andrew.zbyrko pisze:lag jest odczuwalny ale tragedii jak dla mnie to nie ma
wlasnie, w moim wypadku mialbym wieksza turbine bo T3 a ona i tak ma sporego laga..., dlatego moze warto pomyslec nad komercyjnym juz IC z meganki..jednak i tak caly czas z butem w podlodze sie nie jezdzi a starty bylyby raczej pojedyncze
[ Dodano: 25 Kwi 2010 14:07 ]
andrew.zbyrko pisze:bo sprzęgło ślizga
taki urok K14, daje w dupe dla sprzegla jak i dla skrzyni.
: ndz kwie 25, 2010 14:21
autor: andrew.zbyrko
piotrekgal, opóźnienie kąta wtrysku pomaga zmniejszyć laga, czas reakcji na gaz jest wtedy troszke większy i EGT wyższe
: ndz kwie 25, 2010 15:04
autor: kkolekk
pompę mam 11 a laga można zmieszyć zwiększając dawkę tylko trochę kopci
[ Dodano: 25 Kwi 2010 16:59 ]
dzisiaj nagrane
: ndz kwie 25, 2010 22:46
autor: piotrekgal
andrew.zbyrko zgoda, ale mozna jeszzce miec mniejszego laga na duzej turbinie montujac ten mniejszy IC ktory moze byc rownie wydajny ( duzy nieznaczy dobry ), dlatego chyba szarpne sie z tym od meganki...
kkolekk powiem Ci, ze to Twoje autko zdrowo zasuwa, 11mm gov,timming, wszystkie soki z pompy wycisnales?
tak troche OT jakie dokladne mody przeszedles?
: ndz kwie 25, 2010 23:24
autor: arwam
piotrekgal, nic sięnie będize działo to że będzie juz minimalnie temp powietrza podniesiona. tuż przy chłodnicy będzie to zniwelowane przez to że silnik nie będize teraz połykał gorącego silnika.
a ICki typu sharan to bym sobie takie maleństwa darował. TD to nie jest TDI i potrzebje porzągnego IC zwłaszcza że w TD bardzo łatwo ugotować głowicę
[ Dodano: 25 Kwi 2010 23:28 ] andrew.zbyrko, różnicy między małym a dużym IC jeśli chodzi o Laga nie jesteś w stanie wyczuć bez specjalistycznych prządów pomiarowych o ile jeden z IC które testujesz nie stwarza dużych oporów przepływu.
: ndz kwie 25, 2010 23:36
autor: piotrekgal
arwam pisze:o ile jeden z IC które testujesz nie stwarza dużych oporów przepływu.
tzn?
: pn kwie 26, 2010 06:31
autor: kkolekk
pompa 11,bost pin - nie wiem z czego ale podobny do 1,6, turbo kkk24 z muszlą zimną od kkk26, ic, wzmocnione sprzęgło
: pn kwie 26, 2010 08:52
autor: arwam
piotrekgal pisze:arwam napisał/a:
o ile jeden z IC które testujesz nie stwarza dużych oporów przepływu.
tzn?
chodzi o to żeby nie powodował utrudnień w przepływie powietrza przez siebie.
można to porównać do efektu jaki dałoby umieszczenie w układzie dolotowym zwężki silnik zwyczajnie by osłabł
: pn kwie 26, 2010 11:52
autor: Balugass
a ja mam takie pyt dla k03 jakie cisnienie jest bezpieczne??dodam ze ogólnie spokojnie jezdze i tylko jak wyprzedzam to go troche przeciagne dzieki i sorkipiotrekgal, za ot
: pn kwie 26, 2010 12:17
autor: piotrekgal
arwam pisze:chodzi o to żeby nie powodował utrudnień w przepływie powietrza przez siebie.
można to porównać do efektu jaki dałoby umieszczenie w układzie dolotowym zwężki silnik zwyczajnie by osłabł
tez taki duzy IC ktory swoją znaczną część kryje za zasłoniętym zderzakiem traci na "wartości" to co schlodzi przez grill jak i wloty w zderzaku zgrzeje to co mamy za tym zaslinetym zderzakiem i suma sumaru wychodzi na to jakbysmy mieli mniejszy IC tj jak np ten wspomniany z megane, zresztą Tyś sam masz ze sprintera a on nie nalezy do takich co zajmuja cala powierzchnie chlodnicy
[ Dodano: 26 Kwi 2010 12:20 ]
Balugass pisze:a ja mam takie pyt dla k03 jakie cisnienie jest bezpieczne??dodam ze ogólnie spokojnie jezdze i tylko jak wyprzedzam to go troche przeciagne dzieki i sorkipiotrekgal, za ot
1bara czy 1,1 mozna pompowac, ale wtedy to ona gorąco poleca IC.
który FMIC pod belke MK3
: śr paź 13, 2010 13:21
autor: tovdi1
bardzo dobry temat, akurat też mam IC od saabinki, napewno wiele mi pomoże gdy będę walczył u siebie andrew.zbyrko, a możesz podesłać fotki, lub wytłumaczyć gdzie trzeba ciąć zderzak i belkę???
który FMIC pod belke MK3
: śr paź 13, 2010 21:26
autor: andrew.zbyrko
tovdi1, jutro postaram sie wkleić kilka foto
który FMIC pod belke MK3
: czw paź 14, 2010 13:56
autor: IRAS AAZ
Ja tez mam od SAABa zderzak od VENTO mniej rzezby Turbo T3 ale nie jestem zadowolony chetnie kupie k14 lub sie zamienie