Czyszczenie EGR i dolotu

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

black raven
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 235
Rejestracja: pt gru 14, 2012 21:17

Czyszczenie EGR i dolotu

Post autor: black raven » wt sty 29, 2013 14:29

Dzięki za informacje :)
Co ile należy przeprowadzać czyszczenie EGR i dolotu :?: Jest na to jakaś reguła :?: Poza tym czy są jakieś objawy które mogą świadczyć o konieczności czyszczenia dolotu i czy przytkanie go tą mazią może mieć jakieś skutki dla silnika :?:



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Czyszczenie EGR i dolotu

Post autor: italiano_83 » śr sty 30, 2013 22:17

black raven pisze:Co ile należy przeprowadzać czyszczenie EGR i dolotu
Jak się mocno zabrudzi to trzeba przeczyścić, nie ma jakiegoś interwału km czy czasowego, bo to zależy od kondycji silnika, rodzaju paliwa, warunków eksploatacyjnych ... za dużo zmiennych...
black raven pisze: Poza tym czy są jakieś objawy które mogą świadczyć o konieczności czyszczenia dolotu i czy przytkanie go tą mazią może mieć jakieś skutki dla silnika
To sprawdzisz jedynie vagiem czy egr działa czy nie i czy działa prawidłowo, jak się zalepi syfem i będzie cały czas zamknięty nic nie poczujesz... jak się zablokuje w pozycji otwartej - auto straci na mocy- w zależności o położenia w jakim się zawór zblokuje.
Zabity sadzą kolektor ogranicza dopływ powietrza to też skutkują mniejszą mocą, ale tego nie poczujesz, bo nagar odkłada się stopniowo więc ubytek mocy będzie postępował niezauważalnie.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 182 gości