Strona 2 z 2

: sob kwie 24, 2010 18:03
autor: bongo
tjwasiak pisze:Rozumiem chęć pomocy innym, jednak moim zdaniem w trosce o to by informacje na forum miały jakąkolwiek wartość nie będąc pewnym swojej wiedzy lepiej czasem powstrzymać się od udzielania informacji.
Dokładnie :bajer:
Zimny Chirurg pisze:Z olejem to nie szalej np z jakimiś motutami bo to nie ma sensu.
Czy 130zł za 5 litrów Motula to jest szaleństwo?Nie sądzę :bajer:

: sob kwie 24, 2010 21:53
autor: tjwasiak
bongo pisze:Czy 130zł za 5 litrów Motula to jest szaleństwo?Nie sądzę :bajer:
Ja również :smoke:

: sob kwie 24, 2010 21:58
autor: Zimny Chirurg
bongo pisze:
tjwasiak pisze:Rozumiem chęć pomocy innym, jednak moim zdaniem w trosce o to by informacje na forum miały jakąkolwiek wartość nie będąc pewnym swojej wiedzy lepiej czasem powstrzymać się od udzielania informacji.
Dokładnie :bajer:
Zimny Chirurg pisze:Z olejem to nie szalej np z jakimiś motutami bo to nie ma sensu.
Czy 130zł za 5 litrów Motula to jest szaleństwo?Nie sądzę :bajer:
Tu nie chodziło jaki rodzaj silnika na jaką moc tylko o okreslenie typu silnika i gdzie ono moze być. A za 130zł motul. Wydawało mi sie ze kosztuje o wiele więcej. Ale to i tek nie zmienia faktu ze motul jest zbyt przereklamowany. I jak jest silnik padnięty to juz nic mu nie pomoże.

Pozdro

ZC

: sob kwie 24, 2010 22:07
autor: kris
Zimny Chirurg pisze:Czego sie czepiasz.
Nie czepiam się Ciebie
Zimny Chirurg pisze:nie zmienia faktu ze motul jest zbyt przereklamowany
Znów z Toba nie mogę się zgodzić. Przereklamowane to są np. Mobil i Castrol nie Motul. Zalewając Motula masz przynajmiej pewność że jest to prawdziwy syntetyk

: ndz kwie 25, 2010 13:27
autor: harrygo1
Dane silnika masz podane :
- Wlepka w bagażniku
- Książka serwisowa
- Blok silnika
- Osłona rozrzadu
- Naklejka na lewym kielichu
Pompowtryski wymagają koniecznie oleju o normie 50501.
Dlaczego ? odpowiedź znajdziesz na forum.

: ndz kwie 25, 2010 18:16
autor: Zimny Chirurg
kris60 pisze:
Zimny Chirurg pisze:Czego sie czepiasz.
Nie czepiam się Ciebie
Zimny Chirurg pisze:nie zmienia faktu ze motul jest zbyt przereklamowany
Znów z Toba nie mogę się zgodzić. Przereklamowane to są np. Mobil i Castrol nie Motul. Zalewając Motula masz przynajmiej pewność że jest to prawdziwy syntetyk
A jaką pewność masz ze motul leje syntetyk a nie mineral jak kiedyś sadził sie o to mobil z castrolem?
Nie masz. Teraz wszyscy robią eleje na minerałach. I dlatego motula nie opłaca sie kupować bo to to samo co cała reszta.
Syntetyk prawdziwy kosztuje zbyt wiele by je lać do zwykłych silników.
Niestety.

ZC

: pn kwie 26, 2010 18:28
autor: Radovan
Co do glownego pytania, to mozliwe jest ze masz AJM i 130 KM. Juz kilka razy sie spotkalem z takimi samochodami, sa one przerobione przez bodajze MTM, a w niemczech trzeba to wbic do Briefu.

: pn kwie 26, 2010 20:40
autor: tjwasiak
Cenna uwaga! Rzeczywiście zdarza się że auto po chiptuningu za zachodnią granicą mają wpisaną "niewłaściwą" moc do polskiego dowodu rejestracyjnego.