przepływomierz kiedy uszkodzony

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

karolw2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 20:59

Post autor: karolw2 » sob lip 24, 2010 16:22

Podobno lepszy jest pierburg chociaż ja zakupiłem boscha i 1.5 roku mam go w moim ALH i nie mam z nim problemu. Wkładki pierburg-ga są o ok 100 zł tańsze od całości i wcale nie ustępują oryginałom, niektórzy twierdzą że są nawet lepsze.
Pozdrawiam.
Ostatnio zmieniony sob lip 24, 2010 16:28 przez karolw2, łącznie zmieniany 1 raz.



Łukasz gdz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lip 16, 2010 23:30
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Łukasz gdz » sob lip 24, 2010 16:31

no właśnie obawiam się trochę czy ryzykować pierburga czy kupić sprawdzony boscha :(, 100zł na ulicy się nie znajdzie jak ma działać tak samo, no ja już sam nie wiem



Awatar użytkownika
Bronco
Red Devil
Red Devil
Posty: 216
Rejestracja: wt paź 28, 2008 18:04
Lokalizacja: Półkula Północna

Post autor: Bronco » sob lip 24, 2010 18:31

Łukasz gdz pisze: potrzebuję zamienniki firmy bosch pasujące zamiast nr 0280217121
:gora: Popd pierwszym linkiem masz Pierburga, który pasuje do numeru jaki podałeś.
Łukasz gdz pisze:tyle na allegro to tez potrafię poszukać
:gora: Jak wszystko sam potrafisz to nie zawracaj tutaj ludziom głowy..


[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
wesol
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 9233
Rejestracja: śr sie 13, 2008 14:01
Lokalizacja: Goleniów

Post autor: wesol » sob lip 24, 2010 19:05

Łukasz gdz pisze:dzięki za pomoc, a powiedz mi bo czytałem na forach różne opinie o tdi, bosch lepszy czy pierburg ?
Odpowiem Ci tak. Jak masz boscha to zakladaj bosch jak masz pierburga to tez pierburga. Chodzi oto by zakladac taki jak byl. Zamienisz i najprawdopodobniej bez przerobki nie bedzi epracowal poprawnie.
Co do tego ktory lepszy to mowi sie ze pierburg jest poprostu trwalszy bo wytrzymuja niekiedy nawet i 10 lat i naprawde sporo km. Boscha to tak jak ich wiertarki nie sa zle ale 2-3 lata i trzeba wymienic.
Jak juz chesz kombiniwac to kup przeplywke od mercedesa A klasy i po przerobce ( dodatkowa elektronika potrzena- do zrobienia we wlasnym zakresie) i bedzie dzialac tak jak ori. Odziwo ta od Aklasy jest duzo tansza jak do tdi.



Łukasz gdz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lip 16, 2010 23:30
Lokalizacja: Grudziądz

Post autor: Łukasz gdz » wt lip 27, 2010 17:20

kupiłem boscha, wymieniłem i jest pięknie :) dziękuję za pomoc



Łukasz gdz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 13
Rejestracja: pt lip 16, 2010 23:30
Lokalizacja: Grudziądz

Re: przepływomierz kiedy uszkodzony

Post autor: Łukasz gdz » czw lip 29, 2010 20:14

proszę jeszcze o pomoc, mój golf ma już 260 tyś przejechane, jeżdżę na syntetyku, odmą mi już trochę leci olej, muszę teraz wymienić olej, wyczytałem, że powinienem dać teraz olej bardziej lepki, wlać półsyntetyk 10W40 czy odrazu mineralny ?



karolw2
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 264
Rejestracja: ndz kwie 23, 2006 20:59

Re: przepływomierz kiedy uszkodzony

Post autor: karolw2 » czw lip 29, 2010 23:55

Możesz zmienić na 10W40 ale nikt ci nie zagwarantuje że jeśli zmienisz olej to ci przestanie cieknąć olej. :bajer:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 111 gości