wymiana silnika
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- dawidb1987
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
- Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
No własnie bierzemy i to było napisane po to żebyś nie upierał się przy 110 koniach ze zmienną geometrią bo z każdej 90 -cio konnej jednostki da się tyle osiągnąc i pasuje bez problemu.Jak założysz 110 będziesz miał własnie problem np.z wysterowaniem turbo,no chyba że zmienisz kompadawidb1987 pisze:bierzcie pod uwage ze mam tu motor do wymiany. Narazie to interesuje mnie uruchomienie mojego furgonu a nie to w jaki sposób moge uzyskać ponad 100 koni
Ostatnio zmieniony ndz cze 20, 2010 15:24 przez munior, łącznie zmieniany 1 raz.
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- dawidb1987
- Mały gagatek
- Posty: 131
- Rejestracja: ndz mar 14, 2010 12:49
- Lokalizacja: Zamość/Tomaszów Lub.
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Pasujądawidb1987 pisze:czy wtryskiwacze z AFN beda pasowały do AHU czy dajmy na to 1Z???
Ciężko powiedzieć bo bez hamowni się nie dowiesz ,ale na pewno czuć po wymianie bo są wydajniejszedawidb1987 pisze:jesli tak to ile to może dodać kucyków?? tak mniej wiecej
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
Mało wiecie eksperci
gdy byscie czytali forum i popytali to było by wszystko jasne
kolego dawidb1987, wybebeszasz gofra wkłądasz asv
i teraz musisz wiedziec czego chcesz bo:
do asv wkłądasz swoje turbo i staje sie downgrade i masz agr 90 ps-na twoim ECU z AHU
a mozesz wsadzic ASV i turbo z niego z zaworem N75 z VNT nie prując elektryki wkłądasz kompa z AFN i na nim wszystko wysterowujesz pod ASV
a tak wogole do specjalistów
mam ahu na kompie z afn i turbo na WG i wszystko hula jak trzeba wiec nie #$%^& bajek z enie działa bo działa
[ Dodano: 20 Cze 2010 22:00 ]
kolega ADAMM ma AGR 90 ps zmieniony na ASV+++++++ na komopie z AFN po programie
nie trzeba pruc wiazki itp
gdy byscie czytali forum i popytali to było by wszystko jasne
kolego dawidb1987, wybebeszasz gofra wkłądasz asv
i teraz musisz wiedziec czego chcesz bo:
do asv wkłądasz swoje turbo i staje sie downgrade i masz agr 90 ps-na twoim ECU z AHU
a mozesz wsadzic ASV i turbo z niego z zaworem N75 z VNT nie prując elektryki wkłądasz kompa z AFN i na nim wszystko wysterowujesz pod ASV
a tak wogole do specjalistów
mam ahu na kompie z afn i turbo na WG i wszystko hula jak trzeba wiec nie #$%^& bajek z enie działa bo działa
[ Dodano: 20 Cze 2010 22:00 ]
kolega ADAMM ma AGR 90 ps zmieniony na ASV+++++++ na komopie z AFN po programie
nie trzeba pruc wiazki itp
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 166 gości