i po zgaszeniu nie mogłem autka odpalic. Znajomy mechanik poradził abym ciepły silnik polał zimną woda ok 1,5l po czarnej puszcze na pompie wtryskowej (właśnie tam gdzie jest płytka imo z zaworem). Zabieg zakończył sie powodzeniem - odpaliłem autko. Dla pewności powtórzyłem kilka razy i za kazym działało. Lekarstwem było wywalenie immo i podpięcie przewodu na krótko. Niby banalne ale mechanik zgarnął za to 150zł (wstawienie nowego immo kosztowało by ok 400zł).


http://www.fotosik.pl/u/snophy" onclick="window.open(this.href);return false;

BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » pt mar 04, 2011 20:52

Oki odgrzewam "kotleta" problem z elektrozaworem zrobił combacj :(
Ostatnio miałem problemy z odpaleniem okazało się że jedna swieca padła. Czasami podczas dłuższego krecanie wygladało jakbym pompa paliwa nie podawała, trzeba było poczekać chwilkę a później już odpalił. Dzisiaj założyłem rozrusznik po regeneracji (wirnik +szczotkotrzymacz wymienione) i wymieniłem świece. Przy wymianie świec pościągałem przewody które idą z pompy na wtryski żeby mieć lepsze dojście. I standardowo chciałem odpowietrzyć czyli nie dokręciłem przewodów przy wtryskach. Kręcę a tu ropka nie idzie, więc miernik w rękę jeden koniec do masy a drugi na tą śrubkę na elektrozaworze i..
0,03V wyłączam zapłon 0.00, włączam ponownie 0.03V. Idę do silnika rozpinam wtyczkę z której idą kable do elektro zaworu i na obu 12V. Drapei się po głowie.. dam na krótko może pójdzie słysze jak zawór "cyknoł" próbuje odpalić i... dalej paliwa nie widać :/ Wyciągnąłem elektrozawór wyjąłem sprężynkę przeczyściłem ale nie pomogło. dodam tylko że autko stało nie ruszane od wtorku bo w środe rozrusznik odmówił posłuszeństwa. jutro bede miał pomocną dłoń do kręcenia więc będzie i łatwiej operować. Jakies podpowiedzi. Tylko błagam nie mówcie wymieć pompe. Może spróbować polać pompe ciepłą woda i elektrozawór??



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AAZ Problem z Immo??

Post autor: t0mal » pt mar 04, 2011 21:43

Pompa jest napełniona? Dałeś +12 od akumulatora oddzielnym kablem? Bezpiecznik pompy cały?



BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

Re: AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » pt mar 04, 2011 22:27

t0mal pisze:Pompa jest napełniona? Dałeś +12 od akumulatora oddzielnym kablem? Bezpiecznik pompy cały?
A więc dałem plus bezpośrednio z aku bez rezultatu, czy napełniona?? raczej tak nie odłączałem zasilenia pompy. Przed pompą mam zamontowany taki mały zbiorniczek żeby widzieć czy paliwo dochodzi, bo oryginalne wężyki wyrzuciłem dawno temu i dałem grube olejowe. Jutro posadze Mame żeby kręciła rozrusznikiem i zobaczę jak to będzie wyglądało dokładnie. I bezpiecznik sprawdzę bo tego przyznam się nie sprawdzałem, baa nawet nie wiedziałem że jest taki :panna:



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

AAZ Problem z Immo??

Post autor: t0mal » pt mar 04, 2011 23:17

Sprawdź zawór miernikiem, sprawdź paliwo - może parafina się wytrąciła (na orlenie ostatnio kupowałem ON to był do -20), może masz mało paliwa w baku.



BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » sob mar 05, 2011 00:50

Hmmm mam 1/4 baku, tankuje na Shell'u i dolewam dodatek przeciwko wytracaniu parafiny i ostatnio wlałem dodatek do czyszczenia wtrysków STP. A pozatym ostatnio w dzień nawet ciepło sie zrobiło. Jak sprawdzić miernikiem?? oporność czy volty?? wcześniej sprawdzałem napięcie

Dobra jest sukces. Auto odpaliło ale dopiero po podłączeniu 12V z aku do elektrozaworu. Z której kostki idą te dwa kabelki do immo?? bo po odłączeniu kostki która idzie do do elektrozaworu jest 12V ale jak podłacze pod elektrozawór spada aktualnie do 0,05V. A może one idą tej koli na stacyjce??

Panowie czy w moim modelu to też występuje?? czy te kabelki od koli pprzy sa=tacyjce szły prosto do czarnej skrzyneczki przy pompie??
http://www.tav-autoverwertung.de/shop/C ... 90-5WK4671" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony ndz mar 06, 2011 19:13 przez BediGL, łącznie zmieniany 1 raz.



BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » ndz mar 06, 2011 19:28

Oki mały update
dzisiaj zjarzałem pod deskę i ściągnołem z zaczepów panel z bezpiecznikami. i zobaczyłem kilka luźnych wtyczek a dokładnie 3 poniżej wrzuciłem fotę jedna niebieska wtyczka z czerwonym pojedynczym kablem i dwie białe pojedyńcze
Wnioskując z opisu podłączania kabli ta luźna niebieska wtyczka pasowała by mi w connector 30
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko moje pytanie brzmi czy to w ogóle się podłącza w autku z silnikiem AAZ i jak najszybciej sprawdzić skąd to jest ten kabelek. To że się wypiął to mnie nie zdziwi bo już kiedyś bezpiecznik przeciwmgielnych wyleciał sam bez niczyjej pomocy


Obrazek



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

AAZ Problem z Immo??

Post autor: JABcok20 » ndz mar 06, 2011 20:01

Tą puszke czarną na elektrozaworze, wywal w *#cenzura#*, to jest immo. Trochę zabawy aby to rozkręcić ale da się. wtedy podłączasz zawór na krótko do jednego z przewodów co szły do immo i heja...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

Re: AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » ndz mar 06, 2011 20:39

JABcok20 pisze:Tą puszke czarną na elektrozaworze, wywal w *******, to jest immo. Trochę zabawy aby to rozkręcić ale da się. wtedy podłączasz zawór na krótko do jednego z przewodów co szły do immo i heja...
Puszka wyrzucona już dawno jak narazie doprowadziłem sobie kable do kabiny żeby co chwile maski nie otwierać. Bo nie ma jak zgasić i odpalić autka :P
Wszystko puściłem przez bezpiecznik 7,5A bo taki miałem najmniejszy, ale chce zrobić tak żeby działało na starych kablach. A nie mam dostępu do drugiego AAZ. No w sumie mam ale ten jest z 93 a tam nigdy nie było immo i może być inna instalacja



Awatar użytkownika
JABcok20
Forum Master
Forum Master
Posty: 1838
Rejestracja: ndz sty 02, 2005 03:32
Lokalizacja: Lębork
Kontakt:

AAZ Problem z Immo??

Post autor: JABcok20 » pn mar 07, 2011 01:53

w t4 podpiełem zawór gaszący do jednego kabla co szedł do immo dzialało ok. sprawdz na którym jest zasilanie po przekręceniu stacyjki...


Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426

BediGL
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 85
Rejestracja: ndz paź 04, 2009 09:36
Lokalizacja: PO,PZ

Re: AAZ Problem z Immo??

Post autor: BediGL » pn mar 07, 2011 07:28

JABcok20 pisze:w t4 podpiełem zawór gaszący do jednego kabla co szedł do immo dzialało ok. sprawdz na którym jest zasilanie po przekręceniu stacyjki...
Tak działało do niedawna czasami coś sie zacinało i musiałem poczekać minute czy dwie przed odpaleniem. A teraz już nie działa i musiałem podłączyć bezpośrednio pod aku



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości