Strona 2 z 2

: wt lip 13, 2010 21:47
autor: bradley
Notlauf.
Czyli jeszcze cos jest zle podlaczone. Ciezko sprawdzic bez podlaczenia do komputera bo prawdopodobnie masz doczynienia z przeladowaniem czyli albo zle podlaczony niebieski przewod do gruchy waste gatu lub sam wastegate jest zapieczony albo n75 padniety.
Polacz ze soba przewody niebieski z czerwonym wkladem do dlugopisu (omijajac zawor n75) zostawiajac podpieta wtyczke do zaworu n75.
Auto powinno jezdzic ok ale moze lekko podkapcac z racji nizszego doladowania.
Jesli po bypasie bedzie ok to n75 padniety, jesli bedzie dalej zle to masz maniane w przewodach lub zawor wastegatu w turbinie zapieczony i rozruszac go jakims dlugim kijem i wd40 ;)

: śr lip 14, 2010 07:28
autor: aurii
niby wezyki połączone mam profi wymieniłem wszystkie nawet ten od kompa. Jak zrobiłem połączenie nie było różńicy... spróbuje jeszcze z tym ciegnem rozruszam je i zobacze co bedzie...


A jak to nic nie da to jade się podpiąć pod kompa :smoke:

: śr lip 14, 2010 10:27
autor: bradley
aurii pisze:A jak to nic nie da to jade się podpiąć pod kompa :smoke:
Uprzedzajac fakty poczytaj o "logach dynamicznych". Bo nikt nie chce tutaj slyszec "sczytalem bledy i bylo to i to, co to moze byc" :)

a dzis zrob bajpasa z pominieciem n75;)

: pt lip 16, 2010 11:28
autor: matisim
a ja sie podepnę, na tym zdjęciu:
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7df ... 43399.html

to zawór egr, czytałem że jak go sie odepnie to silnik lepiej chodzi. przeciąłem ten węzyk co idzie z egr do zaworka zaślepiłem i słychać róznicę w pracy silnika :) dobrze mam zrobione?

: pt lip 16, 2010 12:33
autor: munior
matisim pisze:to zawór egr,
Taaa
matisim pisze:czytałem że jak go sie odepnie to silnik lepiej chodzi.
Nie tyle lepiej co na czystym powietrzu, bez spalin , osiągów tym nie poprawisz ,za to dolot będzie czystszy
matisim pisze:dobrze mam zrobione?
Jak egr był szczelny to może tak być

Pytanie odnośnie przewodu podciśńienia?!

: sob kwie 30, 2011 21:48
autor: szu
Odrzeje kotlecika, ma ktos z was schemat do ALH i ewentualnie długości i średnice wężyków - ile jakiego trzeba do kompletnej wymiany.
A ostatnie pytanie - takie same wężyki idą od pompy wtrys. do wtryskiwaczy - co to jest? Też je wymienić? Oplot sparciał i straszny syf w silniku z tego się robi.

Pytanie odnośnie przewodu podciśńienia?!

: sob kwie 30, 2011 23:29
autor: bradley
To sa przelewy. I takie wezyki spokojnie moga byc do sterowania n75/n18. Srednica 3,2mm