AAZ Problem z Immo??
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
AAZ Problem z Immo??
najgorsze jest to ze jest kiepskie dojście to tych śrub w puszce:/ boje się zeby czegoś nie uszkodzić:/ ale chyba w sobote zdemontuje przwody paliwowe i rure od ukł. chłodzenia i spróbuje rozwiercić
AAZ Problem z Immo??
Sytuacja opanowana autko pali od "pierwszego strzała" Ale dojście do tego zaworu koszmarne :/
AAZ Problem z Immo??
Kolego, ja miałem podobna akcje. Na zimnym palił elegancko a wystarczy ze pochodził 10 min i po zgaszeniu nie mogłem autka odpalic. Znajomy mechanik poradził abym ciepły silnik polał zimną woda ok 1,5l po czarnej puszcze na pompie wtryskowej (właśnie tam gdzie jest płytka imo z zaworem). Zabieg zakończył sie powodzeniem - odpaliłem autko. Dla pewności powtórzyłem kilka razy i za kazym działało. Lekarstwem było wywalenie immo i podpięcie przewodu na krótko. Niby banalne ale mechanik zgarnął za to 150zł (wstawienie nowego immo kosztowało by ok 400zł).
http://www.fotosik.pl/u/snophy" onclick="window.open(this.href);return false;
AAZ Problem z Immo??
Oki odgrzewam "kotleta" problem z elektrozaworem zrobił combacj
Ostatnio miałem problemy z odpaleniem okazało się że jedna swieca padła. Czasami podczas dłuższego krecanie wygladało jakbym pompa paliwa nie podawała, trzeba było poczekać chwilkę a później już odpalił. Dzisiaj założyłem rozrusznik po regeneracji (wirnik +szczotkotrzymacz wymienione) i wymieniłem świece. Przy wymianie świec pościągałem przewody które idą z pompy na wtryski żeby mieć lepsze dojście. I standardowo chciałem odpowietrzyć czyli nie dokręciłem przewodów przy wtryskach. Kręcę a tu ropka nie idzie, więc miernik w rękę jeden koniec do masy a drugi na tą śrubkę na elektrozaworze i..
0,03V wyłączam zapłon 0.00, włączam ponownie 0.03V. Idę do silnika rozpinam wtyczkę z której idą kable do elektro zaworu i na obu 12V. Drapei się po głowie.. dam na krótko może pójdzie słysze jak zawór "cyknoł" próbuje odpalić i... dalej paliwa nie widać :/ Wyciągnąłem elektrozawór wyjąłem sprężynkę przeczyściłem ale nie pomogło. dodam tylko że autko stało nie ruszane od wtorku bo w środe rozrusznik odmówił posłuszeństwa. jutro bede miał pomocną dłoń do kręcenia więc będzie i łatwiej operować. Jakies podpowiedzi. Tylko błagam nie mówcie wymieć pompe. Może spróbować polać pompe ciepłą woda i elektrozawór??
Ostatnio miałem problemy z odpaleniem okazało się że jedna swieca padła. Czasami podczas dłuższego krecanie wygladało jakbym pompa paliwa nie podawała, trzeba było poczekać chwilkę a później już odpalił. Dzisiaj założyłem rozrusznik po regeneracji (wirnik +szczotkotrzymacz wymienione) i wymieniłem świece. Przy wymianie świec pościągałem przewody które idą z pompy na wtryski żeby mieć lepsze dojście. I standardowo chciałem odpowietrzyć czyli nie dokręciłem przewodów przy wtryskach. Kręcę a tu ropka nie idzie, więc miernik w rękę jeden koniec do masy a drugi na tą śrubkę na elektrozaworze i..
0,03V wyłączam zapłon 0.00, włączam ponownie 0.03V. Idę do silnika rozpinam wtyczkę z której idą kable do elektro zaworu i na obu 12V. Drapei się po głowie.. dam na krótko może pójdzie słysze jak zawór "cyknoł" próbuje odpalić i... dalej paliwa nie widać :/ Wyciągnąłem elektrozawór wyjąłem sprężynkę przeczyściłem ale nie pomogło. dodam tylko że autko stało nie ruszane od wtorku bo w środe rozrusznik odmówił posłuszeństwa. jutro bede miał pomocną dłoń do kręcenia więc będzie i łatwiej operować. Jakies podpowiedzi. Tylko błagam nie mówcie wymieć pompe. Może spróbować polać pompe ciepłą woda i elektrozawór??
AAZ Problem z Immo??
Pompa jest napełniona? Dałeś +12 od akumulatora oddzielnym kablem? Bezpiecznik pompy cały?
Re: AAZ Problem z Immo??
A więc dałem plus bezpośrednio z aku bez rezultatu, czy napełniona?? raczej tak nie odłączałem zasilenia pompy. Przed pompą mam zamontowany taki mały zbiorniczek żeby widzieć czy paliwo dochodzi, bo oryginalne wężyki wyrzuciłem dawno temu i dałem grube olejowe. Jutro posadze Mame żeby kręciła rozrusznikiem i zobaczę jak to będzie wyglądało dokładnie. I bezpiecznik sprawdzę bo tego przyznam się nie sprawdzałem, baa nawet nie wiedziałem że jest takit0mal pisze:Pompa jest napełniona? Dałeś +12 od akumulatora oddzielnym kablem? Bezpiecznik pompy cały?
AAZ Problem z Immo??
Sprawdź zawór miernikiem, sprawdź paliwo - może parafina się wytrąciła (na orlenie ostatnio kupowałem ON to był do -20), może masz mało paliwa w baku.
AAZ Problem z Immo??
Hmmm mam 1/4 baku, tankuje na Shell'u i dolewam dodatek przeciwko wytracaniu parafiny i ostatnio wlałem dodatek do czyszczenia wtrysków STP. A pozatym ostatnio w dzień nawet ciepło sie zrobiło. Jak sprawdzić miernikiem?? oporność czy volty?? wcześniej sprawdzałem napięcie
Dobra jest sukces. Auto odpaliło ale dopiero po podłączeniu 12V z aku do elektrozaworu. Z której kostki idą te dwa kabelki do immo?? bo po odłączeniu kostki która idzie do do elektrozaworu jest 12V ale jak podłacze pod elektrozawór spada aktualnie do 0,05V. A może one idą tej koli na stacyjce??
Panowie czy w moim modelu to też występuje?? czy te kabelki od koli pprzy sa=tacyjce szły prosto do czarnej skrzyneczki przy pompie??
http://www.tav-autoverwertung.de/shop/C ... 90-5WK4671" onclick="window.open(this.href);return false;
Dobra jest sukces. Auto odpaliło ale dopiero po podłączeniu 12V z aku do elektrozaworu. Z której kostki idą te dwa kabelki do immo?? bo po odłączeniu kostki która idzie do do elektrozaworu jest 12V ale jak podłacze pod elektrozawór spada aktualnie do 0,05V. A może one idą tej koli na stacyjce??
Panowie czy w moim modelu to też występuje?? czy te kabelki od koli pprzy sa=tacyjce szły prosto do czarnej skrzyneczki przy pompie??
http://www.tav-autoverwertung.de/shop/C ... 90-5WK4671" onclick="window.open(this.href);return false;
Ostatnio zmieniony ndz mar 06, 2011 19:13 przez BediGL, łącznie zmieniany 1 raz.
AAZ Problem z Immo??
Oki mały update
dzisiaj zjarzałem pod deskę i ściągnołem z zaczepów panel z bezpiecznikami. i zobaczyłem kilka luźnych wtyczek a dokładnie 3 poniżej wrzuciłem fotę jedna niebieska wtyczka z czerwonym pojedynczym kablem i dwie białe pojedyńcze
Wnioskując z opisu podłączania kabli ta luźna niebieska wtyczka pasowała by mi w connector 30
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko moje pytanie brzmi czy to w ogóle się podłącza w autku z silnikiem AAZ i jak najszybciej sprawdzić skąd to jest ten kabelek. To że się wypiął to mnie nie zdziwi bo już kiedyś bezpiecznik przeciwmgielnych wyleciał sam bez niczyjej pomocy
dzisiaj zjarzałem pod deskę i ściągnołem z zaczepów panel z bezpiecznikami. i zobaczyłem kilka luźnych wtyczek a dokładnie 3 poniżej wrzuciłem fotę jedna niebieska wtyczka z czerwonym pojedynczym kablem i dwie białe pojedyńcze
Wnioskując z opisu podłączania kabli ta luźna niebieska wtyczka pasowała by mi w connector 30
http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Tylko moje pytanie brzmi czy to w ogóle się podłącza w autku z silnikiem AAZ i jak najszybciej sprawdzić skąd to jest ten kabelek. To że się wypiął to mnie nie zdziwi bo już kiedyś bezpiecznik przeciwmgielnych wyleciał sam bez niczyjej pomocy
AAZ Problem z Immo??
Tą puszke czarną na elektrozaworze, wywal w *#cenzura#*, to jest immo. Trochę zabawy aby to rozkręcić ale da się. wtedy podłączasz zawór na krótko do jednego z przewodów co szły do immo i heja...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: AAZ Problem z Immo??
Puszka wyrzucona już dawno jak narazie doprowadziłem sobie kable do kabiny żeby co chwile maski nie otwierać. Bo nie ma jak zgasić i odpalić autkaJABcok20 pisze:Tą puszke czarną na elektrozaworze, wywal w *******, to jest immo. Trochę zabawy aby to rozkręcić ale da się. wtedy podłączasz zawór na krótko do jednego z przewodów co szły do immo i heja...
Wszystko puściłem przez bezpiecznik 7,5A bo taki miałem najmniejszy, ale chce zrobić tak żeby działało na starych kablach. A nie mam dostępu do drugiego AAZ. No w sumie mam ale ten jest z 93 a tam nigdy nie było immo i może być inna instalacja
AAZ Problem z Immo??
w t4 podpiełem zawór gaszący do jednego kabla co szedł do immo dzialało ok. sprawdz na którym jest zasilanie po przekręceniu stacyjki...
Golf mk1 AFN gtb3576klnrv 53mm,
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Najmocniejszy AFN w Polsce i seryjny na świecie, najmocniejszy vp37 w Polsce
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=548005&p=6522426#p6522426
Re: AAZ Problem z Immo??
Tak działało do niedawna czasami coś sie zacinało i musiałem poczekać minute czy dwie przed odpaleniem. A teraz już nie działa i musiałem podłączyć bezpośrednio pod akuJABcok20 pisze:w t4 podpiełem zawór gaszący do jednego kabla co szedł do immo dzialało ok. sprawdz na którym jest zasilanie po przekręceniu stacyjki...
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 124 gości