Strona 2 z 4

: wt cze 15, 2010 22:15
autor: FURMAN TDI
Luqass pisze:
Rossi_PL pisze:A jak wyglada u Ciebie temperatura wody ? Jest 90* ?
Tak jest 90 ale sprawdzone jedynie na zegarach :(
temperature to sprawdz vagiem bo zegary nie pokazują dokładnie -przykład mój miałem podwyższone spalanie pojechałem na vag i był bład czujnika temperatury a temperatura na vagu 85.5'C(wykres wariował-sinusojda) a zegary pokazywały równe 90'C bo skasowaniu spalanie jakby spadło o 0.5l natomiast po przeczytaniu widze że chyba ten termostat albo czujnik do wymiany #-o

[ Dodano: 15 Cze 2010 22:19 ]
u mnie ma sie rozumiec nie u CiebieLuqass, :grin:

: wt cze 15, 2010 22:25
autor: marcin999
FURMAN TDI pisze:85.5'C(wykres wariował-sinusojda) a zegary pokazywały równe 90'C
bo zegary mają charakterystykę nielinową mają stać w miejscu w zakresie temperatur od 80-110 także jak jest na 90 to równie dobrze pod macha może być juz ponad 100.

: wt cze 15, 2010 22:50
autor: FURMAN TDI
marcin999 pisze:
FURMAN TDI pisze:85.5'C(wykres wariował-sinusojda) a zegary pokazywały równe 90'C
bo zegary mają charakterystykę nielinową mają stać w miejscu w zakresie temperatur od 80-110 także jak jest na 90 to równie dobrze pod macha może być juz ponad 100.
ta sinusojda o której napisałem to na vagu i na jałowym elektromagik powiedział, że tak nie może być ma być linia ciągła no i po skasowaniu bładu czujnika temp. byla ciągła ale kłucić sie nie zamierzam :pub:

: śr cze 16, 2010 13:45
autor: Bora_TDI
marcin999 pisze:
FURMAN TDI pisze:85.5'C(wykres wariował-sinusojda) a zegary pokazywały równe 90'C
bo zegary mają charakterystykę nielinową mają stać w miejscu w zakresie temperatur od 80-110 także jak jest na 90 to równie dobrze pod macha może być juz ponad 100.
a dokladnie 75-107st to na zegarach zawsze 90

Pozdrawiam

: śr cze 16, 2010 14:22
autor: marcin999
No to wiadomo jak czujnik masz walnięty to będą się takie rzeczy działy. Przecież dawka jest określana między innymi na podstawie temp. a jak temp się waha wlasie w takim zakresie (oczywiście tego na wskaźniku nie widać) to będzie trochę większe spalanie.

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

: sob mar 09, 2013 07:52
autor: warjatmz
koledzy podłącze się do tematu mam seata toledo II silnik AGR ostatnio zrobiłem trasę i spalanie mi wyszło 9 litrów a jechałem tak 120 czego może być przyczyna

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

: sob mar 09, 2013 11:05
autor: munior
warjatmz pisze:mam seata toledo II silnik AGR ostatnio zrobiłem trasę i spalanie mi wyszło 9 litrów a jechałem tak 120 czego może być przyczyna
Przyczyn może być wiele .Błąd pomiaru ,wyciek paliwa ,kosmicznie duża dawka,brak ciśnienia doładowania...jak nie kopci na czarno ,to do ładowanie i dawka raczej nie ...ale stawiam na wyciek gdzieś przy silniku

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

: sob mar 09, 2013 12:12
autor: warjatmz
nie kopci kolego chyba że go przeciągnę na biegach ale to wtedy każdy zakopci wycieków też nie ma nigdzie właśnie i tu mam problem chce wymienić znowu pompę i wtedy zobaczyć potem wtryski

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

: sob mar 09, 2013 12:43
autor: munior
warjatmz pisze:nie kopci kolego chyba że go przeciągnę na biegach ale to wtedy każdy zakopci wycieków też nie ma nigdzie właśnie i tu mam problem chce wymienić znowu pompę i wtedy zobaczyć potem wtryski
Pompa jako przyczyna zwiekszonego spalania jest mało prawdopodobna ,nie ma takiej opcji żeby dawała za dużo ,od tego jest regulacja dawki ...słaba pompa ,a raczej jej tłokorozdzielacz ,może co najwyżej dawać za mało :chytry: wtryski jak nie dymi za duzo na czarno ,też mało prawdopodobne ...Posprawdzaj podstawowe parametry silnika vagiem ,a nie chcesz zacząć od pompy i wtrysków ,czyli od końca ...

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

: sob mar 09, 2013 13:29
autor: warjatmz
to znaczy co mam sprawdzić ??

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

: sob mar 09, 2013 13:46
autor: munior
warjatmz pisze:to znaczy co mam sprawdzić ??
Dawkę ,statyczny kąt wtrysku ,wartości doładowania i wskazania z przepływomierza

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

: sob mar 09, 2013 18:00
autor: warjatmz
a jeszcze mam pytanie przed wymianą pompy przy 3 tyś obrotów miałem 140 teraz przy 3 tyś mam 120 czego może być przyczyna ??

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

: sob mar 09, 2013 18:38
autor: munior
warjatmz pisze: jeszcze mam pytanie przed wymianą pompy przy 3 tyś obrotów miałem 140 teraz przy 3 tyś mam 120 czego może być przyczyna ??
Może skrzynię biegów zmieniłeś zamiast pompy ? :chytry: Jakieś cuda ci się dzieją :bajer: albo ci się biegi pomyliły ,albo ci się sprzegło ślizga ....bo normalnie to nie jest możliwe ...

Re: Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

: sob mar 09, 2013 18:47
autor: awo250
warjatmz pisze:a jeszcze mam pytanie przed wymianą pompy przy 3 tyś obrotów miałem 140 teraz przy 3 tyś mam 120 czego może być przyczyna ??
może już na większe koła np. na letnie zmieniłeś ?