Strona 2 z 2

: czw cze 24, 2010 12:03
autor: krzysiekj1990
Wywal kata silnik odetkasz a 100 zl za katalizator jeszcze wyrwiesz jak orginal ;p

: czw cze 24, 2010 17:51
autor: BENITO
xxxGlaDxxx, Pierwsze półrocze 1990 Wolfsburg, pierwsza rejestracja w czerwcu 1990. Fachman od tłumików mówił że po 89 roku już dawali katalizatory do każdego.

: czw cze 24, 2010 18:13
autor: MaSa_Golf
grandi pisze:Ja proponujeCi kata wywalić i to szybko z własnej praktyki wiem że potrafi zatkać turbinę sadzą , auto inaczej zbiera się od dołu , fajniej turbinka świszczy i ma lżej po prostu w 1V dla ciekawosci rura była 45 mn seryjnie. Byc może też było tak że ktoś go dołozył lub po prostu zamówił przy sprzedaży auta w salonie bo wszystko można było zamówic , zobacz sobie najlepiej datę produkcji .
ja mam w 1V 55mm :bigok:

: czw cze 24, 2010 19:11
autor: lukiskwuki
ja mam 91rok jr i kata nie ma

: czw cze 24, 2010 20:19
autor: xxxGlaDxxx
lukiskwuki pisze:ja mam 91rok jr i kata nie ma
Właśnie, masz JR, a tu jest mowa o SB ;) chyba wytne go i wstawie strumienice, co myslicie o takim pomyśle ?

: czw cze 24, 2010 22:09
autor: Ł-u-k-a-s-z
MaSa_Golf pisze:ja mam w 1V 55mm
no własnie ja tez mam 55mm,a koledzy pisza ze jest 50mm :blush:

[ Dodano: 24 Cze 2010 22:10 ]
xxxGlaDxxx pisze:chyba wytne go i wstawie strumienice, co myslicie o takim pomyśle ?
a ja bym wycioł i wstawił rurke :chytry:

: czw cze 24, 2010 22:15
autor: Michał_1977
xxxGlaDxxx pisze:wytne go i wstawie strumienice
Wytnij,ale strumienicy nie dawaj...

: czw cze 24, 2010 23:11
autor: grandi
Ja sie nie dziwie ze 55 jak tam suszara jest jak ......

: czw cze 24, 2010 23:25
autor: BENITO
xxxGlaDxxx, strumiennica nic ci nie da, im mniejszy opór na wydechu tym lepiej.

: czw cze 24, 2010 23:28
autor: Michał_1977
BENITO, chodzi o to,że strumienica likwiduje opór.
Ma stworzyć zawirowanie spalin w wydechu i wyrzucić je szybciej,tylko problem w tym,że suszarka może nie wytrzymać.... :bajer:

: pt cze 25, 2010 01:17
autor: t0mal
Strumienica, zawirowująca spaliny, taka z allegro nic nie daje, nawet w benzynie. Plus jest taki, że nie ma negatywnych skutków wywalenia kata typu pierdzenie lub brzęczenie (chodź nie zawsze), bo działa ona jak dodatkowy tłumik.
Jak jest turbo to tuning wydechu ogranicza się do odpowiedniego przelotu, żeby różnica ciśnienia spalin przed i za turbiną była odpowiednia.

: pt cze 25, 2010 09:43
autor: MaSa_Golf
Strumienica zeby dzialala powinna byc odpowiednio wyliczona dla konkretnego silnika, taka uniwersalna nic Ci nie da

: pt cze 25, 2010 10:27
autor: BENITO
MaSa_Golf pisze:Strumienica zeby dzialala powinna byc odpowiednio wyliczona dla konkretnego silnika, taka uniwersalna nic Ci nie da

Dokładnie, a u nas nie ma co wyliczać, im turbinie będzie łatwiej wypychać spaliny tym lepiej.

Po włożeniu rury zamiast tłumika środkowego ja już odczułem minimalną równicę na wysokich obrotach, auto szybciej się wkręca powyżej 2500 rpm, może przybyło mu ze 2 KM :chytry:

: pt cze 25, 2010 12:25
autor: MaSa_Golf
ja mam wywalony kat i ostatni tlumik, ladnie buczy, ale nie za glosno.
czuc duza roznice, a turbo na postoju po wcisnieciu gazu do oporu wykreca 0,5 B