Jakie IC do 1.6TD+

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » sob lip 10, 2010 17:48

koVWal Mk2 pisze:masz dokładnie odpisane co i jak robiłeś?
Opisane chyba nie jest,ale fotki dużo Ci pomogą :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » ndz lip 11, 2010 07:29

Fahoo,

to są maleństwa które nie bardzo chcą pasować do MK2
myśle że lepiej będzie pomyśleć nad IC od Vectry 2.2DTI albo o IC od sprintera.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 11, 2010 11:13

arwam pisze:lepiej będzie pomyśleć nad IC od Vectry 2.2DTI albo o IC od sprintera.
Nie jestem pewny co do Sprinterowskiego,ale ten od Vectry wymaga podcinanie tego i owego szlifierką.Nie wiem jak koVWal Mk2, ale ja bym tego nie robił... :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
koVWal
Golf Uzależnia
Golf Uzależnia
Posty: 497
Rejestracja: czw sty 28, 2010 12:22
Lokalizacja: Teresin/ Bydgoszcz
Kontakt:

Post autor: koVWal » ndz lip 11, 2010 11:29

Właśnie chcę taki dopasować gdzie nie będę musiał dużo rzeźbić


Moje MK2 ;)
viewtopic.php?t=304644
Moje byłe MK3 TDI GTI 20 JAHRE----> viewtopic.php?f=88&t=363229

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14220
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz lip 11, 2010 11:51

koVWal Mk2 pisze:Właśnie chcę taki dopasować gdzie nie będę musiał dużo rzeźbić
Więc podałem Ci wskazówki...wystarczy go podwiesić pod górnym pasem przed chłodnicą,ale ją musisz nieco cofnąć do silnika.Łatwizna :bigok:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn lip 12, 2010 00:33

Michaś_1977 pisze:Nie jestem pewny co do Sprinterowskiego,ale ten od Vectry wymaga podcinanie tego i owego szlifierką
tak ten OD Vectry to tylko delikatnie podszlifowywujesz mocowanie dolna przedniego pasa. i składasz wszystko nie mal na ścisk i nie trzeba się bawić mocowaniem go.
a do Sprinetra pasuje bo przecież też taki mam więc chyba jednak się da zamontować.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 86 gości