kopci na biało silnik 1v 1.6 TD +osprzęt AAZ

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 24, 2010 00:02

estek1988 pisze:musze sprawdzić jeszcze turbo bo ponoć jak będzie pluło olejem to też będzie kopcił na biało....
estek1988, jak motor pali olej,to wali na niebiesko.
A może ty masz na myśli raczej taki siwy dym? :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » pn maja 24, 2010 00:10

no może taki lekko siwy sam już nie wiem, ale podczas jazdy jak depnę przy wyprzedzaniu to go widzę



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 24, 2010 07:06

Trzeba by lekko przyspieszyć kąt wtrysku.
Jak przeciągniesz go po obrotach,to przerywa na wyższych,przestaje ciągnąć?


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » pn maja 24, 2010 15:18

estek1988,

a nie ubywa Ci oleju?
jeśli turbo jest mocno rozszelnione i na zimnej i gorącej stronie to jest taki objaw z tym że turbo nie ma wpływu na odpalanie silnika



Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » pn maja 24, 2010 20:29

Michaś_1977 silnik pracuje normalnie i nie ma z nim żadnych problemów
arwam no oleju mi trochę ubywa i jak sprawdzałem turbo to zobaczyłem że pluje mi olejem, turbo nie ma zbyt dużych luzów i pompuje mi 1.2 bara jak je podkręciłem
ale jaki to ma wpływ skoro turbo nie pompuje zaraz po odpaleniu a kopci od razu???
Ostatnio zmieniony pn maja 24, 2010 20:31 przez estek1988, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » pn maja 24, 2010 23:15

estek1988 pisze:ale jaki to ma wpływ skoro turbo nie pompuje zaraz po odpaleniu a kopci od razu???
Jeżeli suszarka ma luz na wałku,to po zgaszeniu silnika,pewna ilość oleju wcieknie do muszli i po ponownym odpaleniu zostaje zassany z powietrzem do silnika i spalony,ale wtedy kopci na niebieskawo,a nie na biało.
Turbo może nie daje ciśnienia zaraz po odpaleniu,ale kręci się z niemałą prędkością :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

arwam

Post autor: arwam » wt maja 25, 2010 10:00

Michaś_1977 pisze:Turbo może nie daje ciśnienia zaraz po odpaleniu,ale kręci się z niemałą prędkością :bajer:
swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2 i szczególnie wtedy to zjawisko jest widoczne jeśli jest zamontowane na silniku 1.9



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » śr maja 26, 2010 11:17

arwam pisze:
Michaś_1977 pisze:Turbo może nie daje ciśnienia zaraz po odpaleniu,ale kręci się z niemałą prędkością :bajer:
swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2 i szczególnie wtedy to zjawisko jest widoczne jeśli jest zamontowane na silniku 1.9
rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza :chytry:



Awatar użytkownika
Balugass
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 441
Rejestracja: sob sty 05, 2008 18:53
Lokalizacja: giżycko/olsztyn
Kontakt:

Post autor: Balugass » śr maja 26, 2010 11:34

arwam pisze:swłaszcza jeśli to jest K14 lub T2
a co mówic o k03???to to zapier..la :bigok:


mój były variancik ---> http://www.forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=214025

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » śr maja 26, 2010 22:11

ja mam w tej chwili wstawione 1.6 1V z k 14 i intercoolerem więc zanim teoretycznie zadymi to muszę położyć i przytrzymać nogę na gazie bo jest większy lag przez długie orurowanie
a intercooler jest wstawiony za zderzak na dole więc ciśnienie z turbo + olej któr keci z niej mają większą drogę do pokonania niż przez zwykłe kolanko gumowe jak to w seryjnym TD... a kopci po odpaleniu bez gazowania



arwam

Post autor: arwam » czw maja 27, 2010 12:50

MaSa_Golf pisze: rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza :chytry:
bo przy tych samych obrotach silnika silnik połyka znacznie więcej powietrza i wydala równierz znacznie więcej spalin, przez co turbina musi się znacznie szybciej kręcić.

[ Dodano: 27 Maj 2010 12:51 ]
a co mówic o k03???to to zapier..la :bigok:
taaaakkk...
tylko auto dziwnie wolno się na tych minaturkach przemieszcza. :bum:



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 27, 2010 14:23

estek1988 pisze:jaki kąt wtrysku powinien być ustawiony??? ja mam 0.10 a książkowo jest 0.095 jeśli dobrze pamiętam..
Zostaw w spokoju ten kąt wtrysku bo masz dobry ,zajrzyj do przewodów od turbo bo jak ci spala olej to na pewno masz go tam w sporych ilościach. Tez wydaje mi się że na niebieskawo powinien wtedy poddymiać .Biały dym będzie też z płynu lub wody dostających się do komory spalania przez pękniętą głowicę lub uszczelkę pod głowica.A jak wcześniej dawałeś mu ostro popalić to jest to wielce prawdopodobne


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
estek1988
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 413
Rejestracja: śr lip 30, 2008 21:12
Lokalizacja: KłodaVWa
Kontakt:

Post autor: estek1988 » czw maja 27, 2010 22:31

munior ten silnik miał robioną głowice nowe uszczelniacze metalowa uszczelka + pierścienie+ nowa pompa oleju+ komplet panewek głównych i korbowodowych
a głowica była wcześniej dobra



Awatar użytkownika
MaSa_Golf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 708
Rejestracja: czw paź 14, 2004 09:39
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MaSa_Golf » pt maja 28, 2010 00:04

arwam pisze:
MaSa_Golf pisze: rozszerz temat kolega, czemu zwlaszcza :chytry:
bo przy tych samych obrotach silnika silnik połyka znacznie więcej powietrza i wydala równierz znacznie więcej spalin, przez co turbina musi się znacznie szybciej kręcić.

[ Dodano: 27 Maj 2010 12:51 ]
a co mówic o k03???to to zapier..la :bigok:
taaaakkk...
tylko auto dziwnie wolno się na tych minaturkach przemieszcza. :bum:
na miasto jest fajne k03 bo sie szybko wkreca i od malych obrotow, ale na trase to meeeeega bieeeeeeda.... do 3,5k rpm jest fajnie, a potem czuc ze powietrza brakuje (pomimo 1,2 b na wskazniku)


a po wywaleniu ostatniego tlumika,(zostal jedynie srodkowy) k03 kreci mi sie do 0,7b na postoju :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: :green_fuck: :bigok: :bigok:



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 188 gości