Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » wt cze 15, 2010 22:15

Luqass pisze:
Rossi_PL pisze:A jak wyglada u Ciebie temperatura wody ? Jest 90* ?
Tak jest 90 ale sprawdzone jedynie na zegarach :(
temperature to sprawdz vagiem bo zegary nie pokazują dokładnie -przykład mój miałem podwyższone spalanie pojechałem na vag i był bład czujnika temperatury a temperatura na vagu 85.5'C(wykres wariował-sinusojda) a zegary pokazywały równe 90'C bo skasowaniu spalanie jakby spadło o 0.5l natomiast po przeczytaniu widze że chyba ten termostat albo czujnik do wymiany #-o

[ Dodano: 15 Cze 2010 22:19 ]
u mnie ma sie rozumiec nie u CiebieLuqass, :grin:



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » wt cze 15, 2010 22:25

FURMAN TDI pisze:85.5'C(wykres wariował-sinusojda) a zegary pokazywały równe 90'C
bo zegary mają charakterystykę nielinową mają stać w miejscu w zakresie temperatur od 80-110 także jak jest na 90 to równie dobrze pod macha może być juz ponad 100.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

Awatar użytkownika
FURMAN TDI
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 457
Rejestracja: wt paź 27, 2009 19:21
Lokalizacja: zachód

Post autor: FURMAN TDI » wt cze 15, 2010 22:50

marcin999 pisze:
FURMAN TDI pisze:85.5'C(wykres wariował-sinusojda) a zegary pokazywały równe 90'C
bo zegary mają charakterystykę nielinową mają stać w miejscu w zakresie temperatur od 80-110 także jak jest na 90 to równie dobrze pod macha może być juz ponad 100.
ta sinusojda o której napisałem to na vagu i na jałowym elektromagik powiedział, że tak nie może być ma być linia ciągła no i po skasowaniu bładu czujnika temp. byla ciągła ale kłucić sie nie zamierzam :pub:



Bora_TDI
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 101
Rejestracja: wt paź 06, 2009 22:19
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bora_TDI » śr cze 16, 2010 13:45

marcin999 pisze:
FURMAN TDI pisze:85.5'C(wykres wariował-sinusojda) a zegary pokazywały równe 90'C
bo zegary mają charakterystykę nielinową mają stać w miejscu w zakresie temperatur od 80-110 także jak jest na 90 to równie dobrze pod macha może być juz ponad 100.
a dokladnie 75-107st to na zegarach zawsze 90

Pozdrawiam



Awatar użytkownika
marcin999
Forum Master
Forum Master
Posty: 1129
Rejestracja: wt wrz 19, 2006 12:40
Lokalizacja: LJA/LU

Post autor: marcin999 » śr cze 16, 2010 14:22

No to wiadomo jak czujnik masz walnięty to będą się takie rzeczy działy. Przecież dawka jest określana między innymi na podstawie temp. a jak temp się waha wlasie w takim zakresie (oczywiście tego na wskaźniku nie widać) to będzie trochę większe spalanie.


SPRZEDAM: Przełącznik zespolony kierunków i wycieraczek wersja z kompem golf IV
Pompa wody prawie nowa silnik AHF (ALH,ASV,AGR)

warjatmz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob cze 26, 2010 20:34
Lokalizacja: ułęż
Kontakt:

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

Post autor: warjatmz » sob mar 09, 2013 07:52

koledzy podłącze się do tematu mam seata toledo II silnik AGR ostatnio zrobiłem trasę i spalanie mi wyszło 9 litrów a jechałem tak 120 czego może być przyczyna



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

Post autor: munior » sob mar 09, 2013 11:05

warjatmz pisze:mam seata toledo II silnik AGR ostatnio zrobiłem trasę i spalanie mi wyszło 9 litrów a jechałem tak 120 czego może być przyczyna
Przyczyn może być wiele .Błąd pomiaru ,wyciek paliwa ,kosmicznie duża dawka,brak ciśnienia doładowania...jak nie kopci na czarno ,to do ładowanie i dawka raczej nie ...ale stawiam na wyciek gdzieś przy silniku


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

warjatmz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob cze 26, 2010 20:34
Lokalizacja: ułęż
Kontakt:

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

Post autor: warjatmz » sob mar 09, 2013 12:12

nie kopci kolego chyba że go przeciągnę na biegach ale to wtedy każdy zakopci wycieków też nie ma nigdzie właśnie i tu mam problem chce wymienić znowu pompę i wtedy zobaczyć potem wtryski



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

Post autor: munior » sob mar 09, 2013 12:43

warjatmz pisze:nie kopci kolego chyba że go przeciągnę na biegach ale to wtedy każdy zakopci wycieków też nie ma nigdzie właśnie i tu mam problem chce wymienić znowu pompę i wtedy zobaczyć potem wtryski
Pompa jako przyczyna zwiekszonego spalania jest mało prawdopodobna ,nie ma takiej opcji żeby dawała za dużo ,od tego jest regulacja dawki ...słaba pompa ,a raczej jej tłokorozdzielacz ,może co najwyżej dawać za mało :chytry: wtryski jak nie dymi za duzo na czarno ,też mało prawdopodobne ...Posprawdzaj podstawowe parametry silnika vagiem ,a nie chcesz zacząć od pompy i wtrysków ,czyli od końca ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

warjatmz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob cze 26, 2010 20:34
Lokalizacja: ułęż
Kontakt:

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

Post autor: warjatmz » sob mar 09, 2013 13:29

to znaczy co mam sprawdzić ??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

Post autor: munior » sob mar 09, 2013 13:46

warjatmz pisze:to znaczy co mam sprawdzić ??
Dawkę ,statyczny kąt wtrysku ,wartości doładowania i wskazania z przepływomierza


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

warjatmz
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: sob cze 26, 2010 20:34
Lokalizacja: ułęż
Kontakt:

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

Post autor: warjatmz » sob mar 09, 2013 18:00

a jeszcze mam pytanie przed wymianą pompy przy 3 tyś obrotów miałem 140 teraz przy 3 tyś mam 120 czego może być przyczyna ??



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

Post autor: munior » sob mar 09, 2013 18:38

warjatmz pisze: jeszcze mam pytanie przed wymianą pompy przy 3 tyś obrotów miałem 140 teraz przy 3 tyś mam 120 czego może być przyczyna ??
Może skrzynię biegów zmieniłeś zamiast pompy ? :chytry: Jakieś cuda ci się dzieją :bajer: albo ci się biegi pomyliły ,albo ci się sprzegło ślizga ....bo normalnie to nie jest możliwe ...


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
awo250
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 133
Rejestracja: sob sty 10, 2009 17:54
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Duże spalanie w tdi jaka przyczyna???

Post autor: awo250 » sob mar 09, 2013 18:47

warjatmz pisze:a jeszcze mam pytanie przed wymianą pompy przy 3 tyś obrotów miałem 140 teraz przy 3 tyś mam 120 czego może być przyczyna ??
może już na większe koła np. na letnie zmieniłeś ?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 181 gości