: pn maja 24, 2010 00:02
estek1988, jak motor pali olej,to wali na niebiesko.estek1988 pisze:musze sprawdzić jeszcze turbo bo ponoć jak będzie pluło olejem to też będzie kopcił na biało....
A może ty masz na myśli raczej taki siwy dym?
![bajer :bajer:](./images/smilies/bajer.gif)
Wszystko o VW, nie tylko o Golfach
http://91.121.72.128/
estek1988, jak motor pali olej,to wali na niebiesko.estek1988 pisze:musze sprawdzić jeszcze turbo bo ponoć jak będzie pluło olejem to też będzie kopcił na biało....
Jeżeli suszarka ma luz na wałku,to po zgaszeniu silnika,pewna ilość oleju wcieknie do muszli i po ponownym odpaleniu zostaje zassany z powietrzem do silnika i spalony,ale wtedy kopci na niebieskawo,a nie na biało.estek1988 pisze:ale jaki to ma wpływ skoro turbo nie pompuje zaraz po odpaleniu a kopci od razu???
swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2 i szczególnie wtedy to zjawisko jest widoczne jeśli jest zamontowane na silniku 1.9Michaś_1977 pisze:Turbo może nie daje ciśnienia zaraz po odpaleniu,ale kręci się z niemałą prędkością
rozszerz temat kolega, czemu zwlaszczaarwam pisze:swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2 i szczególnie wtedy to zjawisko jest widoczne jeśli jest zamontowane na silniku 1.9Michaś_1977 pisze:Turbo może nie daje ciśnienia zaraz po odpaleniu,ale kręci się z niemałą prędkością
a co mówic o k03???to to zapier..laarwam pisze:swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2
bo przy tych samych obrotach silnika silnik połyka znacznie więcej powietrza i wydala równierz znacznie więcej spalin, przez co turbina musi się znacznie szybciej kręcić.MaSa_Golf pisze: rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza
taaaakkk...a co mówic o k03???to to zapier..la
Zostaw w spokoju ten kąt wtrysku bo masz dobry ,zajrzyj do przewodów od turbo bo jak ci spala olej to na pewno masz go tam w sporych ilościach. Tez wydaje mi się że na niebieskawo powinien wtedy poddymiać .Biały dym będzie też z płynu lub wody dostających się do komory spalania przez pękniętą głowicę lub uszczelkę pod głowica.A jak wcześniej dawałeś mu ostro popalić to jest to wielce prawdopodobneestek1988 pisze:jaki kąt wtrysku powinien być ustawiony??? ja mam 0.10 a książkowo jest 0.095 jeśli dobrze pamiętam..
na miasto jest fajne k03 bo sie szybko wkreca i od malych obrotow, ale na trase to meeeeega bieeeeeeda.... do 3,5k rpm jest fajnie, a potem czuc ze powietrza brakuje (pomimo 1,2 b na wskazniku)arwam pisze:bo przy tych samych obrotach silnika silnik połyka znacznie więcej powietrza i wydala równierz znacznie więcej spalin, przez co turbina musi się znacznie szybciej kręcić.MaSa_Golf pisze: rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza
[ Dodano: 27 Maj 2010 12:51 ]taaaakkk...a co mówic o k03???to to zapier..la
tylko auto dziwnie wolno się na tych minaturkach przemieszcza.