Czujnikiem to w TD-eku choć na upartego statyczny kąt w tdi też da radęRadekA pisze:Przymierzałem się już do zakupu czujnika zegarowego
Regeneracja pompy, montaż i brak ciśnienia - nie pali.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 10:31 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Myślałem o czujniku, bo to (nie zrozumcie mnie źle) "pukanie" mi nie wychodzi
Kiedy ustawiłem dawkę na 3.0 mg/skok i chciałem dobić do zakresu 3,4 - 3,6, puknąłem i.. mam 7,2
SHIT!
W tzw. międzyczasie, wpadłem na inny pomysł i zastosuję do ustawienia (płynnej regulacji) rozpórkę zrobioną z trzech śrub na płaskowniczku.. powinno się udać.
P.S. Jak fachowo nazywa się ten klucz do 4 śruby nastawnika (trójkąt)?
Kiedy ustawiłem dawkę na 3.0 mg/skok i chciałem dobić do zakresu 3,4 - 3,6, puknąłem i.. mam 7,2
SHIT!
W tzw. międzyczasie, wpadłem na inny pomysł i zastosuję do ustawienia (płynnej regulacji) rozpórkę zrobioną z trzech śrub na płaskowniczku.. powinno się udać.
P.S. Jak fachowo nazywa się ten klucz do 4 śruby nastawnika (trójkąt)?
Pozdrawiam,
Radek
Radek
- Adamm
- V.I.P.
- Posty: 4753
- Rejestracja: pn lis 15, 2004 23:06
- Lokalizacja: Warszawa - Rembertów
- Auto: Octavia II BLS++ / Passat B4 1Z+
- Kontakt:
RadekA, nie chce Cie martwic ale nie ma czujnika do ustawiania dawki paliwa,
odpal auto poluzuj sruby ustaw i skrec, tylko bierz poprawke na to ze po dokreceniu dawka sie zmienia
odpal auto poluzuj sruby ustaw i skrec, tylko bierz poprawke na to ze po dokreceniu dawka sie zmienia
Moje auto w budowie --> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=245535
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
MASZ PROBLEM Z NASTAWNIKIEM?? --> napisz do mnie
mechanika pojazdowa aut grupy VAG
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Nie ma innej opcji ,tylko pukanieRadekA pisze:Myślałem o czujniku, bo to (nie zrozumcie mnie źle) "pukanie" mi nie wychodzi
Dłużej ci zajmie zrobienie tego przyrządu niż pukanie,po prostu musisz delikatniej pukaćRadekA pisze:W tzw. międzyczasie, wpadłem na inny pomysł i zastosuję do ustawienia (płynnej regulacji) rozpórkę zrobioną z trzech śrub na płaskowniczku.. powinno się udać.
Ostatnio zmieniony wt lip 13, 2010 13:56 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Hyhy.. "delikatniej pukać"... jakie to subtelne.munior pisze:,po prostu musisz delikatniej pukać
Spróbuję tak, jak napisał kol. Adamm - na odpalonym silniku, bo do tej pory robiłem tak, że najpierw regulacja, skręcenie, odpalenie i test na VAG'u, zgaszenie silnika, odkręcanie, poprawki itd do u**anej śmierci... trochę to monotonne i męczące.
[ Dodano: 15 Lip 2010 09:52 ]
Zamiast "pukania" spróbowałem "posuwania" i udało się.
Przy pomocy płaskownika opartego o wypustkę na dolnej części korpusu pompy przesuwałem nastawnik w kierunku koła zamachowego i przy wartości 2,8mg zacząłem skręcać i przy ostatniej śrubie (trójkącie) miałem 3,4mg (temp. 88,3 st.). Co prawda w trakcie pracy wartość ta skacze z 3,4mg na 3,6mg, ale to chyba nie jest jakoś niewłaściwe?
Inną sprawą jest to, że pomimo ustawienia wskazanej dawki, na kierownicę przenoszone są drgania - dość ostro trzęsie się dźwignia kierunkowskazów.
Mam wobec tego pytanie - czy poza dawką jest jeszcze opcja ustawienia jakiegoś parametru pracy silnika, żeby te drgania zniwelować?
Ostatnio zmieniony czw lip 15, 2010 14:08 przez RadekA, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Radek
Radek
Adamm ---> pewnie ze niema czujnika do "ustawiania dawki paliwa", chodziło mi o czujnik zegarowy (tzn. analogowy, wychyłowy)
http://pl.wikipedia.org/wiki/Czujnik_zegarowy
zeby zmierzyć o ile mm przesuwasz nastawnik wzgledem korpusu pompy.
Pukanie nic nie dawało u mnie, tak jak pisze kolega, z jednej skrajnosci w druga, wiec ta metoda jest do ... Ja ustawiałem nastawnik co 0,1mm i udało sie.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Czujnik_zegarowy
zeby zmierzyć o ile mm przesuwasz nastawnik wzgledem korpusu pompy.
Pukanie nic nie dawało u mnie, tak jak pisze kolega, z jednej skrajnosci w druga, wiec ta metoda jest do ... Ja ustawiałem nastawnik co 0,1mm i udało sie.
Jak nie idzie "pukaniem" zawsze można spróbować "posuwania" .. takie mało spostrzeżenie
A tak przy okazji jeszcze Was pomęczę. Dawkę, jak już wspomniałem ustawiłem na 3,4mg (czasami skok na 3,6) i zauważyłem ciekawe zjawisko - jak na postoju wyciągam silnik do np. 3 tyś. obrotów, to mi kierownica ucieka w lewo, a jak zwolnię pedał gazu (obroty spadają), to kółko kręci się samo w prawo.. WTF? Może pompa wspomagania źle założona..czy jak?
A tak przy okazji jeszcze Was pomęczę. Dawkę, jak już wspomniałem ustawiłem na 3,4mg (czasami skok na 3,6) i zauważyłem ciekawe zjawisko - jak na postoju wyciągam silnik do np. 3 tyś. obrotów, to mi kierownica ucieka w lewo, a jak zwolnię pedał gazu (obroty spadają), to kółko kręci się samo w prawo.. WTF? Może pompa wspomagania źle założona..czy jak?
Ostatnio zmieniony sob lip 17, 2010 15:30 przez RadekA, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam,
Radek
Radek
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 170 gości