Strona 2 z 4

: pn kwie 26, 2010 10:41
autor: tjwasiak
Numery wtryskiwaczy Bosch dla Golf IV

AHF (zawsze 190bar):
wtryskiwacz do 04/2002 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 744
wtryskiwacz od 05/2002 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 577

ASV (zawsze 220bar):
wtryskiwacz do 04/2002 0 432 193 594 + sterujący 0 432 193 592
wtryskiwacz od 05/2002 0 432 193 594 + sterujący 0 432 193 542

Numery wtryskiwaczy Bosch dla Golf III

AFN (zawsze 190bar):
wtryskiwacz 0 432 193 746 + sterujący 0 432 193 744 - czyli to samo co w AHF Golf IV do 04/2002.

: pn kwie 26, 2010 22:54
autor: mono_
kto mi odsprzeda jakies dobre wtrysdkiwacze z 110 konnego tdika? potrzebuje takie ktore spasuja do AHU

: wt kwie 27, 2010 19:26
autor: adamadam85
MUNIOR> a tu cie zaskocze wypatrzylem na allegro okazja to sie trafila bo moj 1Z na dojechania pozdrawiam

wtryskiwacze z afn

: śr mar 12, 2014 22:54
autor: iiktorn
witam wszystkich mam nadzieję że mi pomożecie

mam passata 1,9 tdi afn 110 km automat
a teraz do rzeczy:
passat powoli tracił coraz bardziej moc ,
zaprowadziłem do mechanika wymienił wtryski (na używane) było podobno jeszcze gorzej więc wymienili i pompę zbyt dużo to nie poprawiło.
teraz jak zacząłem sam przy tym grzebać okazało się że pompa jest od 90 km i wtryski są z ciśnieniem 220/300 a na orginalnych jest napisane 190.
generalnie jest kicha.
zmieniłem te wtryski na orginalne i jest jeszcze gorzej.
ale sprawdziłem wtrysk sterujący (orginalny) i ma tylko 86 omów.
więc założyłem sterujący z ciśnieniem 220/300 (110 omów) a reszta 190- jakoś chodzi ale do mocy fabrycznej dużo mu brakuje.

w orginałach są końcówki DSLA 150 P 520
a w tych drugich DSLA 150 P 704.

teraz pytanie czy na tej pompie od 90 km- afn jest w stanie dobrze chodzić?

czy jest ktoś z okolic żyrardowa skierniewic sochaczewa lub warszawy - do kogo mógł bym podjechać i ewentualnie wymienić końcówki wtrysków i ustawić ciśnienia?
oczywiście odpłatnie

wtryskiwacze z afn

: śr mar 12, 2014 22:59
autor: noxes
Nie chciałbym wprowadzić Cię w błąd ale gdzies czytałem, że 90 i 110km różnią się tylko wtryskami. Pompa jest taka sama?

wtryskiwacze z afn

: śr mar 12, 2014 23:26
autor: arwam
pompa od 90KM ma falę DE 015 a od 110KM powinna mieć DE 110.
to właśnie dlatego nie chce jeździc, po za tym podpiąć do vaga i zamieść logi, wróżeniem z fusów się nie zajmujemy, to raz a dwa możę np siadać przepływka, i nie bedzie wyrzucać żadnych błędów

wtryskiwacze z afn

: śr mar 12, 2014 23:31
autor: iiktorn
no właśnie chcę się upewnić czy panowie mechanicy dobrą pompę zamontowali.
jeszcze pytanko apropo wtrysków czy jak już regenerować to może założyć 216?- i teraz pytanie o ciśnienie 190/300(ori) czy 220/300
tylko nie wiem czy to będzie dobre rozwiązanie - nie mam zamiaru zbytnio się bawić w dalsze ulepszanie może kiedyś jakiś chip.

które logi wrzucić?
kabelek mam program mam vag 208.1

jeżeli dynamiczne to podpowiedzcie jak to zrobić (pamiętajcie że mam automat).

wtryskiwacze z afn

: śr mar 12, 2014 23:31
autor: munior
noxes pisze:Nie chciałbym wprowadzić Cię w błąd ale gdzies czytałem, że 90 i 110km różnią się tylko wtryskami. Pompa jest taka sama?
Nie jest taka sama :hmm: różni sie kilkoma szczegółami ,najwazniejsze z nich to fala i sprzężyny sekcji tłoczącej ,ma też trochę wyższe ciśnienie wewnetrzne .Różnica po zmianie pompy ze 110 na taką z 90 tki ,jest nieznaczna ,ale wprawny "kierownik "poczuje :chytry:
iiktorn pisze:passat powoli tracił coraz bardziej moc ,
zaprowadziłem do mechanika wymienił wtryski (na używane) było podobno jeszcze gorzej więc wymienili i pompę zbyt dużo to nie poprawiło.
Tak to jest ,jak się prowadzi auto do "wymieniacza" ,który umie tylko wymieniać ,zamiast zrobić podstawową rzecz ,w takim przypadku ,czyli logi dynamiczne doładowania i przepływomierza ,taki ''spec '' :panna: bierze się od razu za wymianę osprzętu i to z grubej rury ,pompy i wtryskiwaczy ,do tego zrobili to kopletnie bez sensu :shock: wtryski na wyższe ciśnienie otwarcia, pompa ze słabszej 90 konnej wersji ,gdzie cisninia otwarcia to 190 barów :panna: żenada :shock: gdzie jest to ostatnia rzecz ,której bym się czepił .Ani pompa ,ani wtryski na pewno nie są tu przyczyną ,co stwierdzi każdy ,kto cokolwiek się orientuje w temacie ...podjedż do kogoś ,kto zna się na rzeczy i zrobi podstawowe logi dynamiczne...korzystanie z usług ''wymieniaczy " jest bardzo drogą metodą naprawy auta :chytry:

wtryskiwacze z afn

: śr mar 12, 2014 23:39
autor: iiktorn
ja zrobię sam te logi tylko podpowiedzcie jak to zrobić

wtryskiwacze z afn

: śr mar 12, 2014 23:42
autor: munior
iiktorn pisze:ja zrobię sam te logi tylko podpowiedzcie jak to zrobić
Ktoś kto ma neta ,nie pyta o takie rzeczy :bajer: nikt tu nie będzie tłumaczył krok ,po kroku, trochę trzeba się wysilić , poszukaj ,poczytaj https://www.google.pl/search?q=jak+zrob ... 8gff4oHABA" onclick="window.open(this.href);return false;

wtryskiwacze z afn

: śr mar 12, 2014 23:44
autor: iiktorn
ok.
napiszcie proszę co proponujecie z tymi wtryskami bo teraz to na pewno będę musiał coś z nimi zrobić.
i co sądzicie o tych 86 omach na orginalnym sterującym wtrysku?

wtryskiwacze z afn

: śr mar 12, 2014 23:48
autor: munior
iiktorn pisze: co sądzicie o ty 86 omach na orginalnym sterującym wtrysku?
Oporność sterującego ,bez związku z Twoim problemem ,a o stanie wtrysków nie da się nic powiedzieć ,puki się ich nie sprawdzi jak należy ,u kogoś ,kto potrafi i ma czym sprawdzić ...ot choćby zakłady zajmujące się ich regeneracją :hmm: dziś własnie miałem okazję oddać do regeneracji wtryski kolegi ,których stan ,było można ładnie ocenić ,podczas sprawdzania na ręcznej maszynce ciśnieniowej ,zamiast pylić "ładnie "podlewały z co niektórych otworków,ciśnienia otwarcia ,też już nie trzymały

wtryskiwacze z afn

: czw mar 13, 2014 00:07
autor: iiktorn
moje też już nie trzymają i leją z niektórych dziurek.
ze 190 zrobiło się 170 i w okolicach a te drugie ciśnienie to nie wiem jak sprawdzić.- może ktoś się podzieli?
także coś na pewno będę musiał z nimi zrobić i dlatego pytam o ten sterujący 86 omów czy tego regenerować czy lepiej ten drugi przestawiać na mniejsze ciśnienie 110 omów.
no i co myślicie o tych 216 tkach - czy lepiej nie kombinować tylko założyć takie jak w orginale?

jutro spróbuję zrobić te logi - już mniej więcej wiem o co chodzi. które bloki zrobić? 003 011 czy jeszcze jakiś?

wtryskiwacze z afn

: czw mar 13, 2014 21:06
autor: munior
iiktorn pisze:oje też już nie trzymają i leją z niektórych dziurek.
ze 190 zrobiło się 170 i w okolicach a te drugie ciśnienie to nie wiem jak sprawdzić.- może ktoś się podzieli?
także coś na pewno będę musiał z nimi zrobić i dlatego pytam o ten sterujący 86 omów czy tego regenerować czy lepiej ten drugi przestawiać na mniejsze ciśnienie 110 omów.
Widze że albo Ci się wszystko pomieszało ,albo nie wiesz co mówisz :shock: Oporność sterującego chcesz przestawić :panna: takie rzeczy tylko w erze :grin: