dziwne bo to nawet mniej niż ori TD-ek .A Jakie obroty silnika są przy tych 140km/h i w ile się zbiera do setki?IRAS AAZ pisze:Uwagam- TDI za pompie z lda i głowicy 10 mm jedzie tylko 140km/h
wymienić silnik?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- munior
- Forumowy spamer :)
- Posty: 2307
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
- xxxGlaDxxx
- ...
- Posty: 1200
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:50
- Lokalizacja: Wrocław
cos jadacego 60km/h wyprzedza sie z predkoscia 140, no chyba że z napędu, bo raczej moj golf nie przyspiesza z 50 do 140 w 5 sekund
? ja też miałem 87 rocznik 4 biegowego golaska i bardzo miło go wspominam 


Ostatnio zmieniony pt maja 14, 2010 23:13 przez xxxGlaDxxx, łącznie zmieniany 1 raz.
Panowie hmm bo się pogubiłem
czyli mówicie że lepiej dokupić jednak silnik niż inwestować w ten co mam? (na tym akurat pojadę 150km/h raz sprawdziłem ale wolę nie przekraczać na nim setki)...
więc jeśli dokupienie tego silnika 1Z i włożenie go z tą pompą i ustawianiem będzie tańsze i pewniejsze w późniejszej eksploatacji to się zorientuję jak to cenowo będzie i gdzie taki silniczek dostanę i będę jakoś powoli działał i w razie problemów dalszych to się zgłoszę... jakieś kierownictwo by się przydało hehe żebym to zrobił dobrze
pozdrawiam
[ Dodano: 17 Maj 2010 15:59 ]
dzięki wszystkim za rady chyba więcej się już nic nie dowiem
postaram się wyjść jakoś z tego problemu 
pozdrawiam
[ Dodano: 31 Maj 2010 17:50 ]
właściwie to mam jedno rozwiązanie... wymienić cały blok silnika z michą i wałem zostawiając cały osprzęt (głowicę mam dobrą). Tylko problem ze znalezieniem mam takiego bloku i na co zwrócić uwagę tego to nie wiem... szukałem u mnie na pomorzu i na allegro ale nie jestem przekonany co do brania "kota w worku". Pomożecie?
pozdrawiam

więc jeśli dokupienie tego silnika 1Z i włożenie go z tą pompą i ustawianiem będzie tańsze i pewniejsze w późniejszej eksploatacji to się zorientuję jak to cenowo będzie i gdzie taki silniczek dostanę i będę jakoś powoli działał i w razie problemów dalszych to się zgłoszę... jakieś kierownictwo by się przydało hehe żebym to zrobił dobrze

pozdrawiam
[ Dodano: 17 Maj 2010 15:59 ]
dzięki wszystkim za rady chyba więcej się już nic nie dowiem


pozdrawiam
[ Dodano: 31 Maj 2010 17:50 ]
właściwie to mam jedno rozwiązanie... wymienić cały blok silnika z michą i wałem zostawiając cały osprzęt (głowicę mam dobrą). Tylko problem ze znalezieniem mam takiego bloku i na co zwrócić uwagę tego to nie wiem... szukałem u mnie na pomorzu i na allegro ale nie jestem przekonany co do brania "kota w worku". Pomożecie?
pozdrawiam
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 26 gości