szadrak pisze:To zależy czy silnik jest rozgrzany,tzn. ma temp roboczą i jeszcze czy jest klima włączona i na którym biegu jest nawiew. Jak jest silnik rozgrzany to u mnie wskazuje 0,6l/h. Jak jest jak wyżej + klima to 0,8-0,9. A jak ustawie temp na najniższa i wentylatory chodza na max to pokazuje 1l/h. A jak jeszcze do tego dojdzie ogrzewanie tylnej szyby to 1,1l/h
Heheh > to zależy głównie od fis-a > kto ma nowszy > bo tylko w nowszym spalanie na jałowym przeskakuje na godzinowe.
Mój biedny AHF >>> Dane bez BOX-a (FGAmotorsport > 30PS i 50Nm):
5,5 do 6,6 litra na 100km w autostradówki.
Teren zabudowany/ miasto > do 7-7,5 literów.
Z BOX-em:
Autostrada > 4,5 litra
Miasto > zamyka się w 6 litrach.
Wskazania fis > średnia ogólna z Box-em > 3,6 > zakłamana o litr.
Max wskazania fis dla dawki na jałowym 2,8 (super gorący silnik) > max 21l > but w podłodze .
Wiele zależy u mnie od PSJ i jazda ostra > bo każdy silnik inaczej ma ustawiony rozrząd (markery mechaników), inne są wydolności pomp, inny stan wtrysków (1-wszy i 2-gi stopień otwarcia) > u mnie 2-gi stopień otwarcia padł.
Dystans max na baku > razem z odpowietrzaniem:
Miasto > 900 km
Autostrada > 1250 km
Nie rozumiem tylko.... > u Kolegów z PD > cena pompo-wtrysków?
Wg producenta >
Mniejsze spalanie > bo mają płynną, elektroniczną regulacje ilości wbitego paliwa > nie posiada tego pompa VP.
Miały być większe obroty i lepsza kultura pracy > jest praktycznie tak samo.
Budowa pompo-wtryskiwacza nie powala na kolana > tak jak jego zasada działania > a sama zasada ustawienia rozrządu jest kusząca > bo taka prosta (2 koła do synchronizacji).
Czułość na nasze paliwo:
PD przetrawi mało syfu > VP wybaczy błędy.
I tu pytanie dla Kolegów znających temat > z jakiego powodu VW nie wychodził z mocą za granicę 110PS dla pomp VP > dalej użyli tylko PD.
Czy faktycznie ta pompa była zbyt słaba czy tylko PD stał się krzykiem nowej mody? (chodzi mi głównie o spalanie > które tak różni te silniczki).