: pt cze 04, 2010 12:13
hutnik, sprawdzałeś VAG-iem ustawienia silnika typu kąt wtryski, ustawienie rozrządu itp... bo moim zdaniem masz z lekka wysokie spalanie na jałowym
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
hutnik pisze: w moim TDI PD AXR 101KM, spalanie na biegu jałowym:
- silnik zimny przy tych temp. otoczenia to 1.0 po paru minutach 0.9
- silnik rozgrzany po dłoższej jezdzie 0.8 sporadycznie wskoczy 0.7
- z klimą 1.2
jak lekko przygazuje tak do 1400 obr/min to przy spadanięciu obrotów pokaże na chwilkę 0.5 / 0.6 potem wraca do 0.8
0.6 na jałowym tak normalnie niegdy niemiałem.
witam po dłuższej nieobecności, ale troche miałem na głowie i autko poszło na drugi planmariusz75 pisze:Witam. Po kilku dniach, ale moja diagnoza jest następująca:
silnik zimny.
1. falują wolne obroty od 880 do 925 co może świadczyć faktycznie o złej kondycji jednej pompki.
2. synchronizacja na zimnym silniku w granicach od 0 do -1,7 co może świadczyć o zbyt słabym naciągu paska rozrządu (co 30 000 km powinno się korygować naciąg paska, a przynajmniej kontrolować stan jego naciągu)
3. dawka również trochę skacze od 4.4 do 6.0 mg/skok
silnik rozgrzany.
1. obroty się ustabilizowały
2. dawka również trochę się ustabilizowała, ale jest bardzo wysoka jak na rozgrzany silnik. (chyba że miałes włączony jakiś odbiornik prądu)
3. synchronizacja nadal do -1.7
Wnioski.
na początek poprawić naciąg i ustawić synchronizacje na ZERO
powtórzyć 001 na rozgrzanym i dociec dlaczego dawka jest tak wysoka.
[ Dodano: 03 Cze 2010 21:43 ]
No i wymień termostat, każdy sprawny puszcza przy 90 stopniach, jeśli puszcza przy 70 stopniach to juz jest uszkodzony.
Nie musisz pokazywać u mnie też na jałowym(rozgrzanym motorze) pokazuje 0,4l/h a przy zał.klimie 0,5l/h-po lekkim programie na ok.160 kucy.vw99 pisze:Moj samochód Passat B5 1,9TDI AJM 2000r po programie na 150ps i 340Nm podłaczenie VCD-s i co pokazuje ??
1- -0,4
2- -0,5
3- -0,5
4- -1,2
Takie miał wskazania po zalaniu ceramizera wszystkie się wyrównały do -03 a i spalanie na jałowym pokazywał 0,6 a teraz pokazuje 0,4 nie wierzycie to jak sie podepne u kumpla to zrobie screeny
mam identycznie i mnie to wali za przeproszeniem. Sorry że tak ostro pisze ale.. problem z praca silnika? Za słabo ciągnie? Czy tylko szukasz problemu.hutnik pisze:krzysiekp. :
"dziwi mnie już samo spalanie na jałowym - jest troche za wysokie
na początku 0.7 i jak sie rozgrzeje to 0.8
a wszyscy maja 0.6"
w moim TDI PD AXR 101KM, spalanie na biegu jałowym:
- silnik zimny przy tych temp. otoczenia to 1.0 po paru minutach 0.9
- silnik rozgrzany po dłoższej jezdzie 0.8 sporadycznie wskoczy 0.7
- z klimą 1.2
jak lekko przygazuje tak do 1400 obr/min to przy spadanięciu obrotów pokaże na chwilkę 0.5 / 0.6 potem wraca do 0.8
0.6 na jałowym tak normalnie niegdy niemiałem.