Strona 2 z 2

: pt maja 28, 2010 16:31
autor: jaruhna
grubby, przy tych 2 tys to nawwet nie wrzucaj 6 biegu bo auto bedzie sie meczylo a glownie sprzeglo jak bedziesz przyspieszal.
dopisuje sie do klubu spalania miedzy 7-8.5 80% miasto przez 200km z tym ze poza zimnym silnikiem wskazówka obrotomierza bardzo czesto dochodzi do 3800-4000 rpm
sie jedzie... :bigok:

: pt maja 28, 2010 16:46
autor: Bronco
krzysiekp pisze:a jakie macie spalanie na biegu jałowym?
ile l/h?

bo mi pokazuje 0.8-0.9 l/h

pozdr
:gora: Eee to ja chyba mam coś popsute, na goącym (90C), wszystko wyłączone (oprócz silnika) na jałówce pokazuje 0,3-0,4 l/h
:smoke:

: pt maja 28, 2010 16:55
autor: krzysiekp
Bronco pisze:
krzysiekp pisze:a jakie macie spalanie na biegu jałowym?
ile l/h?

bo mi pokazuje 0.8-0.9 l/h

pozdr
:gora: Eee to ja chyba mam coś popsute, na goącym (90C), wszystko wyłączone (oprócz silnika) na jałówce pokazuje 0,3-0,4 l/h
:smoke:
ale Ty masz 110KM czyli na pompie - czyt. najmegaoszczędniejszy silnik ;) a nie pompowtryskiwaczach, wiec stąd ta różnica

: pt maja 28, 2010 17:05
autor: Bronco
krzysiekp pisze:
Bronco pisze:
krzysiekp pisze:a jakie macie spalanie na biegu jałowym?
ile l/h?

bo mi pokazuje 0.8-0.9 l/h

pozdr
:gora: Eee to ja chyba mam coś popsute, na goącym (90C), wszystko wyłączone (oprócz silnika) na jałówce pokazuje 0,3-0,4 l/h
:smoke:
ale Ty masz 110KM czyli na pompie - czyt. najmegaoszczędniejszy silnik ;) a nie pompowtryskiwaczach, wiec stąd ta różnica
:gora: Nie mogli trochę więcej takich wyprodukować...
:chytry:

: pt maja 28, 2010 17:37
autor: sklejku
jaruhna pisze:7-8.5 80% miasto przez 200km z tym ze poza zimnym silnikiem wskazówka obrotomierza bardzo czesto dochodzi do 3800-4000 rpm
to ladny wynik jak na te obroty bo mi przy tych obrotach pali 15...

: pt maja 28, 2010 21:54
autor: perki
Bronco pisze:
grubby pisze:powiem wam że kamień z serca mi spadł,dzisiaj zrobiłem trase 64km 90% trasa i 5,5l wyszło,jazda taka jak zwykle bez szaleństw ale i bez wleczenia się.Starałem się utrzymywać obroty w okolicach 2tyś.

:gora: Ależ to typowy emerycki PSJ
:bajer:
na trasie 5 bieg i 2 tys to nie PSJ ;> przeciez jak by chcial jechac 3 tys obr to by pedzil ze 150 :D

psj to chyba jazda na niskich obrotach i zmiana biegu ,a gaz w podloge i zmiana biegu a potem ost bieg i 5 tys obr nie powinno szkodzic autku bo bylo by to bez sensu

: sob maja 29, 2010 03:08
autor: fleshu
szadrak pisze:To zależy czy silnik jest rozgrzany,tzn. ma temp roboczą i jeszcze czy jest klima włączona i na którym biegu jest nawiew. Jak jest silnik rozgrzany to u mnie wskazuje 0,6l/h. Jak jest jak wyżej + klima to 0,8-0,9. A jak ustawie temp na najniższa i wentylatory chodza na max to pokazuje 1l/h. A jak jeszcze do tego dojdzie ogrzewanie tylnej szyby to 1,1l/h
Heheh > to zależy głównie od fis-a > kto ma nowszy > bo tylko w nowszym spalanie na jałowym przeskakuje na godzinowe.
Mój biedny AHF >>> Dane bez BOX-a (FGAmotorsport > 30PS i 50Nm):
5,5 do 6,6 litra na 100km w autostradówki.
Teren zabudowany/ miasto > do 7-7,5 literów.
Z BOX-em:
Autostrada > 4,5 litra
Miasto > zamyka się w 6 litrach.

Wskazania fis > średnia ogólna z Box-em > 3,6 > zakłamana o litr.
Max wskazania fis dla dawki na jałowym 2,8 (super gorący silnik) > max 21l > but w podłodze .

Wiele zależy u mnie od PSJ i jazda ostra > bo każdy silnik inaczej ma ustawiony rozrząd (markery mechaników), inne są wydolności pomp, inny stan wtrysków (1-wszy i 2-gi stopień otwarcia) > u mnie 2-gi stopień otwarcia padł.

Dystans max na baku > razem z odpowietrzaniem:
Miasto > 900 km
Autostrada > 1250 km

Nie rozumiem tylko.... > u Kolegów z PD > cena pompo-wtrysków?
Wg producenta >
Mniejsze spalanie > bo mają płynną, elektroniczną regulacje ilości wbitego paliwa > nie posiada tego pompa VP.
Miały być większe obroty i lepsza kultura pracy > jest praktycznie tak samo.
Budowa pompo-wtryskiwacza nie powala na kolana > tak jak jego zasada działania > a sama zasada ustawienia rozrządu jest kusząca > bo taka prosta (2 koła do synchronizacji).
Czułość na nasze paliwo:
PD przetrawi mało syfu > VP wybaczy błędy.
I tu pytanie dla Kolegów znających temat > z jakiego powodu VW nie wychodził z mocą za granicę 110PS dla pomp VP > dalej użyli tylko PD.
Czy faktycznie ta pompa była zbyt słaba czy tylko PD stał się krzykiem nowej mody? (chodzi mi głównie o spalanie > które tak różni te silniczki).

: sob maja 29, 2010 10:06
autor: mufik900
fleshu pisze:Czy faktycznie ta pompa była zbyt słaba czy tylko PD stał się krzykiem nowej mody? (chodzi mi głównie o spalanie > które tak różni te silniczki).
W grę wchodziła norma emisji spalin EURO.

: śr cze 16, 2010 10:06
autor: Krzy_Kowa
Mój ASV 1.9 TDI 110 KM po mieście około 6,5 l, po rozgrzaniu 2500 - 3000 obrotów 3 bieg, 4 raczej rzadko bo przy tych obrotach to jakieś 90-100 na godzinę to można jeszcze się na jakąś fotografie załapać:)