Różnice w korbowodach

TDI, TD, D.... Piszemy tutaj TYLKO O PROBLEMACH Z SILNIKAMI DIESLA!

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 06, 2010 13:27

cowboy pisze:konkretnie pompa z 1Z ma mniejsze cisnienie wewnętrzne i ma mniejszą wydajność - około 145-150KM podczas gdy AFN wydoli do 160-165KM
No i to jest konkret chociaż wg.mnie róznica w pompach raczej subtelna i praktycznie niezauważalna. cowboy, korci mnie na nowe końcówki do mojego zetora od ciebie i nie wiem co robić bo mam drugi sterownik i zastanawiam się co lepsze .Modyfikacja sterownika czy nowe końcówki wtryskiwaczy.Wiem że najlepiej jedno i drugie ale aż takiego hardcoru nie potrzebuje bo mi zetor za szybko ducha wyzionie :grin:


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

tjwasiak
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 579
Rejestracja: sob paź 20, 2007 23:39
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: tjwasiak » czw maja 06, 2010 21:41

cowboy pisze:
Czyli niczym konkretnym ,tak myslałem :chytry:
konkretnie pompa z 1Z ma mniejsze cisnienie wewnętrzne i ma mniejszą wydajność - około 145-150KM podczas gdy AFN wydoli do 160-165KM

1Z i AFN mają jeszcze minimalnie rózne bloki - AFN ma mocniejsze użebrowanie
AHU od nr w okolicach 108000 ma dół tożsamy z AFNem. Odnośnie samej pompy - nie jestem pewien czy to kwestia jedynie ciśnienia, obawiam się że różnią się mechanicznie. Nie byłoby sensu moim zdaniem sprzedawać (produkować) 2 różnych części jeśli mechanicznie byłyby takie same i różniłyby się jedynie regulacją...

[ Dodano: 06 Maj 2010 21:42 ]
munior pisze:No i to jest konkret chociaż wg.mnie róznica w pompach raczej subtelna i praktycznie niezauważalna. cowboy, korci mnie na nowe końcówki do mojego zetora od ciebie i nie wiem co robić bo mam drugi sterownik i zastanawiam się co lepsze .Modyfikacja sterownika czy nowe końcówki wtryskiwaczy.Wiem że najlepiej jedno i drugie ale aż takiego hardcoru nie potrzebuje bo mi zetor za szybko ducha wyzionie :grin:
Jeśli chcesz by Twój silnik żył jak najdłużej to zrób albo program, albo wtryski i program. Rozwiązanie "same wtryski" z pewnością nie przysłuży się przedłużeniu życia silnika...



Awatar użytkownika
munior
Forumowy spamer :)
Forumowy spamer :)
Posty: 2307
Rejestracja: sob lis 03, 2007 20:53
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: munior » czw maja 06, 2010 21:58

tjwasiak pisze:Jeśli chcesz by Twój silnik żył jak najdłużej to zrób albo program, albo wtryski i program.
Też tak mi się wydaje i zrobię chyba program


Sprzedam : Czysciutki ori nastawnik HDK z każdą wtyczką wystepujacą w tdi ,Tuningowy komputer 16 i 8 bit ,części do ecu 16 i 8 bit .Uszczelnioną pompę wtryskową do tdi ,wszystkie części do pomp vp37 ,dezaktywuję immo w sterownikach 1,9 tdi 028906021,038906018

Awatar użytkownika
Velthar
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 338
Rejestracja: pt maja 23, 2008 11:41
Lokalizacja: Strzelin/Wrocław
Kontakt:

Post autor: Velthar » sob maja 08, 2010 19:47

A jaka jest różnica w tłokach między 1Z a AFN?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla-problemy dotyczące tylko silników”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 51 gości