Regulacja sztangi turbosprężarki w silniku 1.9 TDi 1z

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
bradley
Forum Master
Forum Master
Posty: 1046
Rejestracja: czw paź 02, 2008 11:11
Lokalizacja: Bielsko-Biała / Katowice

Post autor: bradley » czw maja 20, 2010 16:41

Tylko mozna lekko pomoc turbinie, zeby klapa odrazu sie nie uchylala.
Reszte odwali komputer bo n75 bedzie wysterowywal. Ale jesli skonczy mu sie zakres regulacji (sztangi) to nie bedzie.
IMO ustawilbym otwarcie ~0,7bar na kompresorze, a reszte juz zrobi komputer.


VW Vento 1.9TDI 1Z++ :)
[i]Na potęge Posępnego Czerepu, mocy przybywaj!
Captain Planet, he's our hero. Gonna take pollution down to (Euro)0[/i]

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 213 gości