Strona 2 z 3

: pn maja 24, 2010 00:02
autor: Michał_1977
estek1988 pisze:musze sprawdzić jeszcze turbo bo ponoć jak będzie pluło olejem to też będzie kopcił na biało....
estek1988, jak motor pali olej,to wali na niebiesko.
A może ty masz na myśli raczej taki siwy dym? :bajer:

: pn maja 24, 2010 00:10
autor: estek1988
no może taki lekko siwy sam już nie wiem, ale podczas jazdy jak depnę przy wyprzedzaniu to go widzę

: pn maja 24, 2010 07:06
autor: Michał_1977
Trzeba by lekko przyspieszyć kąt wtrysku.
Jak przeciągniesz go po obrotach,to przerywa na wyższych,przestaje ciągnąć?

: pn maja 24, 2010 15:18
autor: arwam
estek1988,

a nie ubywa Ci oleju?
jeśli turbo jest mocno rozszelnione i na zimnej i gorącej stronie to jest taki objaw z tym że turbo nie ma wpływu na odpalanie silnika

: pn maja 24, 2010 20:29
autor: estek1988
Michaś_1977 silnik pracuje normalnie i nie ma z nim żadnych problemów
arwam no oleju mi trochę ubywa i jak sprawdzałem turbo to zobaczyłem że pluje mi olejem, turbo nie ma zbyt dużych luzów i pompuje mi 1.2 bara jak je podkręciłem
ale jaki to ma wpływ skoro turbo nie pompuje zaraz po odpaleniu a kopci od razu???

: pn maja 24, 2010 23:15
autor: Michał_1977
estek1988 pisze:ale jaki to ma wpływ skoro turbo nie pompuje zaraz po odpaleniu a kopci od razu???
Jeżeli suszarka ma luz na wałku,to po zgaszeniu silnika,pewna ilość oleju wcieknie do muszli i po ponownym odpaleniu zostaje zassany z powietrzem do silnika i spalony,ale wtedy kopci na niebieskawo,a nie na biało.
Turbo może nie daje ciśnienia zaraz po odpaleniu,ale kręci się z niemałą prędkością :bajer:

: wt maja 25, 2010 10:00
autor: arwam
Michaś_1977 pisze:Turbo może nie daje ciśnienia zaraz po odpaleniu,ale kręci się z niemałą prędkością :bajer:
swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2 i szczególnie wtedy to zjawisko jest widoczne jeśli jest zamontowane na silniku 1.9

: śr maja 26, 2010 11:17
autor: MaSa_Golf
arwam pisze:
Michaś_1977 pisze:Turbo może nie daje ciśnienia zaraz po odpaleniu,ale kręci się z niemałą prędkością :bajer:
swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2 i szczególnie wtedy to zjawisko jest widoczne jeśli jest zamontowane na silniku 1.9
rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza :chytry:

: śr maja 26, 2010 11:34
autor: Balugass
arwam pisze:swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2
a co mówic o k03???to to zapier..la :bigok:

: śr maja 26, 2010 22:11
autor: estek1988
ja mam w tej chwili wstawione 1.6 1V z k 14 i intercoolerem więc zanim teoretycznie zadymi to muszę położyć i przytrzymać nogę na gazie bo jest większy lag przez długie orurowanie
a intercooler jest wstawiony za zderzak na dole więc ciśnienie z turbo + olej któr keci z niej mają większą drogę do pokonania niż przez zwykłe kolanko gumowe jak to w seryjnym TD... a kopci po odpaleniu bez gazowania

: czw maja 27, 2010 12:50
autor: arwam
MaSa_Golf pisze: rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza :chytry:
bo przy tych samych obrotach silnika silnik połyka znacznie więcej powietrza i wydala równierz znacznie więcej spalin, przez co turbina musi się znacznie szybciej kręcić.

[ Dodano: 27 Maj 2010 12:51 ]
a co mówic o k03???to to zapier..la :bigok:
taaaakkk...
tylko auto dziwnie wolno się na tych minaturkach przemieszcza. :bum:

: czw maja 27, 2010 14:23
autor: munior
estek1988 pisze:jaki kąt wtrysku powinien być ustawiony??? ja mam 0.10 a książkowo jest 0.095 jeśli dobrze pamiętam..
Zostaw w spokoju ten kąt wtrysku bo masz dobry ,zajrzyj do przewodów od turbo bo jak ci spala olej to na pewno masz go tam w sporych ilościach. Tez wydaje mi się że na niebieskawo powinien wtedy poddymiać .Biały dym będzie też z płynu lub wody dostających się do komory spalania przez pękniętą głowicę lub uszczelkę pod głowica.A jak wcześniej dawałeś mu ostro popalić to jest to wielce prawdopodobne

: czw maja 27, 2010 22:31
autor: estek1988
munior ten silnik miał robioną głowice nowe uszczelniacze metalowa uszczelka + pierścienie+ nowa pompa oleju+ komplet panewek głównych i korbowodowych
a głowica była wcześniej dobra

: pt maja 28, 2010 00:04
autor: MaSa_Golf
arwam pisze:
MaSa_Golf pisze: rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza :chytry:
bo przy tych samych obrotach silnika silnik połyka znacznie więcej powietrza i wydala równierz znacznie więcej spalin, przez co turbina musi się znacznie szybciej kręcić.

[ Dodano: 27 Maj 2010 12:51 ]
a co mówic o k03???to to zapier..la :bigok:
taaaakkk...
tylko auto dziwnie wolno się na tych minaturkach przemieszcza. :bum:
na miasto jest fajne k03 bo sie szybko wkreca i od malych obrotow, ale na trase to meeeeega bieeeeeeda.... do 3,5k rpm jest fajnie, a potem czuc ze powietrza brakuje (pomimo 1,2 b na wskazniku)


a po wywaleniu ostatniego tlumika,(zostal jedynie srodkowy) k03 kreci mi sie do 0,7b na postoju :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: :bigok: :bigok: