Strona 2 z 3

: wt lip 27, 2010 21:32
autor: Maciej26
Dawka startowa podniesiona na 33200 (nie wiele pomogło) przy ciepłym silniku trzeba obrócić rozrusznikiem 2-4 razy zanim zapali. Zanim podłączyłem ten przewód od czujnika G62 ciepły zapalał na dotyk a silnik czasami podszedł aż do 1500 obrotów . Kąt wtrysku sprawdziłem waha się od 62 do 68 .

: wt lip 27, 2010 21:35
autor: leon79
Będzie to co mówiłem :grin:

: wt lip 27, 2010 21:38
autor: Maciej26
Czy to można zrobić samemu ? Jeżeli nie to gdzie to można zrobić i ile może kosztować ?

: wt lip 27, 2010 22:34
autor: leon79
Maciej26 pisze:Czy to można zrobić samemu ?
Raczej nie.
Maciej26 pisze:ile może kosztować ?
300-400 zł.

[ Dodano: 27 Lip 2010 22:34 ]
Maciej26 pisze:gdzie to można zrobić
U najbliższego tunera.

[ Dodano: 27 Lip 2010 22:38 ]
Tylko niestety moja rada bedzie pozyteczna, gdy sa problemy przy odpalaniu na ciepło , a (dopiero to dostrzegłem) u ciebie przy zimnym aucie. Także chyba niepotrzebnie wyskoczyłem z tymi mapami.

Re: Problem z zapalaniem na zimnym silniku Golf 4 Tdi ALH 90

: czw lip 29, 2010 20:41
autor: erikt65
Kolego kąt wtrysku powinien wahać się między 49-51

Re: Problem z zapalaniem na zimnym silniku Golf 4 Tdi ALH 90

: czw lip 29, 2010 20:51
autor: buczo_007
Maciej26 nie wiem czy dobrze mówię miałem podobny problem u siebie w AFN. Kolega z forum poradził mi abym zmienił mu z manualnej skrzyni na automat ( teraz nie powiem ci jak sie zmieniało ale napewno ktoś wie na forum ) i wtedy odpalanie na ciepłym poprawiło się że pali od strzała

A po drugie wydaje mi sie ze jeśli kąt wtrysku jest wyprzedzony to auto powinno lepiej palić ale nie wiem niech wypowiedzą sie fachowcy

Re: Problem z zapalaniem na zimnym silniku Golf 4 Tdi ALH 90

: czw lip 29, 2010 21:19
autor: Maciej26
Zauważyłem że coś mi jednak nie działa prawidłowo czujnik G62 ponieważ mimo że przewód już podłączyłem i jak silnik jest ciepły to kontrolka gaśnie szybko ale jak zimny to zdarza się że znowu grzeje 20 sekund. Nie wiem czy to normalne ale teraz temperatura podchodzi tylko pod 70 stopni .Jutro kupuje nowy czujnik . W przyszłym tygodniu biorę się za rozrząd ustawię odpowiedni kąt wtrysku i o postępach będę informował na bieżąco.

Re: Problem z zapalaniem na zimnym silniku Golf 4 Tdi ALH 90

: czw lip 29, 2010 21:22
autor: Maciej26
Dodam że komputer już nie pokazuje błędu czujnika G62.

Re: Problem z zapalaniem na zimnym silniku Golf 4 Tdi ALH 90

: czw lip 29, 2010 21:46
autor: erikt65
Przy obecnych temperaturach kontrolka świec powinna tylko mignąć na chwilkę. Świece grzeją dopiero gdy temperatura spadnie poniżej 9 stopni C .

Problem z zapalaniem na zimnym silniku Golf 4 Tdi ALH 90KM

: czw sie 05, 2010 12:02
autor: Maciej26
Czujnik G62 wymieniony teraz działa prawidłowo. Rozrząd wczoraj rozebrałem , czy ktoś może mi napisać gdzie znaleźć momenty dokręcania śrub przy wymianie rozrządu ? Chodzi mi o napinacz , duża śruba na wale korbowym , cztery na kole pasowym na wale korbowym i koło od pompy wtryskowej.

Re: Problem z zapalaniem na zimnym silniku Golf 4 Tdi ALH 90

: wt sie 24, 2010 08:27
autor: Maciej26
Panowie proszę o radę po rozebraniu rozrządu okazało się że koło zębate na wale korbowym miało luz i po odkręceniu śruby można nim było przekręcać w prawo i lewo o jakieś 1/4 ząbka . Kupiłem nowe kółko (podróbkę za 60zł) I po przykręceniu nowe koło miało spore bicie . Założyłem stare kółko i ustawiłem rozrząd tak jak należy i teraz silnik zapala trochę lepiej. Teraz pytanie co może być przyczyną tego bicia ? Czy kupić oryginalne kółko z ASO czy to może być wina wału ?

Re: Problem z zapalaniem na zimnym silniku Golf 4 Tdi ALH 90

: wt sie 24, 2010 08:42
autor: karol8114
Najprawdopodobniej wyrobione czoło wału, ciężki temat, dziwne że problem dotyczy TDI.

Problem z zapalaniem na zimnym silniku Golf 4 Tdi ALH 90KM

: czw sie 26, 2010 11:47
autor: Neoarti
kont powinien oscylować w granicy 50 możesz trochę opóźnić ale to na pewno nie pomoże w odpalaniu może też po tym zabiegu palić jeszcze gorzej

Problem z zapalaniem na zimnym silniku Golf 4 Tdi ALH 90KM

: czw sie 26, 2010 11:49
autor: Neoarti
kont powinien oscylować w granicy 50 możesz trochę opóźnić ale to na pewno nie pomoże w odpalaniu może też po tym zabiegu palić jeszcze gorzej