Jakie spalanie?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
grubby, przy tych 2 tys to nawwet nie wrzucaj 6 biegu bo auto bedzie sie meczylo a glownie sprzeglo jak bedziesz przyspieszal.
dopisuje sie do klubu spalania miedzy 7-8.5 80% miasto przez 200km z tym ze poza zimnym silnikiem wskazówka obrotomierza bardzo czesto dochodzi do 3800-4000 rpm
sie jedzie...
dopisuje sie do klubu spalania miedzy 7-8.5 80% miasto przez 200km z tym ze poza zimnym silnikiem wskazówka obrotomierza bardzo czesto dochodzi do 3800-4000 rpm
sie jedzie...
[url=http://www.ilespala.pl/podsumowanie/337][img]http://www.ilespala.pl/obrazek/337/3/2[/img][/url]
Eee to ja chyba mam coś popsute, na goącym (90C), wszystko wyłączone (oprócz silnika) na jałówce pokazuje 0,3-0,4 l/hkrzysiekp pisze:a jakie macie spalanie na biegu jałowym?
ile l/h?
bo mi pokazuje 0.8-0.9 l/h
pozdr
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
ale Ty masz 110KM czyli na pompie - czyt. najmegaoszczędniejszy silnik a nie pompowtryskiwaczach, wiec stąd ta różnicaBronco pisze:Eee to ja chyba mam coś popsute, na goącym (90C), wszystko wyłączone (oprócz silnika) na jałówce pokazuje 0,3-0,4 l/hkrzysiekp pisze:a jakie macie spalanie na biegu jałowym?
ile l/h?
bo mi pokazuje 0.8-0.9 l/h
pozdr
krzysiekp
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Golf III GTI TDI 20Jahre
Golf IV Kombi ASZ 130KM
Wrocław
Nie mogli trochę więcej takich wyprodukować...krzysiekp pisze:ale Ty masz 110KM czyli na pompie - czyt. najmegaoszczędniejszy silnik a nie pompowtryskiwaczach, wiec stąd ta różnicaBronco pisze:Eee to ja chyba mam coś popsute, na goącym (90C), wszystko wyłączone (oprócz silnika) na jałówce pokazuje 0,3-0,4 l/hkrzysiekp pisze:a jakie macie spalanie na biegu jałowym?
ile l/h?
bo mi pokazuje 0.8-0.9 l/h
pozdr
[img]http://kaspertino2.republika.pl/Borowka.jpg[/img]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/vehicle-stats/22164][img]http://www.motostat.pl/user_images/22164/icon1.png[/img][/url]
to ladny wynik jak na te obroty bo mi przy tych obrotach pali 15...jaruhna pisze:7-8.5 80% miasto przez 200km z tym ze poza zimnym silnikiem wskazówka obrotomierza bardzo czesto dochodzi do 3800-4000 rpm
Zawsze warto mieć pod nogą więcej niżeli mniej ale w głowie mieć więcej jak w nodze to tak ku przestrodze
na trasie 5 bieg i 2 tys to nie PSJ ;> przeciez jak by chcial jechac 3 tys obr to by pedzil ze 150Bronco pisze:grubby pisze:powiem wam że kamień z serca mi spadł,dzisiaj zrobiłem trase 64km 90% trasa i 5,5l wyszło,jazda taka jak zwykle bez szaleństw ale i bez wleczenia się.Starałem się utrzymywać obroty w okolicach 2tyś.
Ależ to typowy emerycki PSJ
psj to chyba jazda na niskich obrotach i zmiana biegu ,a gaz w podloge i zmiana biegu a potem ost bieg i 5 tys obr nie powinno szkodzic autku bo bylo by to bez sensu
- fleshu
- Forum Master
- Posty: 1018
- Rejestracja: śr lut 11, 2009 02:22
- Lokalizacja: Stronie Śląskie
- Kontakt:
Heheh > to zależy głównie od fis-a > kto ma nowszy > bo tylko w nowszym spalanie na jałowym przeskakuje na godzinowe.szadrak pisze:To zależy czy silnik jest rozgrzany,tzn. ma temp roboczą i jeszcze czy jest klima włączona i na którym biegu jest nawiew. Jak jest silnik rozgrzany to u mnie wskazuje 0,6l/h. Jak jest jak wyżej + klima to 0,8-0,9. A jak ustawie temp na najniższa i wentylatory chodza na max to pokazuje 1l/h. A jak jeszcze do tego dojdzie ogrzewanie tylnej szyby to 1,1l/h
Mój biedny AHF >>> Dane bez BOX-a (FGAmotorsport > 30PS i 50Nm):
5,5 do 6,6 litra na 100km w autostradówki.
Teren zabudowany/ miasto > do 7-7,5 literów.
Z BOX-em:
Autostrada > 4,5 litra
Miasto > zamyka się w 6 litrach.
Wskazania fis > średnia ogólna z Box-em > 3,6 > zakłamana o litr.
Max wskazania fis dla dawki na jałowym 2,8 (super gorący silnik) > max 21l > but w podłodze .
Wiele zależy u mnie od PSJ i jazda ostra > bo każdy silnik inaczej ma ustawiony rozrząd (markery mechaników), inne są wydolności pomp, inny stan wtrysków (1-wszy i 2-gi stopień otwarcia) > u mnie 2-gi stopień otwarcia padł.
Dystans max na baku > razem z odpowietrzaniem:
Miasto > 900 km
Autostrada > 1250 km
Nie rozumiem tylko.... > u Kolegów z PD > cena pompo-wtrysków?
Wg producenta >
Mniejsze spalanie > bo mają płynną, elektroniczną regulacje ilości wbitego paliwa > nie posiada tego pompa VP.
Miały być większe obroty i lepsza kultura pracy > jest praktycznie tak samo.
Budowa pompo-wtryskiwacza nie powala na kolana > tak jak jego zasada działania > a sama zasada ustawienia rozrządu jest kusząca > bo taka prosta (2 koła do synchronizacji).
Czułość na nasze paliwo:
PD przetrawi mało syfu > VP wybaczy błędy.
I tu pytanie dla Kolegów znających temat > z jakiego powodu VW nie wychodził z mocą za granicę 110PS dla pomp VP > dalej użyli tylko PD.
Czy faktycznie ta pompa była zbyt słaba czy tylko PD stał się krzykiem nowej mody? (chodzi mi głównie o spalanie > które tak różni te silniczki).
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 89 gości