Strona 2 z 2

: ndz lip 18, 2010 15:25
autor: saduwa
hym a czym go wyciagnac
poniewaz do auta mam kawalek drogi wiec chcialbym byc przygotowany :bigok:

: ndz lip 18, 2010 15:31
autor: bradley
Mnie sie ulamal ten plastik przy demontazu linek kiedy wymienialem dzwignie wybieraka. Zalozylem spowrotem i wszystko dziala.
Te plasticzki maja tylko ulatwiac poruszanie sie dzwignie wybieraka (te widelki to wlasnie czesc dzwigni), wiec teraz porusza sie tylko po wewnetrznej stronie widelek, a po zewnetrznej nie ma slizgu.

W obecnej sytuacji na zdjeciu: http://i26.tinypic.com/x1znmp.jpg ni wcisniesz tego bez demontazu czujnika wstecznego biegu (ta czarna czapa na gorze), odkreceniu linki zmiany biegow i poluzowaniu dzwigni wybieraka zeby dzwignia poszla maksymalnie do przodu auta, wtedy wciska sie mechanizm z ulamanym plastikiem w "widelki" dzwigni, dzwignie montuje sie we wlasciwe polozenie (a jest tylko jedno bo tak jest skontruowany frez) i dokrecenie dzwigni, linki i czujnika wstecznego.

: ndz lip 18, 2010 15:34
autor: To_mas
ok mam filma :D teraz wszystko będzie jasne


moment...

[ Dodano: Nie Lip 18, 2010 16:00 ]
jest film:

: ndz lip 18, 2010 16:19
autor: saduwa
To_mas, prze typ z ciebie dzieki ze ci sie chcialo :bigok:
hym czyli jak to co misie polamalo niejest potrzebne? wazna jest ta srodkowa czesc
i wsadzic ten element na miejsce wedlog instrukcjibradleya, ?

: ndz lip 18, 2010 17:12
autor: To_mas
saduwa, a co miałem robić w niedziele :P
i bradley, ma racje o tym co pisze, największą rolę w zmianie biegów odgrywa właśnie ten środkowy kwadracik, ale nie wiem czy bez tych bocznych będzie nie będzie to wypadać... zawsze możesz spróbować
saduwa pisze:wedlog instrukcjibradleya, ?
:)

: ndz lip 18, 2010 17:23
autor: saduwa
okej dzieki
a jezeli bedzie wypadalo to o co mam pytac w sklepach?

: ndz lip 18, 2010 18:06
autor: bradley
Nadmienie ze u mnie zlamala sie gorna czesc plastiku ale gorna, dolna to tylko z nazwy bo plastik mozna obrocic na swozniu ;)
Sprawdzalem przed montazem dzwignia poruszala sie w zakresie "widelek" wiec to nie powinno wypasc.
W razie jednak jakby wypadlo to idz do ASO i daj im na karteczce z numerem czesci. Tutaj prosba do kogos kto ma ETKE zeby znalazl numer tej czesci (plasticzkow) Czy te plastiki w ogole sa sprzedawane oddzielnie czy wraz z elementem metalowym gdzie linke sie przykreca.
Po ulamaniu dzwigni bylem sceptycznie nastawiony do ASO ale dzwignia kosztowala ~43zl wiec te plasticzki nie moga kosztowac wiecej.
Obrazek
bo na tym schemacie wynika jakby 49 bylo caloscia a plastiki niewymienne.

: ndz lip 18, 2010 19:26
autor: saduwa
bradley pisze:49
a to niebedzie przypadkiem 48?

: ndz lip 18, 2010 19:41
autor: bradley
Tak, 48. 49 to plastikowa czesc gdzie przyczepiane sa 2 linki od lewarka biegow.
Wiec jesli plasticzki na 48 nie sa wymienne i musisz kupic 48 to i tak potrzebujesz numer czesci. W ETKA do znalezienia.

: ndz lip 18, 2010 20:03
autor: saduwa
hym kolega z vagmalopolski podeslal mi podobny schemat na ktorym taksamo plastik niema numeru
i z tego co widze ten metalowy element jest to dzwignia zwrotna i nr 1J0 711 202 B

: ndz lip 18, 2010 20:10
autor: bradley
Czyli pewnie sprzedawany jest jako calosc a plasticzki "gratis" ;)
Nie powinno to kosztowac wiecej niz 50zl w ASO.

: ndz lip 18, 2010 20:24
autor: saduwa
oki no to problem wlasciwie rozwiazany
myslisz ze beda to mieli w aso odrazu?

wkazdym razie dzieki panowie Michaś_1977, bradley, To_mas, za pomoc
:okej: :bigok: :bigok: :pub: :pub: :pub: :kwiat: :kwiat: :kwiatek: :kufel: