Nierówna praca na biegu jałowym

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Post autor: Michał_1977 » ndz maja 16, 2010 14:39

KOSA1987, nie osłabiaj mnie...
Jak pompę górą odsuwasz od silnika w stronę chłodnicy,to kąt wtrysku opóźnia się i nie będę Ci tłumaczył dlaczego tak jest,bo było o tym już milion razy na forum :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » ndz maja 16, 2010 15:02

aha no dobra. w takim razie jestem piekarz. jutro sie zwolnie



Awatar użytkownika
t0mal
VW Baron
VW Baron
Posty: 3332
Rejestracja: sob cze 30, 2007 11:34
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: t0mal » ndz maja 16, 2010 16:47

KOSA1987, Kolega ma racje, kiwasz pompę zgodnie z obrotem wałka to opóźniasz, przeciwnie przyspieszasz wtrysk (nie zapłon)



KOSA1987
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 188
Rejestracja: ndz maja 16, 2010 09:47
Lokalizacja: Miastko
Kontakt:

Post autor: KOSA1987 » ndz maja 16, 2010 17:07

sory chłopaki coś mi sie pomigało to pewnie przez ten "weekend" faktycznie tak jest jak piszecie nie wiem skad mi sie to wzielo he i jeszcze bylem uparty przy swoim. sorka



Awatar użytkownika
faradek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 23:07

Post autor: faradek » pn maja 17, 2010 18:22

Witam, dzięki za cenne rady, jak znajdzie się chwila czasu to wezmę się za tego klekota, a jak będę miał jakieś pytania to się odezwę. :grin:



Awatar użytkownika
xxxGlaDxxx
...
...
Posty: 1200
Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
Lokalizacja: Wrocław

Post autor: xxxGlaDxxx » pn maja 17, 2010 18:34

Michaś_1977 pisze:KOSA1987, nie osłabiaj mnie...
Jak pompę górą odsuwasz od silnika w stronę chłodnicy,to kąt wtrysku opóźnia się i nie będę Ci tłumaczył dlaczego tak jest,bo było o tym już milion razy na forum :bajer:
true, nie ma co kwestionować ;)



Awatar użytkownika
faradek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 23:07

Nierówna praca na biegu jałowym

Post autor: faradek » pt gru 03, 2010 19:30

Witam ponownie, właśnie postanowiłem zrobić ponowne podejście do tego silnika zwłaszcza że ostatnio pompa wtryskowa zaczęła się pocić i padła jakaś świeca. Wymontowałem pompę i świece żarowe. Stwierdziłem że spróbuję wykręcić wszystkie wtryski i dam je do sprawdzenia gościowi który będzie mi robił pompę. I teraz tak 1 2 i 3 wtrysk poszły bez problemu, natomiast 4 (jeden z tych który był wykręcany przez serwis boscha w maju) był tak zapieczony że odkręcałem go 2 godziny (kawałek w lewo, w prawo i tak w kółko). Teraz pojawił się następny problem, nie mogę wyjąć z gniazda wtryskiwacza podkładki termicznej, jest tak zapieczona że masakra, lałem WD40, próbowałem wytargać zakrzywionym gwoździem i ani drgnie. :otepienie: Panowie jak to ruszyć?



Awatar użytkownika
Michał_1977
_
_
Posty: 14142
Rejestracja: śr sty 28, 2009 23:59
Lokalizacja: Leżajsk
Auto: Golf mk2 (ARL)
Golf mk5 (BKD)
Audi A3 8L (ASZ)
Audi A3 8P (BMM)
Silnik: Zły!
Kontakt:

Nierówna praca na biegu jałowym

Post autor: Michał_1977 » pt gru 03, 2010 19:51

faradek, spróbuj za pomocą małego młoteczka i tępego wybijaka.Opukaj ją delikutaśnie dookoła,żeby nagar puścił.Powinno się udać :bajer:


:arrow: Zielony GTD-ARL 315HP/615Nm :satan: + Climatronic :zimny: + grzane skóry i inne wodotryski \:D/
Obrazek

Awatar użytkownika
karol8114
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 796
Rejestracja: sob lip 17, 2010 19:37
Kontakt:

Nierówna praca na biegu jałowym

Post autor: karol8114 » pt gru 03, 2010 19:56

Do ręki stożek, lekko wbijamy w otwór podkładki i ruszamy na boki, wyjdzie bez problemu.



Awatar użytkownika
faradek
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: wt wrz 08, 2009 23:07

Nierówna praca na biegu jałowym

Post autor: faradek » sob gru 04, 2010 12:02

W końcu się udało, wkręciłem w tą podkładkę jakiś ruski wykrętak i rwałem z całej siły aż puściło.
Obrazek



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 193 gości